Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ - колата загасна - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ - колата загасна - РЕШЕН

    Преди малко като запалих нормално и тръгнах, колата в един момент загуби мощност (след около 500м). Натиснах съединителя и тя загасна. Спрях, запалих, но тя отново загасна. Така няколко пъти, но все същият резултат. Забравих да спомена, че доста миришеше на суров бензин. Така че ако някои може да помогне да казва.Предварително ви благодаря
    FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
    FIAT BRAVO 1.6 16V '97

    #2
    Погледни дали от някъде не сълзи (тече) бензин , горивопроводи , горивен филтър, опорна шина , дюзи , реглулатор на налягането на горивото, горивна помпа.Другия вариянт за силна миризма на неизгорен бензин колата да се е задавила , но инжекцион много трудно се задавя...Другото което се сещам е да имаш проблем със запалването в някои от цилиндрите и бензина да неможе да се изгори..Провери си свещите кабели и бобината.Някои от датчиците да е дал фира и да дава грешна информация на ЕКУ-то и да я дави от бензин..Съжалявам но така само гадая...Ако можеш опиши по подробно нещата...
    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

    Коментар


      #3
      Еми по-подробно като я запаля работи само ако е над 1500 оборота, без никаква мощност, защото като реша да тръгна и тя гасне. Има малко бензин в колата, но има.
      FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
      FIAT BRAVO 1.6 16V '97

      Коментар


        #4
        Ако нямаш течове на бензин ...Смятам че проблема е по запалителната система, тази мъгла навън ме навежда на мисълта че някъде се е получило конденз и прави проблеми .Пробваи да покараш колата или да я държиш в обороти на място(1500-2000rpm) докато не загре до оптималната работна температура . Ако има някъде конденз ще изчезне от топлината ...
        Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
        IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
        1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
        2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

        Коментар


          #5
          Аз имам Типо и имам същия проблем.Палиш и държи ниски обороти(само в някои случаи),като натиснеш съединителя-гасне,разнася се страхотна миризма на бензин и харчи 30/100.Предлагам да смениш датчика,но търси оригинален.Новите са боклук(знам го от опит).Ако продължава да ти прави такива проблеми сигурно ще е от вакума.Затова закарай я на диагностика и там ще ти я засекат веднага.
          Типо 1.6Тi

          Коментар


            #6
            Пробвах се отново и колата поработи около 5 минути с натисната газ едвам едвам. После се чу едно свистене(съскане) и загасна. Доста вода хвърляше отзад. А това свистене се чуваше и първият път като беше леко загряла като сега. Незнам вече кво може да и е
            FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
            FIAT BRAVO 1.6 16V '97

            Коментар


              #7
              Аз ти казах,колега,отиди на диагностика и ше я хванат веднага.Ама аз ти казвам двата варианта.Споко
              Типо 1.6Тi

              Коментар


                #8
                на моята като дадех повече от половината газ губеше мощност и гаснеше ... проблема се оказа в няколко окислени клеми на компютъра ... провери и там ! Свали буксата и погледни ... Нещо незначително, но може точно то да е проблема, а хората рядко си помислят за това ...

                Коментар


                  #9
                  След една седмица във Ванто се оказа проблема в запушен катализатор и сега вече отново сикарам мойто браво, но със страшен звук :P Като правиха диагностика на колата се оказа че имам компресия 2 в единия цилиндър от това запушване, сега вече всичко си е нормално.Диагностика беше много печен! Така че весели празници на всички!P.S.Преди около 3 месеца си смених задните две гърнета. Малко след това започнаха да тракат и отидох до Крафт да си ги оправят. Но напоследък започна нещо пак да трака и си казах че пак нещо не са свършили както трябва, а то било от катализатора който се е раздробил запушил. Така че ако нещо трака ходете да си го проверите!
                  FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
                  FIAT BRAVO 1.6 16V '97

                  Коментар


                    #10
                    Хъм какво общо има компресията със запушването на катализатора???Дефкато той няма общо със засмукването на горивната смес?Май не е бил толкова печен диагностика или те е хванал за мезе....
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      Е факт е че от това запушване колата почти не можеше да запали, сега си върви съвсем нормално.
                      FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
                      FIAT BRAVO 1.6 16V '97

                      Коментар


                        #12
                        Е да спор няма че от запушването няма да иска да върви понеже не може да изхвърля отработените газове ама по повод компресията сега или все още си е 2 или никога не е била 2.
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар

                        Working...
                        X