Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1,4-бензин не пали когато е загряла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1,4-бензин не пали когато е загряла

    Здравейте на всички и предварително благодаря за всеки отговор,много ми е спешен съвета ви,инвалид съм и съм зависима от колата си,а вече не зная какво се случва от месец.
    Имам Фиат Браво 1,4-бензин-1997г,започна да не пали след като съм я карала и угасила,после не иска,като я оставях до сутринта на сутринта си палеше без проблем,казаха ми да сменя термодатчика за охлаждането на двигателя-смених го,не се оправи,после смених бензиновата помпа и горивния филтър,сложих нови свещи,уж се оправи но до предната неделя,остави децата ми на пътя и не искаше да запали изобщо,занесохме я на диагностика,показало е че трябва да се смени датчика на коляновия вал,сменихме го вчера,но днес ходих да си свърша работа,угасих я,нямаше ме около 40 минути,тръгнах да паля но не искаше,запали ми чак на 4-5-тия опит,като при завъртане на ключа за да запаля имаше и едно тресене на колата,прибрах се,колата беше загряла,дори перката се беше включила да охлажда,угасих я и реших да пробвам дали ще запали-ами запали,просто вече не зная какво е това и какъв е проблема.Моля ви за съвети,защото съм зависима от нея и искам вече този проблем да се реши.Благодаря на всеки,който се включи с мнение.

    п.п-искам да кажа също,че ключът ми не работи(алармата),заключвам направо с ключа,а не с дистанционното,може ли да има връзка с всичко това,защото и такова мнение чух,че ключа не си открива имобилайзера-нямам представа какво значи това.
    Последна редакция от nelivv; 12.08.2017, 13:18.

    #2
    Започвам дискусията с лично мнение по зададеното питане.
    Останала е само дюзата за впръскване на бензина да се провери. Инжекцията. Ако колата се кара само на бензин може да се пробва с добавка за отпушване, а ако беше мой собствен автомобил на мой собствен риск бих му сипал половин литър чист ацетон в резервоара.

    Ако има кадрърен майстор около вас госпожо, бих ви препоръчал да се обърнете към него и да свали и пробва дюзата за дебит и каква е струята. На нашето сузуки без проблем си я отпушихме сами с ацетон свалена на тезгяха, но за вас това едва ли ще бъде възможно. Понякога се получава трудно палене при позапушени дюзи, но точно сега само теоритизирам и може проблема да е съвсем друг.
    Този автомобил е известен с проблем по един от валовете, но там какви бяха симптомите не помня,но
    със сигурност има доста колеги с този двигател и нека те дадат своето мнение от първа ръка.

    Поздрави и успех с намирането и отсраняването на проблема възможно най-скоро.

    ПП:
    за ключа-при даване на контакт на таблото трябва да светне жълта лампичка във формата на ключе и да загасне до няколко секунди. Това показва, че ключът е разпознат и паленето е разрешено. Ако остане да свети-това показва, че ключът е неразпознат и имобилайзера/защитата забранява двигателя да се запусне.

    Успех!
    Последна редакция от pl4 8rp; 11.08.2017, 20:27.
    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

    Коментар


      #3
      pl4 8rp написа: Преглед на мнението
      Започвам дискусията с лично мнение по зададеното питане.
      Останала е само дюзата за впръскване на бензина да се провери. Инжекцията. Ако колата се кара само на бензин може да се пробва с добавка за отпушване, а ако беше мой собствен автомобил на мой собствен риск бих му сипал половин литър чист ацетон в резервоара.

      Ако има кадрърен майстор около вас госпожо, бих ви препоръчал да се обърнете към него и да свали и пробва дюзата за дебит и каква е струята. На нашето сузуки без проблем си я отпушихме сами с ацетон свалена на тезгяха, но за вас това едва ли ще бъде възможно. Понякога се получава трудно палене при позапушени дюзи, но точно сега само теоритизирам и може проблема да е съвсем друг.
      Този автомобил е известен с проблем по един от валовете, но там какви бяха симптомите не помня,но
      със сигурност има доста колеги с този двигател и нека те дадат своето мнение от първа ръка.

      Поздрави и успех с намирането и отсраняването на проблема възможно най-скоро.
      Да прав сте лично не бих се справила,надявам се наистина това да е решението,защото друго не знам какво може да е,а може ли да има връзка със ключа?Благодаря много за мнението ви!
      Последна редакция от nelivv; 11.08.2017, 20:34.

      Коментар


        #4
        За изясняване на проблема ще е добре да уточните годината на производство на този автомобил. Фиат Браво от 1995-та до 1998-а се оборудва с 1.4 литров бензинов двигател, който е с т. нар. "моноинжекция". Фиат Браво от 2007-ма се оборудва с 2 или 3 вида бензинови, 1.4-литрови двигатели, които са със система "пълна инжекция". Има известни разлики между двата вида.

        Като личен опит мога да споделя, че по подобен начин моят Фиат Брава, който е с дизелов двигател, отказваше да пали по подобен начин. Търсейки истинския проблем, се натъкнах да доста други, по-малки проблеми и нито един от тях не беше свързан директно с непаленето, но би бил на по-късен етап, някога. Подмених някои компоненти - релета, филтри, бушончета... При четене с компютър, проблемът беше в един от датчиците на валовете, но не се вижда точно кой, такъв е характерът на грешката. Подмених датчика на коляновия вал, проблемът остана. Проверих зацепването на ангренажния ремък, проблемът отново остана. Накрая подмених и последното възможно нещо - датчик на разпределителния вал и проблемът изчезна. При тест на самия датчик - изглеждаше, че работи нормално. Колата никога не е гаснала в движение

        Та исках да кажа, че не е лошо, че сте подменили някои неща, но често майсторите не знаят какво да правят и само за да вземат някой лев и да оправдаят изгубеното време, подменят разни неща, без да има нужда и без да са свързани.

        Ако има допълнително поставяна аларма, която по някакъв начин е свързана с горивната система, е възможно да има проблем и там.

        Коригирах заглавието, защото с "Моля дайте съвет спешен ми е..." е възможно много хора просто да подминат темата без да я отварят изобщо.
        Последна редакция от ogi28b; 12.08.2017, 11:35.

        Коментар


          #5
          Махай всички електроники от ключа и си купи за 60 лева ново дистанционо за отваряне на вратите или си връткай с ключа
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            Благодаря Ви,че се включихте с мнение и за заглавието на темата,а колата е производство 1997година.по повод алармата не съм слагала никаква,откакто ключа отказа и се оказа,че няма да се оправи нищо не съм правила,отключвам и заключвам с него.днес синът ми я остави в сервиза където в сряда смениха датчика на коляновия вал,но чак в понеделник ще разбера какво ще стане.Благодаря отново за отговора.

            Коментар


              #7
              pl4 8rp написа: Преглед на мнението
              Започвам дискусията с лично мнение по зададеното питане.
              Останала е само дюзата за впръскване на бензина да се провери. Инжекцията. Ако колата се кара само на бензин може да се пробва с добавка за отпушване, а ако беше мой собствен автомобил на мой собствен риск бих му сипал половин литър чист ацетон в резервоара.

              Ако има кадрърен майстор около вас госпожо, бих ви препоръчал да се обърнете към него и да свали и пробва дюзата за дебит и каква е струята. На нашето сузуки без проблем си я отпушихме сами с ацетон свалена на тезгяха, но за вас това едва ли ще бъде възможно. Понякога се получава трудно палене при позапушени дюзи, но точно сега само теоритизирам и може проблема да е съвсем друг.
              Този автомобил е известен с проблем по един от валовете, но там какви бяха симптомите не помня,но
              със сигурност има доста колеги с този двигател и нека те дадат своето мнение от първа ръка.

              Поздрави и успех с намирането и отсраняването на проблема възможно най-скоро.

              ПП:
              за ключа-при даване на контакт на таблото трябва да светне жълта лампичка във формата на ключе и да загасне до няколко секунди. Това показва, че ключът е разпознат и паленето е разрешено. Ако остане да свети-това показва, че ключът е неразпознат и имобилайзера/защитата забранява двигателя да се запусне.

              Успех!
              Здравейте отново.Относно това за лампичката на ключа светва и угасва след малко,значи си разпознава имобилайзера и този проблем отпада.Благодаря ви.

              Коментар


                #8
                колата газ има ли?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                  колата газ има ли?
                  Не няма

                  Коментар


                    #10
                    значи колатй се дави да проверят как пулверизира дюзата. въпреки че се съмнявам. да проверят и тампона под моноинжекцията.
                    помпатй която сменихте нова ли беше и ако не каква от каква кола.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                      значи колатй се дави да проверят как пулверизира дюзата. въпреки че се съмнявам. да проверят и тампона под моноинжекцията.
                      помпатй която сменихте нова ли беше и ако не каква от каква кола.
                      Благодаря за съвета-помпата е нова.Колата я оправиха оказа се дюза,вече нямам никакъв проблем,но ми разказа играта,какво ли не сменихме,да не казвам за какви пари,но поне сега всичко е ново,а дюзата е само 20лв,понеже е от морга.
                      Искам да благодаря на всички,които ми отговориха и дадоха съвет!!

                      Коментар


                        #12
                        е дано да сме били от полза.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X