Привет на всички.
(Не съм сигурен тук ли трябва да пусна темата. Ако "не", моля Модератора да я премести. Благодаря)
Не разбирам от автомобили, и тази тема я пускам повече да се "подготвя" какво да очаквам.
Възможно е описанието на проблема да не е много адекватно.
Описание на проблема :
(Уточнение - по принцип карам на темпомат, дори и в града...когато мога)
Част 1
- Движех се със около 50km/h и ускорих рязко. Пътя имаше съществен наклон (изкачвах се). Колата започна да се тресе. Подавах газ, но скоростта падаше, като едновременно с това колата се тресеше ужасно.
- Спрях на светофара (там отвежда изкачващият се път). Спрях и при потегляне се случи същото - подавам газ, но едваааааа, едваааа се помръдвах (придружено с тресене).
- Грешки на таблото не се отбелязаха.
- Имах доста малко нафта в резервоара.
- Отбих..... откараха ме на платформа до сервиз.
(май подведох малко техника...с описанието на проблема)
- Колата преспа 2 дни в сервиза. Техника каза, че я е карал (тестово) в ниските скорости (1-ва, 2-ра и 3-та) <- на такава предавка се случи горното.
Проблема остана "не-до-диагностициран". Техника ми каза, че изчетените грешки от компютъра нямали много логика; освен това видял, че едната ми клема на акумулатора била счупена (не си спомням + или -) и той отдаде проблема на лошата връзка и хипотетичното "шашване" на компютъра.
Проблема не се беше проявил при него.
Част 2
- Действието вече се развива на ам "Тракия". Скоростта е 110km/h и ускорявам.
- Пак съм на "изкачване"
- Същото разтрисане, същата загуба на мощност (ако изобщо така се описва). Подавам газ - тресе и нищо.
НО: (това е новото)
- Обърнах внимание, че темпомата (CC - cruise contol-a) се е САМОизключил. Не пожела да се включи (стана после, но за това - по-надолу).
- От автоматични (Direct) - минах на полуавтоматични. Бях на 5-та. Ръчно свалих на 4-та. Подадох газ и колата си тръгна. Без тресенето.
- Върнах на автоматична - проблема се върна (CC-то продължаваше да е само-изключено и не се включваше).
- Отбих. Изключих колата. Запалих я. Звучеше си нормално (доколкото аз мога да го преценя).
- CC-то, вече, позволяваше да се включва, НО не рискувах. Изключих го.
- Обърнах при първа възможност. Прибрах се нормално (без СС).
Ще ходи в сервиз...и все пак -> Някакви идеи какво да очаквам?
...или да ми помогнете с някакви "уточняващи" въпроси да конкретизирам описанието ....за техника :P
(Не съм сигурен тук ли трябва да пусна темата. Ако "не", моля Модератора да я премести. Благодаря)
Не разбирам от автомобили, и тази тема я пускам повече да се "подготвя" какво да очаквам.
Възможно е описанието на проблема да не е много адекватно.
Описание на проблема :
(Уточнение - по принцип карам на темпомат, дори и в града...когато мога)
Част 1
- Движех се със около 50km/h и ускорих рязко. Пътя имаше съществен наклон (изкачвах се). Колата започна да се тресе. Подавах газ, но скоростта падаше, като едновременно с това колата се тресеше ужасно.
- Спрях на светофара (там отвежда изкачващият се път). Спрях и при потегляне се случи същото - подавам газ, но едваааааа, едваааа се помръдвах (придружено с тресене).
- Грешки на таблото не се отбелязаха.
- Имах доста малко нафта в резервоара.
- Отбих..... откараха ме на платформа до сервиз.
(май подведох малко техника...с описанието на проблема)
- Колата преспа 2 дни в сервиза. Техника каза, че я е карал (тестово) в ниските скорости (1-ва, 2-ра и 3-та) <- на такава предавка се случи горното.
Проблема остана "не-до-диагностициран". Техника ми каза, че изчетените грешки от компютъра нямали много логика; освен това видял, че едната ми клема на акумулатора била счупена (не си спомням + или -) и той отдаде проблема на лошата връзка и хипотетичното "шашване" на компютъра.
Проблема не се беше проявил при него.
Част 2
- Действието вече се развива на ам "Тракия". Скоростта е 110km/h и ускорявам.
- Пак съм на "изкачване"
- Същото разтрисане, същата загуба на мощност (ако изобщо така се описва). Подавам газ - тресе и нищо.
НО: (това е новото)
- Обърнах внимание, че темпомата (CC - cruise contol-a) се е САМОизключил. Не пожела да се включи (стана после, но за това - по-надолу).
- От автоматични (Direct) - минах на полуавтоматични. Бях на 5-та. Ръчно свалих на 4-та. Подадох газ и колата си тръгна. Без тресенето.
- Върнах на автоматична - проблема се върна (CC-то продължаваше да е само-изключено и не се включваше).
- Отбих. Изключих колата. Запалих я. Звучеше си нормално (доколкото аз мога да го преценя).
- CC-то, вече, позволяваше да се включва, НО не рискувах. Изключих го.
- Обърнах при първа възможност. Прибрах се нормално (без СС).
Ще ходи в сервиз...и все пак -> Някакви идеи какво да очаквам?
...или да ми помогнете с някакви "уточняващи" въпроси да конкретизирам описанието ....за техника :P
Коментар