Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предно стъкло - шлайфане?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предно стъкло - шлайфане?

    Някой правил ли е тази процедура?По стъклото имам много ситни ямички, изглежда като напръскано. Това са последици от камъчета, песъчинки, изобщо яка експлоатация.Та се чудех дали не е възможно с някаква шлайф-паста да се поизчистят малко, така както се прави с боята?Даже чувах някъде че става с най-ситната водна шкурка, но би било добре да чуя мнения преди да ги захващам
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    #2
    Re: Предно стъкло - шлайфане?

    Esper написа:
    Някой правил ли е тази процедура?По стъклото имам много ситни ямички, изглежда като напръскано. Това са последици от камъчета, песъчинки, изобщо яка експлоатация.Та се чудех дали не е възможно с някаква шлайф-паста да се поизчистят малко, така както се прави с боята?Даже чувах някъде че става с най-ситната водна шкурка, но би било добре да чуя мнения преди да ги захващам
    Даже и с най-финната шкурка, ще стане матово и ще остане петно - няма с какво да полираш стъклото!

    Коментар


      #3
      Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Nino написа:
        Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.
        За това жокер ми не требе! Ама някак... Сърце не ми дава на направя такова нещо. Разсъждаваме в правилна посока, обаче! :D
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.
          Nino в действие.
          Настоящата - Ford Focus ST
          Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
          Франкенщайн - R.I.P.
          Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

          Коментар


            #6
            Аз имам същият проблем и в момента работя по въпроса за технологията. Номера със застрахователите определено не върви, защото подобни методи не са ми по вкуса.Стъклото може да се шлифова и технологията е позната от стотици години. Технологията е мокро шлифоване със абразивни прахове със все по-ситен размер на зърната, докато се стигне до полиране.Има обаче нещо което пречи на дълбокото шлифоване и това е неравномерността на шлифовката - след шлифоване на повече от 0.05мм примерно, стъклото ще стане неравномерно дебело и ще изкривява образите. Тоест ако дефектите са дълбоки и трябва да се шлифова цялата повърхност - работата е безднадеждна.Обаче, ако драскотините са много ситни, има вероятност да могат да се махнат само с полиране. Според литературата, стъклото се полира с няколко вида полир пасти на базата на т.н. "крокус" - железен оксид, диамантени полир пасти и на базата на "цериев оксид". Тези материали всъщност се употребяват за полиране на всякакви метали, само дето не съм намерил още откъде мога да си купя.Иначе по моите представи, ако се използват последователно 2 или 3 пасти (за грубо и за фино полиране) заедно с полиршайба на флекса или евентуално полир-машинка, резултата би трябвало да е удовлетворителен - фините драскотинки трябва да изчезнат без следа.Относно полир пастите - доколкото знам 3М произвеждат такива - ама те какво ли не произвеждат, а каталог не съм виждал.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #7
              Esper, щом не ти e по сърце - на 23 пътувам за благоевград и ще ти помогна с павето Даже ако искаш ще ти донеса бургаско паве, та да не се осъмнят :P:P:P

              Коментар


                #8
                Доколкото имам спомен, на един приятел точно от такива драскотини по стъклото го правиха с някаква люспа, при висока температура я обработиха със стъклото и стана доста прилично.Личеше си чак като се загледаш много,ама наистина много.Чувал съм и за някакви пасти и гелове, но не знам...
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  Korun написа:
                  Nino в действие.
                  Е бре, не съм чак такъв злодей и застрахователен бандит!!! Естествено ,че се пошегувах!Esper, нали в Перник имаше един завод за стъкла, доколкото си спомням правеха и автостъкла.... даже имам да взимам от LZ1FA едно стъкло за Реното.Само, че май не бяха "триплекс".
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Nino написа:
                    Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.
                    Жълтото паве не е 10х10х10 см Обаче жълтото паве съм го признал. На Народното Събрание отстрани има една купчинка павета и като удариш 2 жълти едно в друго и излизат искри. Удря на желязо Ебаси камъка ебаси нещото

                    Коментар


                      #11
                      Nino написа:
                      Korun написа:
                      Nino в действие.
                      Е бре, не съм чак такъв злодей и застрахователен бандит!!! Естествено ,че се пошегувах!Esper, нали в Перник имаше един завод за стъкла, доколкото си спомням правеха и автостъкла.... даже имам да взимам от LZ1FA едно стъкло за Реното.Само, че май не бяха "триплекс".
                      Ухаааа, от кога го похарчихме тоя завод ако знаеш...Стоят само постройките.johnfound къде мислиш че биха могли да извършат тази процедура?Аз си мисля да пробвам с пастите за полиране които се използват за боята, пък ще видим. По-зле няма да стане, вярвам.Ако нещо се обърка, процедурата с камъка ми е под ръка. Ако не успея да се преборя с съвеста си - както се вижда за такава помощ мога да разчитам от много места
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар

                      Working...
                      X