Пускам темата с молба за съвет преди 2 години смених на моята мареа маховика с твърд от алфа 2.0тс сложих притискател от фиат 2.0 и феродов диск от алфа 2.0 сега след около 30к км. започна да приплъзва и да тресе при потегляне ясно е че ще се сменя съединителя въпроса е че притискател намирам за фиат 2.0 ,но феродов на пазара само не сполучливи марки като mecarm и GST за жалост. Та питането ми е да взема ли пак мекарм или за взема един втора ръка и да го наковът кои според вас е по добрият вариант?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.9 jtd съединител
Collapse
X
-
ще погледна днес утре нещо и ще ти пиша, имам един съединител на 5 хил км. на 6 месеца, ако става и ако ти харесва ще го измислим за някви къси. но първо да го проверя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетонов съединител е около 230 до 270 лв. за люк. има ги налични при вносителите
Ако на някои му изпадне феродов диск от алфа156 2.0 да драска.
Коментар
-
ivel написа: Преглед на мнениетоАми то и на бравото си има пружини на диска,така,че слагай един нов комплект и карай.
Тогава сложих както трябва феродов от алфа и притискател от браво всичко беше ок с изключение че боксуваше при по агресивен тунинг и рязко натискане.
Понамалих малко мощността и нямаше проблем ,но сега пак се появи тресене при потегляне и боксуване.
Затова сега съм решил пак да сменям съединителя и честно казано не ми се рискува с цял комплект ако има информация че с този комплект няма да има такива проблеми моля споделете.
Коментар
-
Смених съединителя изцяло с нов комплект валео сега няма да приплъзва държи се нормално ,но има пак един проблем понякога при полу отпуснат педал съединителят зацепва напълно и се получава все едно съм го пуснал рязко, съмнява ме някоя от помпите въпреки че няма видимо течове възможно ли е да изпуска при по голямо напрежение от към съединителя?
Коментар
-
Константинов написа: Преглед на мнениетоНе е нужно да изтича течност извън помпата - просто вътре изпуска
Дайте съвет как най лесно да я хвана коя от двете помпи е проблема ако вобще е там.
Коментар
-
Напрежението от съедин. е едно и също. Може при връщане лагера нещо да задира. Аз когато се сетя пръскам масло в посока лагера през една правоъгълна дупка на кожуха през която се виждат зъбите на маховика и белега на ГМТ и педала ми олеква за известно време. Двете помпи са абсолютно еднакви по устройство и действие-едностранен хидр, цилиндър и двата си бутат един към друг хидравличната течност. При жигулитата ми първо се скапваше долната щото е долу в калта. ''...просто вътре изпуска'' течноста минава след О пръстена и когато буталото тръгне назад я качва в казанчетоLANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар