Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Леко сълзи масло от гарнитурата на главата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Леко сълзи масло от гарнитурата на главата

    Леко сълзи масло от гарнитурата на главата. Вече 2000 км. карам така. Засега няма други проблеми, нито прегрява, нито нещо друго, свързано с издухана гарнитура. Как мислите, струва ли си да отварям двигателя само заради това ? Ако пък не - колко км. горе-долу ще издържи така ?Казвали са ми, че отвори ли се двигателя, по-малко от 200 лв. няма да излезе, защото освен гарнитурата ще се сменят и гумички, може да се наложи шлайфане и т.н. Какво ще ме посъветвате ?
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    #2
    Re: Леко сълзи масло от гарнитурата на главата

    snake написа:
    Леко сълзи масло от гарнитурата на главата. Вече 2000 км. карам така. Засега няма други проблеми, нито прегрява, нито нещо друго, свързано с издухана гарнитура. Как мислите, струва ли си да отварям двигателя само заради това ? Ако пък не - колко км. горе-долу ще издържи така ?Казвали са ми, че отвори ли се двигателя, по-малко от 200 лв. няма да излезе, защото освен гарнитурата ще се сменят и гумички, може да се наложи шлайфане и т.н. Какво ще ме посъветвате ?
    Имах същия случай с Реното и карах така 3 години, докато не ме хвана срам, че където спра правя мазало под колата.Оказа се, че от старост гарнитурата се е " одървила" , но на това място водния и масления канал са много далече и не мешаше масло с вода.Ти преценявай!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Нямам идея за твоя двигател ама на моя магистралата на маслото минава през една втулка (метална),която е набита в блока и дефакто дори съвсем да се пре*** гарнитурата няма да омеша водата с маслото.Принципно не мисля че има проблем да си караш така - дефкато ако разглобиш просто е по-добре да си смениш повечето неща (не е задължително стига да не са прецакани).Главата ако я свалиш я носиш да я премерят дали е за шлайфане и ако не е - няма смисъл да я шлайфаш.Успех!
      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

      Коментар


        #4
        Благодаря на отговорилите колеги, но ми се щеше да чуя повечко мнения, тъй като сигурно ще успея да спестя малко стотинки по Нова година и се чудя дали да ги инвестирам в смяна на гарнитура на главата...Вчера източих около 200 гр. масло, защото беше почти до максимума (не се е увеличило нивото заради издухана гарнитура, така си беше и преди да просълзи) и ще видя дали пък няма да вземе да се оправи.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #5
          И моята гарнитура е омаслена, но сега да си търся нови проблеми - не благодаря!Не е болка щом не прави локва отдолу.

          Коментар


            #6
            И моята имаше такъв проблем но съм попаднал на доста не компетентен майстор сеняха ми маслото и са нахакали до горе масло то се чуди от къде да избие.Отивам след някой ден ония ми обяснява ако не спре да тече щял да ми даде някаква присадка.Един приятел ми каза източи малко масло,източих и всичо си дойде на място. :D :D :D FIAT TEMPRA 1.9 TD
            Fiat Tempra Virtual

            Коментар


              #7
              Мдаа..., източих 200 гр. масло, но не се оправи, даже май се увеличи сълзенето и вече си е теч. Все още не е толкова, че да капе под колата, но ме дразни адски. А и това, което ми каза майстора, ми разби сърцето ... Майтап си правя, все пак това е кола Та майстора ми каза, че за да се прецака гарнитурата на толкова нова кола (98-ма година е), трябва да е прегрявала при предишния си собственик, което хич не ми хареса, но какво да се прави. Аз пък с моите лаически познания за автомобилите си мисля, че гарнитурата е просто една гума, която може да се прецака просто ей така, от стареене, от голямата жега в Италия например, а не непременно от прегряване. Майсторът препоръча засега да не отваряме двигателя, защото според него ще се наложи шлайфане на главата, ако го отвори. На някой случвало ли му се е, как е колата след тази манипулация, крие ли рискове, а и колко парички ще отидат ? Споделете, колеги, дайте мнения.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #8
                snake написа:
                На някой случвало ли му се е, как е колата след тази манипулация, крие ли рискове ? Споделете, колеги.
                Процедурата крие рискове толкова колкото всеки друг ремонт - кривите ръчички могат да ти съсипят колата винаги. Иначе, дори и да се шлайфа главата - става въпрос за сваляне на микрометри - колкото да се изравни челото. Компресията няма да ти се промени. Самото шлайфане, всъщност е най-евтината операция. Високата цена идва от работата - демонтаж на главата, разглабяне на клапани, валове и т.н. След това обратно сглабяне, монтаж - не че е толкова сложно, но е пипкава работа, особенно ако ще се сменят гумички и ще се припасват клапани - а по принцип, при положение че главата е свалена е грехота да не се направят и тези неща...Най-евтино и най-качествено, но и най-бавно ще стане, ако си я направиш сам.
                Fiat Ritmo 105TC
                1600cc 105к.с.

                Коментар


                  #9
                  Гарнитурата на главата не е гумена....така че не се прецаква с времето (в смисъл на типо-то от 88-ма чак сега я смених и не за друго а защото разглобих двигателя и е хубаво да си се смени като е отворен).Тя е от по-особен материал и не се прецаква толкова лесно колкото си мислиш.Прегряването деформира самата глава и затова започва да тече (макар че типо-то го прегрях зверски пък няма изменения).
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    zfa159 написа:
                    Гарнитурата на главата не е гумена....така че не се прецаква с времето (в смисъл на типо-то от 88-ма чак сега я смених и не за друго а защото разглобих двигателя и е хубаво да си се смени като е отворен).Тя е от по-особен материал и не се прецаква толкова лесно колкото си мислиш.Прегряването деформира самата глава и затова започва да тече (макар че типо-то го прегрях зверски пък няма изменения).
                    Аз не че го мисля сериозно това, че гарнитурата може да се прецака поради стареене на материала, просто ми се иска да е така Но явно не е. В крайна сметка как е карана колата от предишния собственик никой, ама съвсем никой не може да знае със сигурност, та дори от роднина да си я купил. Мой приятел купи Опел Астра 2002 г. от братовчед си. На 170 000 км, карана само от него и уж поддържана до последно. До момента е дал сигурно поне 2 000 лв. за ремонти...Но аз се отплеснах от темата. Сега интересно ми е друго. Какато писах по-горе, маслото беше на max на щеката и аз източих 200-300 гр., като си мислех, че така ще намалее налягането и може да спре да избива. Нищо подобно, преди само сълзеше, а сега направо си изтича масло от гарнитурата. Този ефект не мога да си го обясня. Майсторът, при който ходя, също се чуди. Той смяташе, че като източим малко масло може би няма да се оправи, но в никакъв случай няма да се увеличи теча. Странна работа. Мисля, че няма да мирясам, докато не отворя двигателя.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      Няма какво да се чудиш. Щом сълзенето преминава в теч това трябва да те навежда на идеята че положението с гарнитурата ти става по лошо. Така че събирай парички и след нова година си намери свестен майстор да ти я смени.
                      VW Bora Variant 1.6 16V '01

                      Коментар


                        #12
                        snake написа:
                        ...Но аз се отплеснах от темата. Сега интересно ми е друго. Какато писах по-горе, маслото беше на max на щеката и аз източих 200-300 гр., като си мислех, че така ще намалее налягането и може да спре да избива. Нищо подобно, преди само сълзеше, а сега направо си изтича масло от гарнитурата. Този ефект не мога да си го обясня. Майсторът, при който ходя, също се чуди. Той смяташе, че като източим малко масло може би няма да се оправи, но в никакъв случай няма да се увеличи теча. Странна работа. Мисля, че няма да мирясам, докато не отворя двигателя.
                        Не лишавай за нищо на света мотора от масло! Все едно на теб някой да ти източи един литър кръв и да те пусне да вървиш по права линия! За нищо на света не излизай с колата извън града! Така, както леко тече в момента неочаквано може да бликне и да останеш на пътя! След Нова година-в бокса!
                        Frontera Sport, X20SE март 1998

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          Не лишавай за нищо на света мотора от масло! Все едно на теб някой да ти източи един литър кръв и да те пусне да вървиш по права линия! За нищо на света не излизай с колата извън града! Така, както леко тече в момента неочаквано може да бликне и да останеш на пътя! След Нова година-в бокса!
                          Не съм го лишил от масло, имаше повече масло от необходимото, беше към максимума, даже малко отгоре. Сега като източих, е малко под средата, но тъй като явно това не помогна, пак ще досипя 100-ина грама. А иначе чак да бликне - не ми се вярва Реално погледнато теча е съвсем малък и е само от едно място, но аз си падам малко перфекционист по отношение на колата, искам всичко да е наред.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            snake написа:
                            Не съм го лишил от масло, имаше повече масло от необходимото, беше към максимума, даже малко отгоре. Сега като източих, е малко под средата, но тъй като явно това не помогна, пак ще досипя 100-ина грама. А иначе чак да бликне - не ми се вярва Реално погледнато теча е съвсем малък и е само от едно място, но аз си падам малко перфекционист по отношение на колата, искам всичко да е наред.
                            Нали знаеш... "не слушай учило, слушай патило"! И аз си мислех, че това сълзене на антифриз от гарнитурата няма да е проблем, но не изкара и 10км. омеша антифриза с маслото и стана боза, двигателя започна да запича и добре, че имах акъл и късмет да се докопам до нас и да го изгася! Това приключение бе със старата кола. Не се базикай с тази гарнитура само това мога да ти кажа. На пръв поглед може да изглежда, като лек теч, но не се знае, какво се слъчва под главата, нито пък, колко време ще изкара. Приеми го, като съвет, а не, като размахване на пръст!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Vladim написа:
                              Нали знаеш... "не слушай учило, слушай патило"! И аз си мислех, че това сълзене на антифриз от гарнитурата няма да е проблем, но не изкара и 10км. омеша антифриза с маслото и стана боза, двигателя започна да запича и добре, че имах акъл и късмет да се докопам до нас и да го изгася! Това приключение бе със старата кола. Не се базикай с тази гарнитура само това мога да ти кажа. На пръв поглед може да изглежда, като лек теч, но не се знае, какво се слъчва под главата, нито пък, колко време ще изкара. Приеми го, като съвет, а не, като размахване на пръст!
                              Аз наистина това и правя, приемам съвети и мнения, защото се чудя какво да правя. Аз също се плаша да не прецакам двигателя, иначе там някакви грамове масло, че изтичат, не ме интересува толкова. Но най-объркващото е, че майстора ( а той е наистина майстор и ми е много добър приятел освен това ) не иска да ми вземе парите, които вече тайно от жена ми съм заделил Той се запъва и ми казва - недей, изчакай, може и години да караш така, колата е прекалено нова, за да отваряме двигателя ...
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар

                              Working...
                              X