Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при закупуване на Фиат Стило

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    аз вал ще ти извадя.
    балансьорите еднакви ли са?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #62
      Нямам идея дали са еднакви .
      Колеги кажете става ли вала от мареата и бравото на стило.Защото подразбрах че има разлика в блока но валът
      е същия.

      Или поне ако някой знае диаметъра и широчината на шийките за биелите на вала на какъв размер са.
      ф50,787мм и широчина 19,50мм ?
      Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

      Коментар


        #63
        Tempras написа: Преглед на мнението
        Хм, аз не виждам нищо нормално.
        Трудно ми е да изброя колко коли от Италия, между 7 и 17 годишни, сме купували през годините.
        Може би са около 15.
        На една от тях "майстор" отвори по грешка двигателя, и го затвори, с нова гарнитура, за негова сметка, без да пипа каквото и да било.
        На друга поради разход на масло смених сегменти и гумички на клапани.
        На останалите до 15 броя, не сме отваряли никога двигател, не се е и налагало.
        Нормално било...
        Ако една кола найстина е подържана правилно и всичко е сменяно на време и не е юркана много, то ще е доста запазена дори и на 200к, обаче мога да ти гарантирам, че повечето коли от Италия, лапат масло като за световно, като свалиш повдигачите, вътре са като катран, което показва само колко са се грижили за колите си. Да не говорим за нагара по клапаните, облелия се двигател с масло, изпочупените щипки и др. Единственото предимство е, че колите идват без ръжда, а аз предпочитам да правя двигател, отколкото ръжда. От Германия колкото и да не я харесвам тая държава, колите от там идват по запазени, като оборудване, но пък ръждиви (разбира се и там има доста изключения, но като цяло ...).

        Винаги има и запазени бройки, стига да отбираш правилно и да разбираш какво купуваш. Просто повечето хора не случват ...
        Последна редакция от mell0; 19.09.2017, 18:20.
        Fiat Bravo II 1.4 16v
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
        Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

        Коментар


          #64
          Колега за какви повдигачи говориш, щото аз се сещам за повдигачи на фиат124 /модел окол1965/ и запорожеца от подписа ми За катрана и нагара по клапаните също не знам ко са прави за да няма въпреки че съм се грижил за колите си като първата ми баща ми си я купи от магазина и аз и навъртях около250 000
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #65
            Едната ми Алфа я взех на 270к. от Италия, сега е на 350к. Като отворя капака на клапаните, вътре свети, алуминия е с леко златист отенък. Сервизната и книжка е попълвана, само докато колата е била в гаранция.
            Другата ми Алфа е на 169к. от Швейцария, със сервизна книжка, попълвана до 160к. По капака на клапаните не е като да няма черен нагар. Ха сега де?
            А повдигачи, и то хидравлични, има във всеки мултиджет 16в/20в. Не знам защо мислиш, че са отживелица...
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #66
              Намерих вал на номинал. Ф50.79 +- 0.01 . Днес ще свалят моя .Надявам се да стане.

              Сега пък щели да го карат в Пловдив с буталата да видели дали не бил крив!?!?
              Аз не съм чувал и виждал през целия си съзнателен живот крив колянов вал на каквато и да е кола.
              Държат е вече месец разглобена в тоя префален сервиз и дори когато ги помолих да свалят вала за да търся те просто свалиха главата .Уж щяха да свалят и надраната биела и това не свършиха.
              Сега искат да "пришлайфат" вала!?!?
              Въпреки че вала е на номинал - стандартен размер.
              Трябва просто да дойде биелата , да поръчат лагери и да го съберат нищо повече.
              Ония приемчик ми се обади удеве и ми вика моя шлайфист да го бил проверил да не бил крив.
              Че петата на биелата била носела товара дрън дрън.
              Аз по принцип нямам работници но работя в металообработващ цех и съм Машинен инженер по образование.
              Да премеря вала за износване с един микрометър не е проблем за мен.Каквото и направих.

