Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.9 jtd съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
    Напрежението от съедин. е едно и също. Може при връщане лагера нещо да задира. Аз когато се сетя пръскам масло в посока лагера през една правоъгълна дупка на кожуха през която се виждат зъбите на маховика и белега на ГМТ и педала ми олеква за известно време. Двете помпи са абсолютно еднакви по устройство и действие-едностранен хидр, цилиндър и двата си бутат един към друг хидравличната течност. При жигулитата ми първо се скапваше долната щото е долу в калта. ''...просто вътре изпуска'' течноста минава след О пръстена и когато буталото тръгне назад я качва в казанчето
    Педала в момента със новият съединител си е доста мек което си е нормално ,това което се получава при отпускане на съединителя колата тръгва бавно и мазно без вибрации и малко преди средата все едно изпуска натиска на лагера и ако не угасне подскача после всичко е ок , забелязах че най-често го прави когато трябва да положи повече усилие при потегляне под наклон понякога тръгвам с 3-4 гаснения като чели за пръв път се качвам на кола.
    Днес гледах помпите отново външно нямат забележки няма грам да е просълзило някъде по тях възможно ли е въздух в системата да създава такъв проблем.
    Последна редакция от panasonic1; 08.01.2018, 22:43.

    Коментар


      #17
      да възможно е, покарай така ден два, възможно е да го изгони.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        да възможно е, покарай така ден два, възможно е да го изгони.
        Да ама май не днес я повъртях в София положението се влошава доста по често се проявява проблема когато се налага да го ползвам често?
        Въпрос за горната помпа в нея два маркуча ли влизат единият се вижда предполагам отдолу когато я развия ще се види и другият лесно ли се сваля?

        Коментар


          #19
          На мойте жигулита от казана до помпата имаше прост маркуч а от нея до долната метална тръба плюс маркуч какъвто е на спирачките. Дали лесно се сваля-сам си прецени след като я откриеш къде е-дали е вътре в купето зад педалите или при двигателя отпред в коша
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #20
            Свалих помпите не видях нищо съмнително монтирах сипах нова течност обезваздуших системата и без никакъв резултат. Вече май ще се налага да свалям пак скоростите ,но не зная какво да гледам или правя когато ги сваля, като всичко си е ново.
            На място гледах помпата и съединителя с помощта на приятел който седеше и го натискаше не видях нищо проблемно през дупката на скоростите се вижда съединителя как отделя и дори забутах колата в това положение няма шумове или други проблеми. На място при не работещ двигател при плавно пускане не забелязах да прилепва от веднъж прави си го постепенно. Ако някои сега има някакви предложения да дава.

            Коментар


              #21
              Да не е разкопчала лагера?
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                Да не е разкопчала лагера?
                Е ако е ,би трябвало да се чува при леко натискане ако не греша.

                Коментар


                  #23
                  Проблема все още не съм го решил най вероятно ще свалям пак скоростите ,но сега забелязах друго което направо ме матира на задна когато карам не се проявява проблем вчера и днес правих експеримент да се качвам на задна на един бордюр и на първа да слизам от него назад няма проблем при включване на първа започва да си зацепва когато си иска даже някои път и когато пускам и реши да зацепи по рязко отново натискам педала до дол и не освобождава продължава да си е все едно на полу съединител.

                  Коментар


                    #24
                    Вилката как е?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Колега,както описваш нещата си мисля за запушване по системата между двете помпи.Или най вече в долната.Имаш вариант да свалиш долната помпа и да опиташ с къса щанга да натисне вилката все едно че я бута помпата.Акп се връща нормално имаш запушен маркуч по трасето.
                      198mjet Bravo

                      Коментар


                        #26
                        Да пиша със малко закъснение за проблема и неговото решение оказа се проблем в скоростната кутия изглежда задържаше поради някаква причина на първа скорост при свалянето и само погледнахме под "??? не знам как се казва сложено е на оста и скрива лагера на самата скоростна кутия беше с две болчета и зегерка" та лагера без половината си дробинки и повече не съм се занимавал с тази кутия взехме друга и всичко заспа с изключение че май не съм уцелил кутия от JTD щото са по-къси скоростите сега на 5-та се губят едни 10 км. на 3000об.

                        Коментар

                        Working...
                        X