Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко сълзи масло от гарнитурата на главата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не е чудо голямо смяна на гарнитура на глава,сам си я смених и съм по -доволен отколкото като ми е сменял майстор,цялата процедура ми излезе около 65 лв за части-гарнитура за глава,нови болтове за глава ,гарнитура за аспуха,гарнитури за кожуха на разпределителния вал,гумички не съм сменял щото скоро сменяхта цените на частите не са много високи на фиата не знам колко ще те съдерат за трудуспех с ремонта щото не става въпрос дали ,а кога.....
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #17
      омасляване след сълзене на гарнитура

      На моето пунто 60 също му сълзи от гарнитурата .Когато сменям маслото сменям и гарнитурата и пак си сълзи .До тук за 3-4 год към 3-4 гарнитури съм сменил и уж най-големия мастор разбирач на фиат в ВТ я сменя и пак .Карано е с малко масло ,колкото трябва ...повече масло и няма оправия
      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

      Коментар


        #18
        Re: омасляване след сълзене на гарнитура

        RoMeO_156_GTA написа:
        На моето пунто 60 също му сълзи от гарнитурата .Когато сменям маслото сменям и гарнитурата и пак си сълзи .До тук за 3-4 год към 3-4 гарнитури съм сменил и уж най-големия мастор разбирач на фиат в ВТ я сменя и пак .Карано е с малко масло ,колкото трябва ...повече масло и няма оправия
        Хм, не ми се вярва да говориш за гарнитурата на главата. Ако си я сменял толкова пъти, трябва да си някакъв рекордьор А иначе по моя проблем - няма да сменям гарнитурата засега. Ако пък прецакам двигателя, имам пълно каско, ще я засиля в някоя пропаст по пътя Пазарджик-Цигов Чарк и ще взема 6000 лв. Бъзикам се, никога няма да допусна да прецакам двигателя.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          снимка на подобен двигател

          снимката не е същата но разполагам само с това пък майсторите само казват че сменят нещо ..но дали е така винаги под жълтата линия само се омаслява и нз какво да правя
          Прикачени файлове
          Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

          Коментар


            #20
            това под жълтата линия е е гарнитура на кожуха на разпределителния вал и струва под 1 лв ,поправете ме ако греша,смяната е малко кофти.......
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #21
              Отидох при втори майстор, защото както писах по-рано, този, при който редовно ходя, не иска да сменя гарнитурата. И интересна работа - и втория ме съветва да не я сменям пустата гарнитура. Каза ми горе долу същите неща като първия майстор: че щом колата не прегрява, не смесва масло с антифриз и изобщо си върви добре, не е никакъв проблем теча на масло от гарнитурата на главата.Аз ще се доверя ЗАСЕГА (докато ми писне след всяко пътуване да отварям капака) на двамата майстори, но все пак ми е чудно - толкова ли е сложна тази смяна ? А между другото - някой знае ли след смяна на гарнитура на главата необходимо ли е да се прави нещо по центровката на двигателя например ? То всичко е електроника де, та не знам какво точно би могло, но все пак някой наясно ли е ?
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #22
                Колега съвсем скоро сменях гарнитура на главата защото ми беше избила на 3ти цилиндър и вкарвашв вода в него и правеше въздушна възглавница във водния тракт. Ако тръгнеш да я сменяш желателно е да се шлайфа главата. Не знам как е при твоя двигател затова не мога да конкретизирам. Ще споделя от моя опит. Шлайфането на главата ми излезна 75 лв (25лв за главата + 5лв почистване на клапан + 10лв нови гумички). Гарнитурата и тя не е скъпа и доколкото знам е желателно да се смени на 100000км. Също така се прави реглаж на клапаните и ако е необходимо се коригират. Центровка се прави ако се променят настройките на клапаните. Наистина не е фатално ако ти омаслява гарнитурата но е досадно, а и няма гаранция дали в даден момент няма да смеси маслото с антифриза или да стане като при мен. Не те плаша но това са най-лошите варианти Ако мога да бъда полезен с нещо питай.
                TEMPRA 1.6S
                Преди нея TIPO 1.9TDS

                Коментар


                  #23
                  На мене в един сервиз ми искаха от 150 до 300 лв за шлайфане на глава. И аз направих някаква учудена физиономия, а пък оня каза че 100% съм имал шупли по главата и трябвало да се прави заварка и след това да се шлайфа. Аз го благослових че е голям разбирач щом без да отвори разбира че имам шупли и си тръгнах. Ма като цяло в тоя сервиз май си бяха цифроманиаци защото:Вижте ценоразписа на нещата които ме интересуваха. Става дума за пинто 1,1. 94 г.Смяна на гарнитура на глава 80 лв. Ремонтен комплект гумички 85 лв.Смяна на гуми на клапаните 45 лв.Шлайфане на глава 150-300 лв.Другите ги забравих. Ма според вас завишени ли са ?

                  Коментар


                    #24
                    djsweeper написа:
                    Колега съвсем скоро сменях гарнитура на главата защото ми беше избила на 3ти цилиндър и вкарвашв вода в него и правеше въздушна възглавница във водния тракт. Ако тръгнеш да я сменяш желателно е да се шлайфа главата. Не знам как е при твоя двигател затова не мога да конкретизирам. Ще споделя от моя опит. Шлайфането на главата ми излезна 75 лв (25лв за главата + 5лв почистване на клапан + 10лв нови гумички). Гарнитурата и тя не е скъпа и доколкото знам е желателно да се смени на 100000км. Също така се прави реглаж на клапаните и ако е необходимо се коригират. Центровка се прави ако се променят настройките на клапаните. Наистина не е фатално ако ти омаслява гарнитурата но е досадно, а и няма гаранция дали в даден момент няма да смеси маслото с антифриза или да стане като при мен. Не те плаша но това са най-лошите варианти Ако мога да бъда полезен с нещо питай.
                    Мерси за информацията.А аз утре ще я снимам моята, за да ви покажа къде избива. В най-лявата част е, само на едно място, но кофти, че е близо до ангренажния ремък. Днес имах работа в София, та я "поразтъпках" малко на дълъг път колицата - никакъв проблем, перфектно си вървя, даже и масло нямаше избило. Тъй като я карам почти само на кратки разстояния, почвам да си мисля, че гарнитурата пропуска масло само в началото, може би като е студена, а на дълъг път сигурно изтеклото масло се изпарява.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #25
                      Малко трудно ще се изпари но щом засега всичко е ОК карай смело. Успех! :D
                      TEMPRA 1.6S
                      Преди нея TIPO 1.9TDS

                      Коментар


                        #26
                        Ето ги обещаните снимки. Ако не си личи - сълзенето на масло е в крайната лява част на двигателя, върху номера на двигателя или между двигателя и кожуха на ангренажния ремък.
                        Прикачени файлове
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #27
                          Локализирай много внимателно мястото след измиване с пароструйка! Може и да е от семеринг.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            Nino написа:
                            Локализирай много внимателно мястото след измиване с пароструйка! Може и да е от семеринг.
                            Следя внимателно проблема от самото начало. Със сигурност не е от семеринг, от гарнитурата е.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #29
                              Батко тва ако е теч, требва да ти покажем моя При мойто требва да извира тогава Тамън щех да я правя и един тупан ме излупка отстрани та ся каското може да не покрие щетите и малко ще се отложи ремонта

                              Коментар


                                #30
                                ето го и моя теч ..най накрая го снимах .И тая червената е "прослувутата гарнитура" сменяна няколко пъти .П.С. препоръчайте ми с подръчни средства как да поочистя това масло от там
                                Прикачени файлове
                                Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X