Колеги някой да знае бутален болт как се търси, тоест по размер или по модел кола? Да вметна, че чукането се заглъхва на по високи и обороти, след 3 предавка не се чува. Сменени сегменти, повдигачи и пулове, като след смяната на сегментите преди година чукането беше от време на време но сега е пак постоянно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракащ брутален болт на Добло 1.2
Collapse
X
-
Мисля че по код на мотора . Но за да тропа значи лагера в мотовилката трябва да е заминал. Заминава лагера не болта.
Виждал съм спукано бутало и бутален болт който беше изял цилиндъра .Непоправима щета.
Буталата бяха българско производство на Разград.
Това между другото.
Но болта е много здрав нещо от рода на ШХ15 - лагерна стомана.
Като го разглобиш ще разбереш какво ти тропа.
Виждал съм и хора които сменят лагерите в мотовилката и след това да ги райбероват но безуспешно .
Двигателя си тропа.Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
-
Слушахме отгоре и майстора каза повечко, сменихме ги ама нейсе. Другия майстор отсече бутален болт и си мисля да я закарам при него тъй като е по близо до истината май. Четох за биелен лагер, ма не мога да разбирам от всичко, случвало ми се е да давам акъл на майстор ма това е друга бира. Знам, че без да се отвори няма да се разбере ма който му разбира . Понеже ми предстоят разни преварки сега и свински неволи ще се разбера с майстора кога ще я отваряме.
П.с. ако може Админите да оправят заглавието.Последна редакция от kalinko; 13.10.2017, 23:06.Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!
Коментар
-
Независимо дали е биелен лагер или лагера на мотовилката той ще си тропа независимо от предавката.
Не може да тропа и изведнъж да спре и след време пак да почне.
Опиши шума.Направи един клип със звук .
Къде се чува горе високо или долу ниско .
С една щанга опираш горе на капака на клапаните и опираш ухо до другият и край и местиш .
Докато работи двигателя .
Мисля че има и такива у-ва с нещо като сонда .Опираш сондата на вероятните места и слушаш.Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.
Коментар
-
-
Слушахме я и лично аз и майстора го чувахме горе, на първи или на втори цилиндър беше, поне така се усещаше. Другата седмица ще я карам при едно момче да видиме какво ще излезе накрая.Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!
Коментар
-
Забелязах днес, че това тракане се чува когато двигателя загрее, при студен двигател го няма. Утре ще пробвам да направя клип, за да се добие по реална представа за случващото се в момента с колата.Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!
Коментар
-
https://youtu.be/De5Vzq1oVG4 и https://youtu.be/diB7CJZ66zw. Това успях да скалъпят на бързо, друго си е човек да го чуе на живо не е толкова фрапантно както изглежда и все пак, се чудя ако нивото на маслото е ниско и да не стига достатъчно масло до повдигащи те ако е от тях се?!Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!
Коментар
-
Ами леко спъната е, сутрин трудно пали и все едно съм дръпнал ръчната и давам газ, не може да се изфорсира (да я изцедя както трябва) , може и да се повтарям ама на всяка скорост качва по 20 км. и така на четвърта сме едвам с 90. Повдигачите и пуловете са нови,сменени. Но никой не е гледал разпределителния вал дали има износени кобилици, нито клапани са гледали. Възможно ли е някакво износване на разпределителния вал и вследствие на това да чука или износени клапани? И да попитам глава от Пунто 1.2 дали ще стане на доблото ми 1.2 , интересуваме разпределителния вал?Последна редакция от kalinko; 01.11.2017, 08:31.Lancia Y, 1.1, 2000г.-първата любов! Сегашна любовница - Фиат Добло 2002г, 1.2 пак бензин......като цяло винаги верен на марката!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар