Бравата ми от 2008 е с чип-тунинг, беше на около 148 000, съединител смених 5 години по-късно при показание на таблото около 200 000. Лагерът му сдаде багажа, което не мисля, че е свързано с чипа, но може и да е. Колата си понавървяваше повече от заводско, почти наравно със Стило 1.9 115, но никога не съм я карал с настъпване до дупка. Много рядко съм използвал тази допълнителна сила, която получава моторът, и то главно е било в такъв диапазон, че все едно без чипа да натисна педала малко повече, но не и до долу. Съединител и маховик може да скапеш много по-бързо със заводски настройки, ако не караш правилно.
Не мога да кажа дали разходът е паднал, защото не съм я карал достатъчно в различни условия без чипа. Разходът ми в София средно през лятото е окло 6.5 / 100, а през зимата около и малко над 8.0.
Истината за запазване на колата, двигателя, съединителя, маховика, нисък разход, спирачки, карета, скоростна кутия.... всичко опира до плавното каране. Независимо от скороста - ако се кара плавно, всичко се запазва по-дълго. Ако се кара рязко, нервно - всичко се износва много по-бързо.
Не мога да кажа дали разходът е паднал, защото не съм я карал достатъчно в различни условия без чипа. Разходът ми в София средно през лятото е окло 6.5 / 100, а през зимата около и малко над 8.0.
Истината за запазване на колата, двигателя, съединителя, маховика, нисък разход, спирачки, карета, скоростна кутия.... всичко опира до плавното каране. Независимо от скороста - ако се кара плавно, всичко се запазва по-дълго. Ако се кара рязко, нервно - всичко се износва много по-бързо.
Коментар