Добре изглежда, салона е на пръв поглед здрав, щорите на вратите не са счупени. Тавана е стъклен, но трябва да се провери дали работи, т.е. дали се отваря и затваря без помощ. Всичко изглежда добре, трябва да се види на място и да се кара за да се види какво е състоянието на мотора и скоростната кутия. Успех!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Консултация преди покупка на Fiat Croma
Collapse
X
-
Здравейте. Такааа...след обстоен преглед на всички мнения и особено на D. Stanev (за което съм благодарен за убедителните доводи) за 1,9/ 150 и за бензиновите мотори разбрах, че явно ще трябва да имам първата си дизелова кола за което не знам как ще се настроя, но това е положението явно щом искам да имам Fiat Croma II. И аз не съм бързак, както е казал един колега и на мен не ми трябват някакви специални ускорения, но все пак ми трябва колата с 4-ри човека, пуснат климатроник и малко багаж да мога да изкача поне един баир на 5-та скорост(Kappa-та ми го правеше без проблем даже и се набираше) за, което разбрах, че с 1.8 моторчето много трудно ще се случи, така че пред избора ми да стоя 10 мин. на студено(явно така ще бъде постоянно, защото и времето ми за пътуване е около 6 мин.) и баирите, ще трябва да избера изкачването на баир Това го уточнявам тотално и няма да разглеждам повече бензин. Сега ако споделите и нещо за скоростната кутия каква да бъде ръчна или автоматична, има ли разлика в качеството на материалите по интериора след Facelift 2008 и преди него и някакви други съществени разлики и един реален разход само на градско(в голям град) на този двигател 1,9/150 и долу горе да финализирвам нещата. То,че ще има още питанки то ясно ама поне да разсеем облаците малко
Коментар
-
Разлика след 2008 има само външно, вътре са еднакви, разликата е в пакета оборудване. Според мен автомат (кутията е Айсин-японска), ремонта е еднакъв, като пари. Пластмасите скърцат, няма как. Салон според мен да е кожа, може с навигация, но не е задължително, също добра екстра е панорамният покрив. Разход през зимата 10.5/11л. ,това при ср. скорост под 20км. на дълго пада доста, стигал съм до 6/6.5л.Последна редакция от morfein_a; 09.01.2019, 13:19.
Коментар
-
[QUOTE=M5kov;1367693]Първо виж на живо въпросните коли и конкретно Авенсиса. Гледах миналата година един Акорд с кожен салон, 190 коня бензин и ми останаха очите в него. Авенсиса пък предлага много премиум материали, усещане и надеждност. Макар и двете да са малко по-стари от кромите, цените им не случайно са по-високи.
Здравей колега. Гледал съм ги много, особено Хондите. Ама това което искам по моите критерии цената много скача. Аз ако имам пари знам какво да си купя...амааа нямам... за това Кромичка която явно ще е дизел, но какво да се прави ...съдбата на недоимъка. Няма как от Lancia Kappa да седна в кола с оборудване и возия на Dacia. Искаше ми се Accord комби бензин/газ, но са ми много скъпи, а това което има са вече много стари дрънгели и се обезсмисля влагането на пари в ръждясници. Не знам на Кромата дали е хубава ламарината и дали избива ръжда, но Ланчата с размазана предница стои една година пред нас и няма една точка ръжда дори там където е ламарина до голо, а Хондичките май си ръждясват. Предпочитам да вложа малко повече пари ама поне да е по-ново и да си я направя, каквото има за дооправяне и да си я карам с кеф...ако ме разбираш какво искам да кажа с всичките тези глупости...ахахаПоследна редакция от Ruderford; 09.01.2019, 13:32.
Коментар
-
Здравей колега. Навигацията и кожата са ми задължителни, не съм си и помислял за друго. За панорамния таван... ако случа на такава Това 11л. за автомат ли е или за ръчнаmorfein_a написа: Преглед на мнениетоРазлика след 2008 има само външно, вътре са еднакви, разликата е в пакета оборудване. Според мен автомат (кутията е Айсин-японска), ремонта е еднакъв, като пари. Пластмасите скърцат, няма как. Салон според мен да е кожа, може с навигация, но не е задължително, също добра екстра е панорамният покрив. Разход през зимата 10.5/11л. ,това при ср. скорост под 20км. на дълго пада доста, стигал съм до 6/6.5л.
Коментар
-
За да не попаднеш на някой ръждилник, гледай колата, независимо от марката, да е внос от Италия. Колите от там почти винаги са с перфектно шаси, което издържа дълго в нашите условия, защото климатът им е благоприятен.
Видиш ли Австрия - затваряш обявата и не се връщаш :D
Повечето Фиати/Алфи/Ланчи са внос от Италия и за това рядко се виждат ръждиви такива, но ако е от Германия, Швейцария, също може да е много ръждива.
Иначе за тези пари спокойно можеш да си вземеш читав Авенсис.
2.0 дизела май дори беше с обикновен маховик.Последна редакция от M5kov; 09.01.2019, 14:05."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ако само на работа ще ходите с тази кола, може би трябва да преразгледате избора си... 6+6 км. ... Защо не нещо по малко и практично... Крома дизел е супер, но аз, примерно, имам 3-4000 км месечно, от които градско по-малко от 1000. Емоционален или рационален избор? Всеки си решава сам. Купето на Крома не ръждясва. Не е необходимо да е от Италия...там знаем как са в обслужването. Важно е като я вземате всичко технически да е в изправност, нищо излишно по таблото да не свети, два ключа, втори комплект джанти с гуми, серизна книжка и задължително пътен тест. Ако е под 200 000 км. и един предишен собственик-супер. Има и още но да не ставам досаден...Успех!от Трабант до Бугати Фейрон
Коментар
-
Колега купи ли Крома. И аз си търся такъв автомобил по ред причини. При мен избора е сторен по равно емоционален+рационален. Емоционално ми харесва марката и модела ми допада, а рационално го харесах т.к. ще е кола само за дълъг път. Сега караме Пунто 1.2 16в и Ситроен Ц3 1.4 бензин. Когато взех пунтото през 2012г. не очаквах да излезе най-безпроблемната ми кола до сега (да се има предвид, че съм карал и МБ 124).
Хубаво е да споделиш дали взе Крома и какви бяха първоначалните разходи. Откъде я намери и т.н., за да е полезна темата и за останалите.
Поздрави и много безаварийни километри!
Коментар
-
Willi написа: Преглед на мнениетоАко само на работа ще ходите с тази кола, може би трябва да преразгледате избора си... 6+6 км. ... Защо не нещо по малко и практично... Крома дизел е супер, но аз, примерно, имам 3-4000 км месечно, от които градско по-малко от 1000. Емоционален или рационален избор? Всеки си решава сам. Купето на Крома не ръждясва. Не е необходимо да е от Италия...там знаем как са в обслужването. Важно е като я вземате всичко технически да е в изправност, нищо излишно по таблото да не свети, два ключа, втори комплект джанти с гуми, серизна книжка и задължително пътен тест. Ако е под 200 000 км. и един предишен собственик-супер. Има и още но да не ставам досаден...Успех!FIAT BRAVA 1.4 12V А/С, с чийто собственик можете да се свържете на 089 9225580
FIAT CROMA 2.4 Mjet - proprio miracolo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар