Здравейте! При неравности особено на паваж трака кормилото в горната част откъм електро моторчето. Прочетох темите за този проблем, но не разбрах дали може да се оправи някак луфта или трябва да се смени целия кормилен механизъм?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане в кормилото на Пунто МК 2
Collapse
X
-
Значи проблемът е горе и по-скоро тракането се чува откъм моторчето дори и при рязко въртене на волана на място. Моторчето ли трябва да се смени или механизма с целия кормилен прът?Последна редакция от stockbroker; 12.01.2018, 11:01.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
-
Сега пък спря напълно сервото. Светна червеното кормило. Ще мина диагностика да видим какво ще излезе. Освен моторче и релета и датчик за позицията на волана може ли да е нещо друго? Моторчетата за двигател 60 и 80 коня еднакви ли са, ако трябва да го сменям?Последна редакция от stockbroker; 19.06.2018, 15:41.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
-
Установих, че сервото спира и светва лампата само като се покара колата и загрее. Като се изгаси за няколко минути се оправя. Мерих акумулатор, зареждане и буксите на ел. моторчето и всичко е наред. Не мирише и на изгоряло. Ще ходя и на диагностика да видим каква грешка излиза, но според мен е някой датчик и моторчето е наред.Последна редакция от stockbroker; 21.06.2018, 22:35.Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар