Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ниво на антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ниво на антифриз

    Така нормално ли е буквално нивото в казанчето да е празно сутрин особено???? Преди 3/4 дена го забелязах и се зачудих бая ама налях 0.5 антифриз... Уж си беше в ниви по едни време пак падна под мин. Тая сутрин преди да запаля гледам празно... Запалих и пред работа видях имаше в казанчето 2 пръстта по дъното.
    Термостата е сменян преди седмица, но там е обезвъздушаване поне 15 пътя... Съмняваме въздух да има още мина седмица вече. Няма видими течове. течове...
    Дам малкия дявол, теч от скобата , но тече само на много загрята кола... За това ту тече ту не, тоест на мойте курсове по 5 км сутрин и вечер няма как.
    Последна редакция от fifo td 100; 16.01.2018, 13:27.

    #2
    Не е нормално.На студен двигател антифриза трябва да е между мин. и макс. по средата.
    Имаш теч някъде.Под предните стелки сухо ли е?
    Ако не е значи тече от радиаторчето на парното,но 0.5л си е много.

    Коментар


      #3
      light_1965 написа: Преглед на мнението
      Не е нормално.На студен двигател антифриза трябва да е между мин. и макс. по средата.
      Имаш теч някъде.Под предните стелки сухо ли е?
      Ако не е значи тече от радиаторчето на парното,но 0.5л си е много.
      Дам малкия дявол, теч от скобата , но тече само на много загрята кола... За това ту тече ту не, тоест на мойте курсове по 5 км сутрин и вечер няма как.

      Коментар


        #4
        Не е добре.
        а като работи колата през ауспуха да не тече вода като газова
        и да не мирише на антифриз
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Ох за 3 път беше от една скоба за към радиатора и е оправих.. Но протича на висока температура 90 градуса като стигне

          Коментар


            #6
            Дано е това
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              kluchar написа: Преглед на мнението
              Дано е това
              Не Коце, не е това а е спукана глава. Но все тая.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                Не Коце, не е това а е спукана глава. Но все тая.
                Имало е и такива моменти с другата кола... Обаче пак пали и върви... Ама като е ритнеш и забива и гасне... А и както запали хвърля вода с сажди (каша) през ауспуха...
                Но беше скоба , че подлизва по маркуча до термостата и по скоростната кутия та се чудя и тя ли е текнала...

                Коментар


                  #9
                  Скоро пак ще излезе скобата.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                    Скоро пак ще излезе скобата.
                    А сега де... То нямаше скоба е тел.. така е взета е карала 7/8 г и се е залепило, но при смяната на термостата се е разлепило...

                    Коментар


                      #11
                      Аз за това питах
                      Дали не излиза през ауспуха и да мирише на антифриз.
                      че скоро дадох над 400 за гарнитури и разни други неща около нея
                      Доливах повече от литър на месец.
                      Накрая смеси маслото и нямаше начин .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                        Скоро пак ще излезе скобата.
                        Спукана глава, надува в системата и скобата изкача ?
                        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                        FIAT Punto sx 75 '94

                        Коментар


                          #13
                          мда, най слабото място.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            Интересно сега има ново...
                            Пълня на макс кара 2 месеца и изведнъж падне под минимума. Демек около 100/150 милилитра..И пак долея на макс и така...
                            Естествено няма течове или сълзене никъде...

                            Коментар


                              #15
                              Системата се саморегулира, ако е пълна повече от необходимото. Спри да доливаш непрекъснато и следи само ако студена е на минимума, а след няколко дни е под минимума. Тогава със сигурност нещо не е наред.

                              Коментар

                              Working...
                              X