Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Термостат от рено за жтд 115.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами поне това направи, че ще реши да се затвори ей така щото е решил или щото си хлопнал в дупка или от студа който наближава и тогава ще ревнеш. отделно на термостата който си набил се прави дупка в периферията.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      ами поне това направи, че ще реши да се затвори ей така щото е решил или щото си хлопнал в дупка или от студа който наближава и тогава ще ревнеш. отделно на термостата който си набил се прави дупка в периферията.
      Ами в никоя тема не видях че дупчат всеки вика кормя стария и набутвам в маркуча или не пипам стария , добре ако се затвори което според мен шанса е малък тя ще си покаже на таблото и перка ше пусне ,мареата е така 2г и няма проблеми..надявам се и стилото са е така..или поне ше махна стария някой ден ако не е толкова сложно ,че някой викат ужас било.Освен това ако нямам този от Рено , оригиналния пак може да затвори и пак да стане беля .
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #18
        Дупката е за да се обтича термостата от малко количество антифриз,защото е монтиран в маркуча далеч от главата,и когато отчете 86 гр антифриза в мотора вече може да е над 100 и става уит.Стария трябва така да го изтърбушиш че малкия кръг да остане затворен,иначе лятото пак уит.Ако термостата ти не е капсолован най добрия вариант е да приспособиш от фолксваген
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #19
          янко написа: Преглед на мнението
          Дупката е за да се обтича термостата от малко количество антифриз,защото е монтиран в маркуча далеч от главата,и когато отчете 86 гр антифриза в мотора вече може да е над 100 и става уит.Стария трябва така да го изтърбушиш че малкия кръг да остане затворен,иначе лятото пак уит.Ако термостата ти не е капсолован най добрия вариант е да приспособиш от фолксваген
          Двама колеги ми писаха с стило жтд сложили точно както аз само термостата без нищо друго вече години нямат проблеми , сега зимата е ок лятото ще я прегледам ще видя с лаптопа на колко градуса е колата и така , според мен щом си отваря и затваря към радиатора няма ядове даже има клипове на италиянци как ги слагат и нищо не дупчат или изтърбушват ако стария е забил отворен.
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #20
            Проблеми може да имаш ако стария е умрял в някакво междинно положение.Моя се оказа разглобяем,и за по сигурно го отворих,затапих малкия кръг,и вкарах термостат от опел
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #21
              А каква е причината де не се ползва оригинален за модела термостат,както си му е реда?
              Fiat Marea 1.8 16v HLX
              Hyundai Terracan 2.9 CRDI

              Коментар


                #22
                campain написа: Преглед на мнението
                А каква е причината де не се ползва оригинален за модела термостат,както си му е реда?
                120-140 лв за некачествен от Рено са сложили доста колеги нямат проблеми , просто едни го слагат като мен други махат стария пък дупчато този от Рено...аз на мареата 2г нямам проблем само сложих този от Рено , монтираха на стило и Пунто жтд , и двете коли седят на средата и когато я стигнат маркучите са топли , след тръгване в движение отново термостата затваря и колата седи около 86-89 зависи от термостата , пък ще се следят колите ако нещо загреят ще се види заради кой и как въпреки че едва ли стига да им работят лятото перките
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #23
                  fuel injekcion написа: Преглед на мнението
                  120-140 лв за некачествен от Рено са сложили доста колеги нямат проблеми , просто едни го слагат като мен други махат стария пък дупчато този от Рено...аз на мареата 2г нямам проблем само сложих този от Рено , монтираха на стило и Пунто жтд , и двете коли седят на средата и когато я стигнат маркучите са топли , след тръгване в движение отново термостата затваря и колата седи около 86-89 зависи от термостата , пък ще се следят колите ако нещо загреят ще се види заради кой и как въпреки че едва ли стига да им работят лятото перките
                  Незнам,аз не си падам по подобни неща,моя термостат на Мареата го смених преди 7 години,верно скъпичък е,но си работи перфектно,не искам да давам наклон на никой,но за мен,монтирането на външни елементи за автомобила е уравнение с неизвестен край.Успех все пак и дано всичко е наред.
                  Fiat Marea 1.8 16v HLX
                  Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                  Коментар


