Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бравото не се охлажда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бравото не се охлажда

    Привет колеги!Бравото загрява, перката не се върти, не се охлажда и повръща антифриз от разширителния съд.Като го запалих студено събота вечер в Търново много бързо (за 4-5 минути стрелката на термометъра заплашително наближи червената зона, а парното духаше студен въздух. Аз съответно изпаднах в лека паника и почнах да се оглеждам къде да спра. Изведнъж стрелката на температурата падна 2 деления под средното, парното започна да духа топло и аз се поуспокоих. След това по пътя всичко си беше нормално. Но на 5 км от Белене попаднах в много гъста лондонско-дунавска мъгла и се наложи да карам на 2-ра с около 30 км/ч. Като спрях пред вратата на гаража стрелката на термометъра пак беше в червения диапазон. Пак се панирах, този път малко по-силно.... Вкарах колата в гаража и я изгасих. Знам, че не е препоръчително двигателя да се изгаси в такива ситуации, но... След като изгасих двигателя и колата повърна антифриза.В неделя си налях антифриз, проверих бушона на перката - здрав е, запалих (без проблем) покарах 2 минути - хоп - стрелката на температурата пак на червено, перката не ще да се завърти.Какво да правя сега? Каква е повредата? Температурен датчик, термостат, водна помпа, гарнитури? Какви са цените на тези резервни части?

    #2
    термостат и датчик не е, защото щеше да имаш парно поне според мен първо провери водната помпа /да не е превъртяла турбинката/ ако е ок значи гарнитура на главатаПС нали си с антифриз в смисъл не е замръзнала охлаждащата течност
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Да, охлаждащата течност е антифриз. А след като почна да работи нормлано парното почна да духа топло.

      Коментар


        #4
        Според мен има някаква въздушна възглавница.Провери обстойно и я обезвъздуши!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Humppa написа:
          Да, охлаждащата течност е антифриз. А след като почна да работи нормлано парното почна да духа топло.
          значи провери нещата както съм писал по горе, освен ако посочените от теб проблеми не са започнали веднага след смяна на антифриза тогава може и да не сте обезвъздушили добре но май не е така
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Nino написа:
            Според мен има някаква въздушна възглавница.Провери обстойно и я обезвъздуши!
            Долях литър антифриз няколко дена преди това минах 1000 км без проблем.

            Коментар


              #7
              Humppa написа:
              Долях литър антифриз няколко дена преди това минах 1000 км без проблем.
              литър е достанаистина пробвай да обезвъздушишима две пробкиедната е на радиатора - горе в лявоа другата на тръбата към радиаторчето за парното
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                И според мен има въздух в системата.

                Коментар


                  #9
                  Да не би този въздух в системата да се е появил от това, че доливах анитфриза при спрял двигател? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Колата имаше остър дефицит на охлаждаща течност. По принцип си губя антифриз от една пукнатинка в радиатора, доливам литър на 2-3 месеца.И онзи ден като излях антифриза в разширителния съд, той избълбука весело надоло по тръбите...

                  Коментар

                  Working...
                  X