              Вече започвам да си мисля дали изобщо могат да направят ремонта.

              Уж двигател цял щяха да взимат , после аз да съм си търсил вал и биела.
              На всичкото отгоре говорим за близо 2000лв.Баси мамата.

              След работа ще мина да видя какво става.
              Последна редакция от hifi_stereo; 20.09.2017, 16:08.
              Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

              Коментар


                #67
                Ми кат си инженер кво ти прай мотора в сервиз а не си го ремонтираш ти? Най сложното по този ремонт е да намериш микромер с обхват на шийките на к вал, от там нататък е мерене и смятане на какъв ремонт отиваме и купуване на лагерите
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #68
                  Не си го ремонтирам аз щото в момента нямам условията.Гаража с канала ми е зает с тон и половина пелети.
                  А и нямам гедоре с торксове и пети за валовете.
                  Реното си го правя аз .
                  Иначе с микрометър (50-75) го премерих още в еконт .Вала е за стандартни лагери .
                  Не е надран няма следи от износване освен от семерингите в двата края .
                  Аз искам само да видят биелата крива ли е не е ли и ако е наред едни лагери шлайф на главата един нов ангренажен ремък и тва е.

                  Погледнах и моя вал какво е станало но свалян и е шлайфана само шийката на 2-ри цилиндър ф50,5 малко над 1-ви ремонт.
                  Останалите шийки са на номинал.
                  Сложили са едни нови лагери и аз е купих.
                  С една дума нагодена за продаване.
                  Последна редакция от hifi_stereo; 21.09.2017, 09:17.
                  Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                  Коментар


                    #69
                    Найстина , валовете би трябвало да са еднакви.Диаметъра и хода на буталото при двата мотора са еднакви.
                    Диаметърът на шийките също .Кубатурата също 1747см3
                    Разлика може да има в балансьорите както написа колегата S_BANKOV .
                    По номер на вал 654805 излиза това-
                    http://baza.drom.ru/sankt-peterburg/...-41405500.html

                    Братята руси знаят
                    Последна редакция от hifi_stereo; 26.09.2017, 10:59.
                    Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                    Коментар


                      #70
                      Удеве бях до сервиза .Проверили са вала и всичко е в норма
                      Маи ше карам Стило.
                      Живи и здрави другата седмица трябва да е на колела.
                      Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                      Коментар


                        #71
                        Ееее страхотна новина. Дано всичко е наред и да и се накефиш вече.
                        Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

                        Коментар


                          #72
                          Има ли напредък, колега?
                          Fiat coupe 1.8 16v

                          Коментар


                            #73
                            Колата е на ход.
                            Забравили са да включат една букса , но нямаха време вчера да е качат на подемника.Явно е на трудно място.
                            И затова свети чека .И маи тропа аванса заради нея.
                            Но двигателя работи много добре.Равномерно тихо без тресене.
                            След 1000 км. ще я закарам да и сменят маслото .Дотогава до 3000 об.
                            А и за в бъдеще не смятам да я напъвам.
                            И трябва да я закарам да напълнят климатика - масло фреон гумени уплътнения.
                            Имам някои въпроси
                            - колата трябва ли да има кора под двигателя?
                            -И искам да и купя още един комплект джанти и да сложа зимни гуми на тях.Но джантите са 15-ски.
                            Та за тези 15-ски какви гуми да предвидя?
                            В момента е с ляти джанти и не ми се ще да правя рокади със зимни и летни гуми.
                            В момента колата е с всесезонни гуми 205/55/16.
                            Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                            Коментар


                              #74
                              Тракшън контрола върши ли работа зимно време?
                              Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                              Коментар


                                #75
                                195/65/15.Това по каталог за стило.Оригинал от завода излизат с кора под мотора.Не е лошо да си я имаш.Пази от мърсотия,сол и тн.Тракшъна върши доста работа зимата.Авто кори моб тлф 0896242946.Карай и не се плаши
                                198mjet Bravo

                                Коментар

                                Working...
                                X