                    #24
                    Карах купе 1.8 със същия смотан термостат като в темата на колегата, блокирал на отворено. Тогава и аз така мислех, ларж. давай най- скъпия възможен, Бер, мер.... Смених го пролетта, лятото работеше, щото беше топло. Следващата зима в движение колата седеше на 60-65 градуса температура. Загряваше само в София на светофарите до 90-91 градуса, да включи перката. На купето поне с парното нямах проблем, нищо че беше на 60-65 градуса водата, вътре си духаше доволно топло.
                    Само, че като беше на 90 градуса вътре можеше да се вариш от жега, а не да се надяваш да ти е топло само, а ръцете дето си стъргал леда да ти мръзнат.

                    Сега на пунто ХГТ със същия мотор е предполагам и термостата е същия понеже го купих 2015- та началото на зимата, се оказа, че термостата е за смяна. Същото като при купето, в движение водата 60-тина градуса иначе по светофарите няма яд. Само, че сега пунтото има газова, а неравномерните температури ужасно много бъркат настройките на газта, а от там и на бензина. Поразгледах оригиналните термостати, бяха вече не 90 лева, а както казват колегите от 110 нагоре( Не че има значение особено).
                    Реших да сложа от рено, взех си такъв за 86 градуса. Без да магам или изтърбушвам кактото и да е сложих рено термостата почти в наталото на маркуча близо до фабричния термостат, за по- сигурно съм го стегнал със метална скоба, да не се изкриви нещо случайно, ама той влезе с 300 зора, та едва ли.
                    Тая операция я правих миналата година 2016-та., като зимата колата си загрява много културно, за 2 километра качва 86, отваря големия кръг и т.н. вижда се как се охлажда повечко и веднага затваря кръга, и пак почва да вдига до 86 градуса.
                    В жегата седи стрелката посредата като една идея над 90 градуса. Началото на лятото при температура от около 25-28 градуса на въздуха карах по магистралата със 160-180 без грам да загрее над 90 градуса. Единствено го напънах фиата да видя как се държи над 210, като педала беше до ламарината и ускоряваше 220-225, та чак тогава се видя, че една идея тръгва да загрява над 90 градуса и в момента, в който намалих до ограничението си падна и температурата.

                    Така че смело си карай с термостата от Рено и не се занимавай според мене с глупости.

                    Поздрави!

                    Коментар


                      #25
                      Имайки предвид познаването на възможностите на тоя двигател в стоково състояние, амортизацията и овехтяването на компонентите по него, както и айродинамиката на купето му. Позволи ми да остана на страната на невярващите. Не се съмнявам в смелоста ти или шофьорските ти умения, познаваме се отдавна и знам че си от наште, ама тоя мотор иска бая пипане да ги правиш тия 210 за на горе не искам да казвам.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Оня ден гледах, някви клипове. Замерваха БМВ 760 Ли и АМГ някво от 0 до 300.
                        Едните показатели бяха километражите, другите ГПС, АМГ-то при показател на километража 315 показа 301 по ГПС, БМВ-то при 319 по километраж показа 302.
                        Така, че аз не твърдя, че това е абсолютно реалната скорост, с която съм се движел. По- скоро казвах, че под голям товар на мотора продължително време, щото го бях закотвил по километраж над 210 поне за 5-8 километра, че чак тогава добавянето на допълнителен термостат оказва някакво влияние на налягането, с което се движи охладителната течност че да прояви склонност към загряване.

                        Иначе да формата на купето определено си оказва влияние, и скоростната кутия на пунто ХГТ явно е по- различна от тази на купе 1.8, защото купето, с по- ниското си купе и по- ниско съпротивление и карано само със скъпи масла и бензин, без да е газифицирана имаше склонноста да върви определено повече от пунтото. Пунтото е по- чевръсто до 100-120, заради теглото си и тая система против боксуване според мене определено помага, но след 150-60 купе със същия мотор върви повече и по- стабилно. Поне направо :D

                        Извинявам се, че омазах темата на колегата.

                        Коментар

                        Working...
                        X