Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

демонтаж на алтернатор на Фиат Стило 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    демонтаж на алтернатор на Фиат Стило 1,6

    как да извадя алтернатора по дяволите? от долу се държи на един болт, който не може да се развие без да се свали полуоската. специален инструмент ли ми трябва, или да разглобявам половината автомобил? от горе не мога. опитвам се да спестя 20 лв. смешно: нали?
    FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

    #2
    ооо може може и отгоре. болта се развива с дърга 19 ка и много търпение.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Какво е "дърга"?
      FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

      Коментар


        #4
        "дъЛга" ли?
        FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

        Коментар


          #5
          не може от горе! ако някой иска да ми помогне, моля да ми обясни как да извадя полуоската.
          FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

          Коментар


            #6
            дълга 19ка. и пак ти казвам че може. правили сме го и то не веднъж.
            иначе полуоската лесна работа
            сваляш гумата. развиваш контра гайката на главината. сваляш супорта на спирачките. разкачаш амортисьора. избиваш. външното каре от шенкела. избиваш самото каре. точиш маслотъ от скоростите. избиваш вътрешното каре и полуоската е вън. на подемник е за час час и нещо работа. после на обратно.
            а да и късмет.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Ясно. Няма да се справя.
              FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

              Коментар


                #8
                Маят двигател е друг /по малък и с по малка глава/ и генератора може би ще излезе и на горе но му пречи испарителя на газовата затова съм го вадил надолу без да свалям нито полуоска нито кормилна щанга но с много завъртания по всички оси в пространството и със съвсем леко търкане в маншона на полуоската И не помня кой от двата болта ми е с 16 шестостен /главата/. Давай смело не се отчайвай.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  благодаря за подкрепата. ако обаче не излезе със "завъртания по всички оси" можело с откачане тампона на двигателя. виждат се два болта, които държат стойката на тампона. има ли други, някъде под разширителния съд?
                  FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

                  Коментар


                    #10
                    два тампона и носач.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Слави забрави да споменеш че ключа ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!! трябва да е звездогаечен, с другите е просто боксуване на място. Сваля се но си трябва търпение.
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        ти па кога си виждал стило че и алтернатор да сваляш.
                        гледай хората полуоски вадят.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          всъщност долния болт го развих със звездогаячна тресчотка 19, като за всяко завъртане вадех ключа от главата на болта и връщах едно зъбче на тресчотката ръчно, иначе ключа няма ход!
                          FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

                          Коментар


                            #14
                            значи можело и отгоре.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              аз не можах отгоре, заради щита около катализатора. от долу ключа влиза, но няма ход, защото опира напред в картера, а назад в полуоската.
                              FIAT STILO 1.6 16V 3 врати

                              Коментар

                              Working...
                              X