Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

задни кори на вратите Пунто мк2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    задни кори на вратите Пунто мк2

    Здравейте колеги !
    Надявам се че някой от вас има опит в свалянето на въпросните задни кори на вратите на Пунто МК2 и иска да го сподели.
    Проблема ми е във външната брава която след отваряне не се връща сама а трябва да се натисне обратно до долу.
    С разглобяването стигам до момента в който остава да се свали врътката на стъклото ама не може. Ходих при човек с опит в аларми и стъкла и др. но и той не успя.
    Може ли някой да даде съвет за свалянето и евентуално ремонт на бравата.
    Благодаря предварително !

    #2
    има зегерка под нея
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
      има зегерка под нея
      Формата й е като гръцката буква омега, така е още от Жигулите. Братушките са измайсторили и прост инструмент за целта.
      Click image for larger version

Name:	IMG_20170928_160426.jpg
Views:	1
Size:	103,0 KB
ID:	2095021
      Последна редакция от NikMar; 28.09.2017, 17:10.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Става и със стар копринен чорапогащник, обримчва се зад дръжката и се дърпа наляво или надясно, закача зегерката и тя се откопчава .....изпробвано - действа!
        Истинския мъж се познава дори когато е гол!

        Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009

        Коментар


          #5
          И бутането е от към топката на врътката при монтажа тела се монтира предварително на врътката и тя се лашка яко към кората. Пробвай с две отверки ако не можеш да намериш инструмента горе на снимката.
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            lubo_Y10 написа: Преглед на мнението
            И бутането е от към топката на врътката при монтажа тела се монтира предварително на врътката и тя се лашка яко към кората. Пробвай с две отверки ако не можеш да намериш инструмента горе на снимката.
            Зависи как е монтирана, аз винаги ги слагам с отвора на скобата да е обратно на дръжката, за следващо вадене е по-добре. Махането става и с две малки отвертки. Инструмета можеш и сам да си го направиш, ако някой се интересува мога да сваля размерите.
            Последна редакция от NikMar; 28.09.2017, 22:26.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              Готово !
              Предполагах че има зегерка но не се вижда под капачката между врътката и кората.
              С две малки отвертки ги наврях почти до счупване под капачката за да извадя зегерката.
              Абе почти на сляпо. А вътре двете имбусчета на бравата как се слагат и махат - изпобелих си ръцете .
              След смазване и раздвижване бравата заработи . Беше клеясала милата.
              Благодаря много за помоща на всички.

              Коментар

              Working...
              X