ами поне това направи, че ще реши да се затвори ей така щото е решил или щото си хлопнал в дупка или от студа който наближава и тогава ще ревнеш. отделно на термостата който си набил се прави дупка в периферията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат от рено за жтд 115.
Collapse
X
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоами поне това направи, че ще реши да се затвори ей така щото е решил или щото си хлопнал в дупка или от студа който наближава и тогава ще ревнеш. отделно на термостата който си набил се прави дупка в периферията.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Дупката е за да се обтича термостата от малко количество антифриз,защото е монтиран в маркуча далеч от главата,и когато отчете 86 гр антифриза в мотора вече може да е над 100 и става уит.Стария трябва така да го изтърбушиш че малкия кръг да остане затворен,иначе лятото пак уит.Ако термостата ти не е капсолован най добрия вариант е да приспособиш от фолксвагенFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
янко написа: Преглед на мнениетоДупката е за да се обтича термостата от малко количество антифриз,защото е монтиран в маркуча далеч от главата,и когато отчете 86 гр антифриза в мотора вече може да е над 100 и става уит.Стария трябва така да го изтърбушиш че малкия кръг да остане затворен,иначе лятото пак уит.Ако термостата ти не е капсолован най добрия вариант е да приспособиш от фолксвагенFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
campain написа: Преглед на мнениетоА каква е причината де не се ползва оригинален за модела термостат,както си му е реда?FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа: Преглед на мнението120-140 лв за некачествен от Рено са сложили доста колеги нямат проблеми , просто едни го слагат като мен други махат стария пък дупчато този от Рено...аз на мареата 2г нямам проблем само сложих този от Рено , монтираха на стило и Пунто жтд , и двете коли седят на средата и когато я стигнат маркучите са топли , след тръгване в движение отново термостата затваря и колата седи около 86-89 зависи от термостата , пък ще се следят колите ако нещо загреят ще се види заради кой и как въпреки че едва ли стига да им работят лятото перкитеFiat Marea 1.8 16v HLX
Hyundai Terracan 2.9 CRDI
Коментар
-
Карах купе 1.8 със същия смотан термостат като в темата на колегата, блокирал на отворено. Тогава и аз така мислех, ларж. давай най- скъпия възможен, Бер, мер.... Смених го пролетта, лятото работеше, щото беше топло. Следващата зима в движение колата седеше на 60-65 градуса температура. Загряваше само в София на светофарите до 90-91 градуса, да включи перката. На купето поне с парното нямах проблем, нищо че беше на 60-65 градуса водата, вътре си духаше доволно топло.
Само, че като беше на 90 градуса вътре можеше да се вариш от жега, а не да се надяваш да ти е топло само, а ръцете дето си стъргал леда да ти мръзнат.
Сега на пунто ХГТ със същия мотор е предполагам и термостата е същия понеже го купих 2015- та началото на зимата, се оказа, че термостата е за смяна. Същото като при купето, в движение водата 60-тина градуса иначе по светофарите няма яд. Само, че сега пунтото има газова, а неравномерните температури ужасно много бъркат настройките на газта, а от там и на бензина. Поразгледах оригиналните термостати, бяха вече не 90 лева, а както казват колегите от 110 нагоре( Не че има значение особено).
Реших да сложа от рено, взех си такъв за 86 градуса. Без да магам или изтърбушвам кактото и да е сложих рено термостата почти в наталото на маркуча близо до фабричния термостат, за по- сигурно съм го стегнал със метална скоба, да не се изкриви нещо случайно, ама той влезе с 300 зора, та едва ли.
Тая операция я правих миналата година 2016-та., като зимата колата си загрява много културно, за 2 километра качва 86, отваря големия кръг и т.н. вижда се как се охлажда повечко и веднага затваря кръга, и пак почва да вдига до 86 градуса.
В жегата седи стрелката посредата като една идея над 90 градуса. Началото на лятото при температура от около 25-28 градуса на въздуха карах по магистралата със 160-180 без грам да загрее над 90 градуса. Единствено го напънах фиата да видя как се държи над 210, като педала беше до ламарината и ускоряваше 220-225, та чак тогава се видя, че една идея тръгва да загрява над 90 градуса и в момента, в който намалих до ограничението си падна и температурата.
Така че смело си карай с термостата от Рено и не се занимавай според мене с глупости.
Поздрави!
Коментар
-
Имайки предвид познаването на възможностите на тоя двигател в стоково състояние, амортизацията и овехтяването на компонентите по него, както и айродинамиката на купето му. Позволи ми да остана на страната на невярващите. Не се съмнявам в смелоста ти или шофьорските ти умения, познаваме се отдавна и знам че си от наште, ама тоя мотор иска бая пипане да ги правиш тия 210 за на горе не искам да казвам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Оня ден гледах, някви клипове. Замерваха БМВ 760 Ли и АМГ някво от 0 до 300.
Едните показатели бяха километражите, другите ГПС, АМГ-то при показател на километража 315 показа 301 по ГПС, БМВ-то при 319 по километраж показа 302.
Така, че аз не твърдя, че това е абсолютно реалната скорост, с която съм се движел. По- скоро казвах, че под голям товар на мотора продължително време, щото го бях закотвил по километраж над 210 поне за 5-8 километра, че чак тогава добавянето на допълнителен термостат оказва някакво влияние на налягането, с което се движи охладителната течност че да прояви склонност към загряване.
Иначе да формата на купето определено си оказва влияние, и скоростната кутия на пунто ХГТ явно е по- различна от тази на купе 1.8, защото купето, с по- ниското си купе и по- ниско съпротивление и карано само със скъпи масла и бензин, без да е газифицирана имаше склонноста да върви определено повече от пунтото. Пунтото е по- чевръсто до 100-120, заради теглото си и тая система против боксуване според мене определено помага, но след 150-60 купе със същия мотор върви повече и по- стабилно. Поне направо :D
Извинявам се, че омазах темата на колегата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар