Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тракане в кормилото на Пунто МК 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тракане в кормилото на Пунто МК 2

    Здравейте! При неравности особено на паваж трака кормилото в горната част откъм електро моторчето. Прочетох темите за този проблем, но не разбрах дали може да се оправи някак луфта или трябва да се смени целия кормилен механизъм?
    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

    #2
    Има 2 неща на оста има едно съединение на пръта
    или вътре в механизма има пластмасово зъбно колело с червяк но тогава ще е проблема винаги
    ОClick image for larger version

Name:	ПУНТОООО.jpg
Views:	1
Size:	128,3 KB
ID:	2095200твори корите около волана може да видиш нещо
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Значи проблемът е горе и по-скоро тракането се чува откъм моторчето дори и при рязко въртене на волана на място. Моторчето ли трябва да се смени или механизма с целия кормилен прът?
      Последна редакция от stockbroker; 12.01.2018, 11:01.
      Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
      Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

      Коментар


        #4
        Аз имах тракане и се оказа разхлабено горно каре на пръта. Усещаш ли неестествен луфт във волана?

        Коментар


          #5
          Да има лек луфт, къде точно се намира това каре?
          Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
          Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

          Коментар


            #6
            Виж снимката тук - горното каре се намира в сърцевината на целият кормилен прът На снимката се вижда изпод металната скоба, която стърчи в средата на пръта.
            Виж си и долното каре, то поне е достъпно без да се налага да разглабяш.

            Коментар


              #7
              Здравейте! Може ли да ми препоръчате сервиз в София, където са наясно с тези проблеми и може да го погледнат и оправят? Мерси!
              Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
              Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

              Коментар


                #8
                Бях при един майстор и той каза, че някакво лагерче е разбито и от там идва луфта и тракането. Може ли да се смени това лагерче? Според майстора целият прът се сменял.
                Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                Коментар


                  #9
                  Трябва да се чуе дали е горе в електоусилвателя
                  там има червяк и зъбно колело или долу при лагера
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Сега пък спря напълно сервото. Светна червеното кормило. Ще мина диагностика да видим какво ще излезе. Освен моторче и релета и датчик за позицията на волана може ли да е нещо друго? Моторчетата за двигател 60 и 80 коня еднакви ли са, ако трябва да го сменям?
                    Последна редакция от stockbroker; 19.06.2018, 15:41.
                    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Установих, че сервото спира и светва лампата само като се покара колата и загрее. Като се изгаси за няколко минути се оправя. Мерих акумулатор, зареждане и буксите на ел. моторчето и всичко е наред. Не мирише и на изгоряло. Ще ходя и на диагностика да видим каква грешка излиза, но според мен е някой датчик и моторчето е наред.
                      Последна редакция от stockbroker; 21.06.2018, 22:35.
                      Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                      Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                      Коментар


                        #12
                        Студена спойка или релетата ,проверете пак ,но пунтото е известно с това.При мен бяха само студени спойки и вече над 2 год. нямам проблем.

                        Коментар


                          #13
                          Да, най-вероятно е това. Сега като е хладно времето няма проблеми. Ще проверим нещата. Мерси!
                          Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                          Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                          Коментар


                            #14
                            Сменихме цялата платка на моторчето и всичко е наред вече. Почти намаля и тракането в кормилото, явно е имала някаква хлабина в или около моторчето, която е затегната.
                            Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
                            Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

                            Коментар

                            Working...
                            X