Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тромава Idea ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тромава Idea ?

    Здравейте колеги! Имам Idea 1.9JTD Emotion. Единствената манипулации по нея са премахване на катализаторите + крайното гърне и затапване на ЕГР. От там светва чек-а че EGR-а не работи правилно, но не влиза в авариен режим и го оставих да свети за сега. След въпросните издевателства върху колата имаше значително подобрение в респонса на газта и се чудя,какво мислите за резултатите. Моето мнение е , че за този мотор колата трябва да ускорява по-добре. Имам диагностика и според нея няма нищо нередно , но правейки сравнения с по-слаби коли се чудя , аз ли се вкарвам излишно във филма или съм прав. Един фокус 1.6тдци примерно ми създава усещане за повече тяга , но не сме ги слагали на старта , така че не твърдя дали върви повече. Ще се радвам все пак да чуя и вашите мнения , за да знам дали търся под вола теле А именно: https://www.youtube.com/watch?v=IVAALhYVhuM

    #2
    какво показва на диагностика потенциоменъра на газта?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Един фокус 1.6тдци примерно ми създава усещане за повече тяга
      Ако погледнеш данните чисто на хартия, то усещането ти е напълно нормално - Фордът е с около 8 % по-голяма мощност, 20 % по-голям момент, теглото на практика е еднакво - разликата е само 1.5 % в твоя полза, но е твърде малко, за да компенсира изоставането в мощността. Не знам какви са точните предавателни числа на кутията и диференциала на двата модела, но това също е от значение. Предполагам, че си карал и двете коли, но ако не е така - когато се возиш като пътник в една кола, усещането за тяга е различно от това като си шофьор. Най-точното сравнение ще е със същата като твоята, ако намериш за пробата. Натисни двете коли на 4-та предавка и засечи времето за ускорение от 40 до 120 км/ч, примерно.

      Коментар


        #4
        Здравейте отново ! Потенциометъра изглежда , че реагира адекватно , а във въпросния форд само съм се возил. Не се бях замислил честно казано , че усещането е различно между шофиране и возене. Колата харчи около 6.5 смесено, не припушва грам.. Явно толкова си може добичето.

        Коментар


          #5
          Почти същото като при мен карам зафира 1.8 и купе 1.8 ,опела ще ми скъса врата а купето едвам тръгва обаче опела с 140 км. е с 4500 оборота а фиата все още не знам.

          Коментар


            #6
            Здравейте колеги! Имам Idea 1.9JTD Emotion. Единствената манипулации по нея са премахване на катализаторите + крайното гърне и затапване на ЕГР. От там светва чек-а че EGR-а не работи правилно, но не влиза в авариен режим и го оставих да свети за сега. След въпросните издевателства върху колата имаше значително подобрение в респонса на газта и се чудя, какво мислите за резултатите. Моето мнение е , че за този мотор колата трябва да ускорява по-добре. Имам диагностика и според нея няма нищо нередно , но правейки сравнения с по-слаби коли се чудя , аз ли се вкарвам излишно във филма или съм прав. Един фокус 1.6 тдци примерно ми създава усещане за повече тяга , но не сме ги слагали на старта , така че не твърдя дали върви повече. Ще се радвам все пак да чуя и вашите мнения , за да знам дали търся под вола теле А именно: https://www.youtube.com/watch?v=IVAALhYVhuM
            Добре биха се отразили няколко профилактични процедури, като почистване на колектора, EGR и MAF сензора, през които съвсем наскоро мина моята Idea, останах доволен от резултата след това.
            Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
            Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
            Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
            Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

            Търси се..

            Коментар


              #7
              Извинявам се за дългото си отсъствие. Мисля, че съм длъжен да споделя къде е бил ключа за бараката. А именно :брутално изгоряла тръба на егр-а. След премахването и затапване долу на изпускателя колата тръгна да върви. Благодаря Ви за мненията!

              Коментар

              Working...
              X