как да извадя алтернатора по дяволите? от долу се държи на един болт, който не може да се развие без да се свали полуоската. специален инструмент ли ми трябва, или да разглобявам половината автомобил? от горе не мога. опитвам се да спестя 20 лв. смешно: нали?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
демонтаж на алтернатор на Фиат Стило 1,6
Collapse
X
-
дълга 19ка. и пак ти казвам че може. правили сме го и то не веднъж.
иначе полуоската лесна работа
сваляш гумата. развиваш контра гайката на главината. сваляш супорта на спирачките. разкачаш амортисьора. избиваш. външното каре от шенкела. избиваш самото каре. точиш маслотъ от скоростите. избиваш вътрешното каре и полуоската е вън. на подемник е за час час и нещо работа. после на обратно.
а да и късмет.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Маят двигател е друг /по малък и с по малка глава/ и генератора може би ще излезе и на горе но му пречи испарителя на газовата затова съм го вадил надолу без да свалям нито полуоска нито кормилна щанга но с много завъртания по всички оси в пространството и със съвсем леко търкане в маншона на полуоската И не помня кой от двата болта ми е с 16 шестостен /главата/. Давай смело не се отчайвай.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар