Някой правил ли е тази процедура?По стъклото имам много ситни ямички, изглежда като напръскано. Това са последици от камъчета, песъчинки, изобщо яка експлоатация.Та се чудех дали не е възможно с някаква шлайф-паста да се поизчистят малко, така както се прави с боята?Даже чувах някъде че става с най-ситната водна шкурка, но би било добре да чуя мнения преди да ги захващам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предно стъкло - шлайфане?
Collapse
X
-
Re: Предно стъкло - шлайфане?
Esper написа:Някой правил ли е тази процедура?По стъклото имам много ситни ямички, изглежда като напръскано. Това са последици от камъчета, песъчинки, изобщо яка експлоатация.Та се чудех дали не е възможно с някаква шлайф-паста да се поизчистят малко, така както се прави с боята?Даже чувах някъде че става с най-ситната водна шкурка, но би било добре да чуя мнения преди да ги захващам
-
Nino написа:Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Nino написа:Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Аз имам същият проблем и в момента работя по въпроса за технологията. Номера със застрахователите определено не върви, защото подобни методи не са ми по вкуса.Стъклото може да се шлифова и технологията е позната от стотици години. Технологията е мокро шлифоване със абразивни прахове със все по-ситен размер на зърната, докато се стигне до полиране.Има обаче нещо което пречи на дълбокото шлифоване и това е неравномерността на шлифовката - след шлифоване на повече от 0.05мм примерно, стъклото ще стане неравномерно дебело и ще изкривява образите. Тоест ако дефектите са дълбоки и трябва да се шлифова цялата повърхност - работата е безднадеждна.Обаче, ако драскотините са много ситни, има вероятност да могат да се махнат само с полиране. Според литературата, стъклото се полира с няколко вида полир пасти на базата на т.н. "крокус" - железен оксид, диамантени полир пасти и на базата на "цериев оксид". Тези материали всъщност се употребяват за полиране на всякакви метали, само дето не съм намерил още откъде мога да си купя.Иначе по моите представи, ако се използват последователно 2 или 3 пасти (за грубо и за фино полиране) заедно с полиршайба на флекса или евентуално полир-машинка, резултата би трябвало да е удовлетворителен - фините драскотинки трябва да изчезнат без следа.Относно полир пастите - доколкото знам 3М произвеждат такива - ама те какво ли не произвеждат, а каталог не съм виждал.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Доколкото имам спомен, на един приятел точно от такива драскотини по стъклото го правиха с някаква люспа, при висока температура я обработиха със стъклото и стана доста прилично.Личеше си чак като се загледаш много,ама наистина много.Чувал съм и за някакви пасти и гелове, но не знам...N.Y. State of Mind
Коментар
-
Korun написа:Nino в действие.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Процедурата включва:1.Удар с паве 10х10х10см, може и жълто не е проблем да ти го осигуря;2.Набавяне на протокол от КАТ;3.Отиване до застрахователя;4.Възмездямане на щетата;5.Монтаж на ново стъкло.
Коментар
-
Nino написа:Korun написа:Nino в действие.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар