не е чудо голямо смяна на гарнитура на глава,сам си я смених и съм по -доволен отколкото като ми е сменял майстор,цялата процедура ми излезе около 65 лв за части-гарнитура за глава,нови болтове за глава ,гарнитура за аспуха,гарнитури за кожуха на разпределителния вал,гумички не съм сменял щото скоро сменяхта цените на частите не са много високи на фиата не знам колко ще те съдерат за трудуспех с ремонта щото не става въпрос дали ,а кога.....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Леко сълзи масло от гарнитурата на главата
Collapse
X
-
омасляване след сълзене на гарнитура
На моето пунто 60 също му сълзи от гарнитурата .Когато сменям маслото сменям и гарнитурата и пак си сълзи .До тук за 3-4 год към 3-4 гарнитури съм сменил и уж най-големия мастор разбирач на фиат в ВТ я сменя и пак .Карано е с малко масло ,колкото трябва ...повече масло и няма оправияFiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
Re: омасляване след сълзене на гарнитура
RoMeO_156_GTA написа:На моето пунто 60 също му сълзи от гарнитурата .Когато сменям маслото сменям и гарнитурата и пак си сълзи .До тук за 3-4 год към 3-4 гарнитури съм сменил и уж най-големия мастор разбирач на фиат в ВТ я сменя и пак .Карано е с малко масло ,колкото трябва ...повече масло и няма оправияTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Отидох при втори майстор, защото както писах по-рано, този, при който редовно ходя, не иска да сменя гарнитурата. И интересна работа - и втория ме съветва да не я сменям пустата гарнитура. Каза ми горе долу същите неща като първия майстор: че щом колата не прегрява, не смесва масло с антифриз и изобщо си върви добре, не е никакъв проблем теча на масло от гарнитурата на главата.Аз ще се доверя ЗАСЕГА (докато ми писне след всяко пътуване да отварям капака) на двамата майстори, но все пак ми е чудно - толкова ли е сложна тази смяна ? А между другото - някой знае ли след смяна на гарнитура на главата необходимо ли е да се прави нещо по центровката на двигателя например ? То всичко е електроника де, та не знам какво точно би могло, но все пак някой наясно ли е ?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колега съвсем скоро сменях гарнитура на главата защото ми беше избила на 3ти цилиндър и вкарвашв вода в него и правеше въздушна възглавница във водния тракт. Ако тръгнеш да я сменяш желателно е да се шлайфа главата. Не знам как е при твоя двигател затова не мога да конкретизирам. Ще споделя от моя опит. Шлайфането на главата ми излезна 75 лв (25лв за главата + 5лв почистване на клапан + 10лв нови гумички). Гарнитурата и тя не е скъпа и доколкото знам е желателно да се смени на 100000км. Също така се прави реглаж на клапаните и ако е необходимо се коригират. Центровка се прави ако се променят настройките на клапаните. Наистина не е фатално ако ти омаслява гарнитурата но е досадно, а и няма гаранция дали в даден момент няма да смеси маслото с антифриза или да стане като при мен. Не те плаша но това са най-лошите варианти Ако мога да бъда полезен с нещо питай.TEMPRA 1.6S
Преди нея TIPO 1.9TDS
Коментар
-
На мене в един сервиз ми искаха от 150 до 300 лв за шлайфане на глава. И аз направих някаква учудена физиономия, а пък оня каза че 100% съм имал шупли по главата и трябвало да се прави заварка и след това да се шлайфа. Аз го благослових че е голям разбирач щом без да отвори разбира че имам шупли и си тръгнах. Ма като цяло в тоя сервиз май си бяха цифроманиаци защото:Вижте ценоразписа на нещата които ме интересуваха. Става дума за пинто 1,1. 94 г.Смяна на гарнитура на глава 80 лв. Ремонтен комплект гумички 85 лв.Смяна на гуми на клапаните 45 лв.Шлайфане на глава 150-300 лв.Другите ги забравих. Ма според вас завишени ли са ?
Коментар
-
djsweeper написа:Колега съвсем скоро сменях гарнитура на главата защото ми беше избила на 3ти цилиндър и вкарвашв вода в него и правеше въздушна възглавница във водния тракт. Ако тръгнеш да я сменяш желателно е да се шлайфа главата. Не знам как е при твоя двигател затова не мога да конкретизирам. Ще споделя от моя опит. Шлайфането на главата ми излезна 75 лв (25лв за главата + 5лв почистване на клапан + 10лв нови гумички). Гарнитурата и тя не е скъпа и доколкото знам е желателно да се смени на 100000км. Също така се прави реглаж на клапаните и ако е необходимо се коригират. Центровка се прави ако се променят настройките на клапаните. Наистина не е фатално ако ти омаслява гарнитурата но е досадно, а и няма гаранция дали в даден момент няма да смеси маслото с антифриза или да стане като при мен. Не те плаша но това са най-лошите варианти Ако мога да бъда полезен с нещо питай.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар