Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крома отказва да запали, индикация за куп грешки на таблото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крома отказва да запали, индикация за куп грешки на таблото

    Привет, колеги,
    колата е Крома 2.4 - фейслифт. Проблема се изразява в това, че един ден просто отказа да запали,
    като на борда спряха да светят няколко датчика: подгрева, маслото и още някакви, но и някакви не угасват - например колата с катинара и други. Даде и грешки с трансмисията, волана и някакви други.
    По съвет на колега от форума до момента съм проверил всички препазители (тези върху акумулатора, във fuse box-a и под волана в купето).
    Също изключих буксата на датчика на термостата, след което дадох контакт, за да видим дали перката ще тръгне да върти - мне.
    Моля помагайте, защото колата е в завряна в гараж и няма вадене ако не успея да я изкарам на ход.
    p.s. Към момента не е закачена за четене на грешките.
    Благодаря.

    Допълнено заглавие.
    Модераторски екип на fiatforum.bg

    #2
    клемите на АБ и масите по купе и мотор и ск. Почни от тях.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Ок, ще прегледам клемите на акумулатора. Някаква насока за това къде са масите на мотор,скорости и купе ?

      Коментар


        #4
        Виж в по нова програма EPER FIAT -онлаин е има.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Така, прегледах клемите - всичко е наред. Прегледах масите - също изглеждат ОК. Местата, на които са хванати ги презатегнах и т.н.
          Самите кабели си имат кабелна обвивка и не съм сигурен до каква степен целостта на кабела е запазена, но щом всичко останало функционира в колата,
          предполагам, че трябва да са наред.
          Някакви други идеи ?

          Коментар


            #6
            Аз имам чудесна идея - диагностика. Който знае какво прави, вероятно бързо ще напипа проблема. На колата в общи линии й трябват компресия, налягане на горивото в рейла, разрешение от компа да пали и датчик от КВ.
            Твоята е автомат, там не знам как би могла да повлияе кутията и дали не може и тя да спре паленето.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Как не се бях сетил Идеяата е, че след като колата няма връзка с еку-то, следва да няма връзка и когато се закачи колата на диагностика, но знам ли ...
              Все пак, ако някой може да съдейства при опита с диагностиката ще съм благодарен. Колата се намира в Дружба 1, близо до автомивка 5 минути.

              Коментар


                #8
                Здравей колега, аз имах абсолютно същия проблем през лятото, точно както си го описал. Моята крома е с 1,9 двигател. При мен някакъв идиот си беше играл с уплътнението на прозореца на задна лява врата и го беше раздалечил от стъклото. От там при един от поройните дъждове през лятото беше влезнала много вода във вратата. Като казвам много - само рибки нямаше вътре до половината беше пълна с вода. Тоците бяха дали на късо, от там по цялата верига и колата се беше шашнала. Светваха лампи,изгасваха други,на края остана да свети само тази лампа с катинара и в един момент угасна и не искаше да запали вече. Аз закъсах в подземен паркинг на най-долното ниво - едвам я изкарахме от там. Според мен я огледай хубаво дали нещо някъде не се е намокрило. Остави я ако можеш да изсъхне хубаво в гаража и виж дали няма да запали.

                Коментар


                  #9
                  Ако имаш втори ключ пробвай с него.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    За съжаление нямам втори ключ.
                    Колата не бе палена от около седмица и малко преди ситуацията. През това време си беше в гаража. Не ми се вярва да се е намокрила, просто няма от къде. Въпреки това я огледах от където можах , затварях и отварях всички врати, вкл багажника - не се чува абсолютно нищо. Предполагам ако имаше някъде вода все щеше да се чуе нещо ... Ако сложа друго еку за тест какво би станало ?

                    Коментар


                      #11
                      нищо дори няма да направи опит да запали и ще се подведеш от резултата
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Ясно. Изобщо няма да пробвам, но ако проблема е в екуто как мога да разбера ?
                        Колеги, препоръчайте някой, който може да дойде на място и да направим опит за диагностика ?

                        Коментар


                          #13
                          Колегата Bo може да ти свърши тази работа.

                          Коментар


                            #14
                            Точно той ми помогна с проверките до момента, но няма възможност да дойде. Доста сме далеч един от друг. Някой друг форумен или не ?

                            Коментар


                              #15
                              dolarcho написа: Преглед на мнението
                              Точно той ми помогна с проверките до момента, но няма възможност да дойде. Доста сме далеч един от друг. Някой друг форумен или не ?
                              Аз съм на близо имам диагностика виж на лично ти пратих номера ми, ако мога ще помогна.

                              Коментар

                              Working...
                              X