Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат от рено за жтд 115.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Термостат от рено за жтд 115.

    Здравейте колеги , днес сложих във маркуча от термостата към радиатора термостат от рено 5 на 86 градуса , стария не съм го пипал защото колата едва загряваше , карах я 50 км и колата е с температура закована на средата и парно всичко е перфектно вече , въпроса ми е нали има два маркуча на радиатора горен и долен , защо горния е топъл а долния все студен , не би ли трябвало след като отвори термостата на 86 горния и долния да загреят , сега дори на 30 градуса горния си е топъл така беше дори и без този от реното но не загряваше , благодаря предварително и весели празници
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Защото е студено и термостата не отваря напълно
    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

    Коментар


      #3
      янко написа: Преглед на мнението
      Защото е студено и термостата не отваря напълно
      Значи си е така ? 5-10 Мин след палене горния е топъл малко и като загрее горния е много топъл долния едва хладък ?
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        това е проблем
        а на стария термостат поне извади ли му клапата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kluchar написа: Преглед на мнението
          това е проблем
          а на стария термостат поне извади ли му клапата
          Нищо не съм свалял от стария защото го гледам е подобен с на мареата ми който свалях преди ама нищо не можах да избушим от него , проблем ли е че е така ..надявам се да няма шанс да залепне затворен ..
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Според теб така ли трябва да са маркучите , горния горещ долния много леко топъл при температура на табло (90) , след като колата отлепи от началото на скалата за загряване горния леко започва да се затопля демек 5-10 Мин след палене иначе се държи точно на средата вече у има парно ?
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Долния загрява не веднага след малко но като си карал долния трябва да е топъл поне на половина от горния
              а стария термостат като не си го извадил щото не може Нали на него са свързани маркучите
              а новия е допълнително по системата стария трябва да седи отворено винаги
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                kluchar написа: Преглед на мнението
                Долния загрява не веднага след малко но като си карал долния трябва да е топъл поне на половина от горния
                а стария термостат като не си го извадил щото не може Нали на него са свързани маркучите
                а новия е допълнително по системата стария трябва да седи отворено винаги
                ами да колата грам не загряваше едва вдигаше първа черта и половина което значи че оригиналния е бил отворен защото при потегляне 60-80 стигаше до 0 градуси , сега новия е допълнително на веригата , горния е горещ след 40 км в София и по околовръстното а долния почти леден , парно перфектно стрелката на средата , така ли си е според вас.
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  И един важен въпрос ,седи на средата а перка не включва по никакъв начин а не знам кога трябва да се включи или зимата няма да се а само лятото
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Едните са тук може да видиш температурата са http://forum.fiat-bg.org/files/1244299645_185064322_139.jpg

                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      янко написа: Преглед на мнението
                      Защото е студено и термостата не отваря напълно
                      Пропуска малко количество антифриз през радиатора и се охлажда,затова е разликата в температурите.По студено-по голяма разлика.Може да имаш проблем лятото ,ако не се затвори малкия кръг напълно.На моята малкия кръг го бях затапил
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Скоро ще правиш радиатор или глава с тоя монтаж.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                          Скоро ще правиш радиатор или глава с тоя монтаж.
                          Защо , или обяснете като хората или недейте , колата е добре , доста хора казват маха се вътрешността на стария но аз не го правих , дайде съвет или признаци за лошо охлаждане на колата , кога може да прегрее ? Само ако затвори и не се отваря ли .
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #14
                            На оригиналния на колата вадиш вътрешността и готово
                            ако проблема е бил в него трябва да се оправи
                            Иначе проблема може да е бил и другаде
                            Кой ти каза че термостат не работи
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              kluchar написа: Преглед на мнението
                              На оригиналния на колата вадиш вътрешността и готово
                              ако проблема е бил в него трябва да се оправи
                              Иначе проблема може да е бил и другаде
                              Кой ти каза че термостат не работи
                              Вдигаше макс 70 градуса и като се покара с 60-80км ги сваля , маркуча след радиатора веднага с колата загряваше , вече с тоя от Рено е на средата просто стария не го изкормих.
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X