Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пукане в купето на Пунто МК2 5 врати

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пукане в купето на Пунто МК2 5 врати

    Здравейте колеги! От задната страна в ляво на колата се чува досадно пукане при преминаване през неравности. Мислех първо, че е от пластмасата на тонколоната, на която ляга и кората на багажника. Тя е хваната за колоната на купето между калника и покрива. Като я натискам нищо не пука, завивах я, отвивах я, подложих дунапрен между нея и ламарината, огледах и доз членатегнах всички други пластмаси и кори в багажника, но продължава да пука. Почвам да си мисля, че е от самата ламарина на купето в тази част, която като се "усуква" леко при неравности и пука. Вие какво мислите?
    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

    #2
    Видях, че пластмасата е пукната на едно място. Смених я цялата със здрава втора ръка, но пукането не спря. Установих, че пука само в студено време, когато явно пластмасата се свива. Май нищо не може да се направи освен да усилвам музиката.
    Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
    Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

    Коментар


      #3
      Запомни участък от пътя, в който чуваш пукането ясно и отчетливо. След това качи пътник да седне на задната седалка, да се облегне хубаво, да се стегне с колана и отново мини по същия път. Ослушвай се дали пукането ще спре или не. Възможно е да има нужда от регулиране на заключването на облегалката горе на колоната. При мен така беше на Бравата около 8 години, преди да ме изнерви и да го регулирам.

      Коментар


        #4
        Колега ще те черпя! Точно от там пука. Можеш ли да ми кажеш как точно да го регулирам? Мерси!
        Fiat Punto 188 1.2 16V 80 к.с.
        Fiat Tipo 356 1.6 Multijet 120 к.с.

        Коментар


          #5
          с изолирбан или с парче маркуч на закопчалката
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Банков, пробвах с такова - не става. Става само в началото, но после от вибрациите металът "изяжда" изолирбанда и пак същото.

            За да се оправи завинаги, отключва се облегалката, бута се напред да не пречи, сваля се декоративната капачка на насрещника с тънка отвертка, а самият той е закрепен с 3 болта (конкретно при Фиат Браво/а). Разхлабват се, гледа се накъде може да мръдне и се мърда много малко, около милиметър. Прави се проба, ако има нужда се прави отново, ако трябва се мърда в друга посока... проба-грешка, докато се уцели точно колко и накъде да се мръдне. Трябва се внимава да не се премести прекалено много, така че облегалката да се заключва много трудно или да удря в насрещника. Може да се случи, ако облегалката е усукана/крива. Може би ако преди отключване се види в коя посока е луфта... На последните две коли, на които го правих, трябваше насрещниците и от двете страни да се свалят плътно надолу, колкото позволява. Специално на моята - пукаше само есен и зима отдясно, а при много голям студ - и отляво.

            Не е нещо сложно и специално да се направи. Просто трябва да се огледа хубаво какво точно трябва да се направи. Успех.

            Коментар

            Working...
            X