Здравейте, колеги! Вчера колата ми се побърка, след запалване вдига 3500 оборота на свободна и ги държи там. При подаване на газ ги вдига и при отпускане на педала пак заковава 3500. Гледах да не би жилото на газта да не връща, но не е от това. Стъпковият мотор за празен ход сменихме с друг и пак същата работа (имаше кратък момент, в който се чудеше ме прехълцваше на около 1400-1500 и после пак се изстреля на 3500). В крайна сметка откачих стъпковия мотор от буксата и регулиран на ръка колкото да държи около 800 оборота запалих и тръгнах. Няма значение дали колата е на метан или бензин, оборотите са си на 3500. Възможно ли е компютъра да е заминал и да лъже стъпковия мотор? Всичко стана изведнъж, никакви предпоставки да има нещо. Преди 2 дни сменях антифриз, масло и водна помпа, но това няма отношение към проблема, а и си карах 1 ден без ядове. Някой, ако има идеи или предложения ще съм блгодарен да споделите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Постоянно високи обороти (3500) Fiat Brava 1.6
Collapse
X
-
Ако си с дросела, на който се намират стъпковия мотор и ТРS -а , то може да се е бъгнал TPS-а. Навремето така правеше и при мен и се оказа точно това. Нов дросел и всичко се оправи.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
-
Същото се случи преди около месец, след смяна на масло и филтри на астрата ми. Оказа се, че като са сменяли въздушния филтър, се е измъкнала някаква тръбичка (обясниха ми, че била за вакуум). След като я вкарахме на мястото ѝ, всичко се оправи. Така че смяната на консумативи, за която си писал, може и да има отношение към проблема. Кривите майсторски ръчички да са разместили нещо, което след малко шофиране съвсем се е откачило. Просто предполагам, не казвам, че и при теб е така.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
И аз мисля че може да е това понеже като запуша тръбата от въздушния филтър и намалява обороти.Оглеждах маркуча уж няма сцепено.Като запаля пали на нормални обороти и постепенно се увеличава до 2000.Като подам газ и пусна педала ги задържа на 3000 примерно и трудно сваля.Карах на диагностика казаха че сигурно е стъпковото е смених го барабар със дросела естествено на старо същия проблем.
Коментар
-
Ceco29 написа: Преглед на мнениетоАми това ще е за последно.Някаква идея от къде може да смуче въздух.Двигателя е 1,2 16v
Коментар
-
Не е от него пробвал съм.Сега свалях въздуховода не видях никъде спукано или сцепено даже уплътних изхода от кутията на въздушния филтър за да прилепне по хубаво.Скобите са стегнати хубаво не виждам от къде може да идва проблема.Като подам газ и задържа високи обороти все едно не съм върнал газта.Мислех че може да е от Мапа мерих го показва 5.6 на напрежение и 12 на предаването на сигнала.Понеже не бях сигурен все пак взех друг но положението същото.Четох из форумите че се правела настройка на стъпковото и дросела но не знам защо се получи така като не съм разкачал никакви букси (стъпков мотор). Ще пробвам и със пръскане с вода.
Коментар
-
Ceco29 написа: Преглед на мнениетоне съм разкачал никакви букси (стъпков мотор).
Ceco29 написа: Преглед на мнениетоИзвинявам се въпроса но това с пръскането какво трябва да покаже.Ако смуче въздух трябва да дръпне водата ако не греша.
Иначе, ако не си направил адаптация на стъпковото моторче, почни от там! на 1.2, мисля че се правеше с диагностика, но може да пробваш и по "стария" метод. Откачаш акумулатора на студен мотор за няколко минути, закаш обратно, палиш и я оставяш на празен ход без да пипаш газта, докато не се включи и изключи перката.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар