Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при закупуване на Фиат Стило

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колата е още в сервиза.И аз се опасявам че може да искат да я купят и затова да ме бавят.
    То навсякъде вече само измамници няма на кой да се довери човек.
    Сутринта им се обадих и ми казаха че евентуално до събота ще е готова.
    Чакали цял двигател.
    И при мен сумата за ремонта е договорихме близка до стойността на колата.
    Колата е взех за 2300 а за ремонт още около 2000 .
    Как да я продам .До момента ми ляга 5000 без ремонта.
    Колата не е карана в България - еко такса + застраховка 500 .
    Обслужване - ремъци ролки - 500
    Газов инжекцион - 1000 - още не съм го пробвал
    Масло Селения - 88
    Откъде да знам че са толкова редки тези стилота с 1.8 мотора .
    Преди нея гледах едно с 1.6 но беше удряно от всички страни. Боядисвано, дисплея изобщо не се виждаше
    едно мръсно оръфано ама уж на 89000км за 3300.
    Но от четенето тук разбрах че им горят компютрите как да го взема.
    За 1.8 не намерих почти нищо и реших че е по-добро.
    То пък да завлече биелен лагер.
    Просто вала е бил надран и те просто са сложили нови лагери които са устискали 300км .
    Знам го защото такъв ремонт сме правили с баща ми на хюндайчето на брат ми и те устискаха толкова 500км.
    Автокъща САЙМОН АУТО - заповядайте отново ... след 500км.
    Дори и да е продам в това състояние на сервиза с парите не мога да взема нищо и съм принуден да я правя.
    Тва е положението.Дано скоро да стане според договорката ни.
    Последна редакция от hifi_stereo; 07.09.2017, 12:44.
    Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

    Коментар


      #47
      Моето е от Саймон Ауто и вече трета година нямам ядове... Познавам и много други хора, купили коли от там и всички са доволни... Не че защитавам къщата, но има вероятност да е правен този "ремонт" още преди вноса...
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #48
        Е да де аз съм виновния , че си купих кола .
        Сега гадното е че знам как стоят нещата с фиатите в Италия.
        И то точно конкретно оторизираните сервизи за фиат.
        И го знам от баща ми който поработи известно време в оторизиран сервиз на фиат в Пицо , Италия.
        Първо хората там не са всезнайковци като нас българите и като си карат колата е карат в оторизирания сервиз за марката.
        А в оторизирания сервиз на марката работят автомонтьори които всяка година ходят на тест ,който ако го издържи му подновяват лиценза .
        И в оторизирания сервиз всяка година му изпращат от Фиат документацията за всички нови модели - всичко необходимо.
        И ако там в някой сервиз решат да направят нещо такова , мисля че няма смисъл да обяснявам нали-отнемат му лиценза.
        Да има и други сервизи но отговорността пак си е поемат те .
        Изводите за това къде е правен ремонта оставям на вас.
        А собственикът на автосервиза в който работоше баща ми дори беше наследил сервиза от баща си и тн.
        Последна редакция от hifi_stereo; 13.09.2017, 23:12.
        Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

        Коментар


          #49
          Не знам като си купувате втора употреба коли на 15+ години, сигурно се надявате да си сменяте маслото и да си карате и тук таме някой датчик и т.н. Е ДА, ама НЕ. Нормално е кола на 15+ години да се нуждае от основен ремонт, особено от Италия, където след гаранцията сменят маслото 1 път в годината, независимо колко километра са минали. Затова се събират парички и си купува кола от 5 до 10 години за да има да се кара повече време и да не се дават излишни пари. Като си купувате кола на 15+ години трябва да очаквате подобен проблем да се случи с нея, особено ако преди това не е отварян двигателя изобщо, тогава направо си плаче за основен.
          Fiat Bravo II 1.4 16v
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
          Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

          Коментар


            #50
            Не не е нормално . Моето рено го карам вече 5-та година а го купих за 450лв. от бившия ми шеф.Не казвам че съм минал без ремонти но минах 60000 с него при положение че двигателя в началото мина само с ремъците и реглаж на клапаните .60к без да отвориш мотора на кола произведена 93' .
            Да тази година след вече 75к му дойде времето на мотора отворих го смених едни сегменти шлайфах главата сглобяване и пак газ.
            Не казвам че съм минал без други ремонти по окачването като носачи амортисьори и накладки но толкова .Дотук да ми е излезнало 1500 ,2000 да са.
            Ама да го купиш и след три дена да се разтропа .Минал съм едни 300км.
            Като го е видял че има проблем защо просто не е шлайфал вала още докато е можело и да ми поиска 3000 .Бях готов да ги дам.
            Или да ми я продаде за 1000 с проблем в мотора и аз да си направя сметката.
            Един необорудван мотор с една година гаранция струва 1100евро .Дори има такъв на 150000 с цялата електроника по него за 500 евро .
            Аз сега като продавам на баща ми колата му казах на човека по колата е правено това и това ,всичко за което знам .Просто аз така мисля .
            Стига толкова писане .
            Последна редакция от hifi_stereo; 14.09.2017, 16:54.
            Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

            Коментар


              #51
              Минал си 300 км. и се е разтропала- я по подробно за изфорсирването? Защо я издуха /предполагам на макс. обороти/, защо се ориентира точно към този силно форсиран мотор а не към по слабичките? и последно , не си само ти които са изгоряли с двигатели на които им е сипана ''магия'' в маслото-просто другите пият една студена вода и си траят. Аз познавам лично двама такива от които единия се отърва с продажба а другия даде 1 000 за шлайф на вала, лагери и сегменти.
              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

              Коментар


                #52
                hifi_stereo написа: Преглед на мнението
                Не не е нормално . Моето рено го карам вече 5-та година а го купих за 450лв. от бившия ми шеф.Не казвам че съм минал без ремонти но минах 60000 с него при положение че двигателя в началото мина само с ремъците и реглаж на клапаните .60к без да отвориш мотора на кола произведена 93' .
                Да тази година след вече 75к му дойде времето на мотора отворих го смених едни сегменти шлайфах главата сглобяване и пак газ.
                Не казвам че съм минал без други ремонти по окачването като носачи амортисьори и накладки но толкова .Дотук да ми е излезнало 1500 ,2000 да са.
                Ама да го купиш и след три дена да се разтропа .Минал съм едни 300км.
                Като го е видял че има проблем защо просто не е шлайфал вала още докато е можело и да ми поиска 3000 .Бях готов да ги дам.
                Или да ми я продаде за 1000 с проблем в мотора и аз да си направя сметката.
                Един необорудван мотор с една година гаранция струва 1100евро .Дори има такъв на 150000 с цялата електроника по него за 500 евро .
                Аз сега като продавам на баща ми колата му казах на човека по колата е правено това и това ,всичко за което знам .Просто аз така мисля .
                Стига толкова писане .
                Колега уцелил си късмета с Рендето, но моето изказване беше, че когато купиш такава кола, трябва да си готов всеки един момент за подобен обрат. Не е казано, че ще стане, но шансът е доста голям. Има шанс и на по-нова кола да се случи, но е значително по-малък. Просто си уцелил такава бройка. Взел си и рядък двигател, затова не си намерил нищо за него. Ако беше взел 1.6 вече да си приключил.
                Fiat Bravo II 1.4 16v
                Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                Коментар


                  #53
                  и кое му е рядкото?
                  това че чупят лагери и хората не ги искат, а това е просто тротоарна плямпалогия.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #54
                    Какво за изфорсирването .Наложи ми се да изпреваря 4 автомобила бързо и затова минах на 3-та и я настъпих както си трябва .
                    Този мотор стига макс мощност на 6400 затова реших че не се плаши от обороти .Ограничителя на оборотите изключи , минах на 4-та и изпреварих колоната.
                    Не съм е държал в обороти дълго превключих веднага на 4-та.Това е.
                    И след като свалих скоростта започна да причуква.
                    Защо избрах този мотор ли ? Ми защото исках кола с по-голям мотор , Реното е с 54кс 1.2 .Предела му е 80-90 над тази скорост е безмислено да го караш.
                    Аз бях се насочил към 1.6 ама подразбрах че им гори компютъра и затова се отказах от този вариант.
                    Но предния ден гледах една четиривратка за 3300 и ако не беше толкова зле визуално може би щях да я взема , но тя беше и удряна и веднага след запалването изписа грешка във въздушните възглавници а дисплеят толкова беше избледнял ,че не се виждаше нищо .
                    А тази още като е гледах първо външно много ми хареса и вътрешно също .Не можа да запали веднага но смениха акумулатора и колата запали .
                    Климатика не сработи но от автокъщата го понапълниха и тръгна .Предположих също че има проблем с оборотите но един майстор в Пловдив почисти дроселовата клапа и колата заспа .А и по-големия мотор има по-голям ресурс .
                    Но колата лека полека след обслужването започна да губи мощност малко по малко и накрая изтропа.
                    Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                    Коментар


                      #55
                      Истината е че винаги съм искал да си купя Фиат Стило.
                      До преди 15год имахме четириврат Фиат Ритмо 1984г. с мотор 138 В 2.000 , 1280ксм2 , 68кс (карам по памет но мога с точност да проверя защото имам сервизна документация на италиански но това не е толкова важно).Степен на сгъстяване 9.8:1 , с 14.6атм компресия на всички цилиндри.С двукамерен карбуратор Вебер DMTR 3032 делко и страхотна бубина .
                      Купихме му истински четириелектродни свещи бош и транзисторно запалване от тези които произвеждаха в Пловдив.
                      По книжка колата трябваше да се кара само с А98 .
                      Купехме я ударена - едната седалка беше върху другата .В смисъл пасажерската беше отишла до шофьорската и лоста за ръчната не се виждаше.
                      С 5 скорости .Разглобихме е цялата без мотора със скоростите .Баща ми лека му пръст е беше подпрял с греди на около 6 места .Трябва да видя снимката.
                      Значи много здраво купе. Наложи се да прореше вътрешния праг отдясно и да я разпъне с латерната (за тези които не знаят - механичен мисля 10тонен крик за камион)
                      за да изправи купето.
                      Честно казано колата имаше проблеми с ел.инсталацията но аз добавих релета където имаше проблем по ключовете и запоих проблемните връзки както и оправих таблото с бушоните .
                      Тва вървеше найстина много.Щом 200 Е16 до 150кмч не успя да ме пребори правете си вие сметка.
                      Да правихме му основен ремонт на мотора но поради фактаче баща ми му сипа приста и вдигна 180 на магистралата с него .
                      И сегментите заминаха .Аз намерих български бутала но за 1.5 оттам се наложи да смъкнем главата с 0.3 мм защото за 1.3 буталата са
                      по-високи от буталния болт от 1.5.
                      Спукахме го от каране ама буквално на пълни обороти постоянно.Накрая едното бутало се счупи и буталния болт за 200км изяде цилиндъра .
                      Намерихме двигател от уно 1.5 мисля че беше 85 кс . Сложихме маховика карбуратора и делкото от стария мотор и карбуратора както и скоростната кутия.
                      Този двигател беше много запазен на около 150000 .Нямаше тропане на клапани нищо.А тези мотори са с пулове - знаете как се регулират.
                      87мм диаметър на буталото на около 55-60мм ход на буталото това беше 1.3 мотора.
                      С новия мотор минахме пак една камара км но той скапа кутията защото тя беше за 1.3 . Ремонт на кутията направихме .
                      И нито един път тази кола не ни остави на пътя.
                      Така че аз приех факта че Фиат е скъпо удоволствие , но знам ,че ако го обслужваш с каквото трябва и го караш нормално си е чудесен автомобил.
                      И това ме навежда на мисълта че може би по-некачественото масло също е изиграло своята роля, но мисля че просто е закрепена за продажба.
                      Подкарвал съм и уно турбо 1.3 .Самолет на колела.Като започне да отчита стрелката за турбото и се залепяш към седалката .
                      Вървеше една идея по-добре от бмв 320 .
                      А относно форсирания мотор ми то всички Стилота са с много форсиран мотор а 1.8 е по дефорсиран от 1.6 - 10.3:1 и 10.6:1 .
                      То няма дефорсирани италиански автомобили - всичките вървят като откачени като ги настъпиш особено алфа ромео - модел 33 с 1.3 с към 90кс . боксер с два карбуратора
                      с огромни дифузиори .А пък да не говорим за 1.5 - 110кс. атмосферен мотор .
                      Реното ми е с 8.8:1 кво да ви говоря.

                      А като караш стилото отношението на пътя е съвсем различно - нема бмв-та нема мерцедеси нема никой .Караш си спокойно с 80-90 ама никой не смее да те изпревари .
                      То това си е българската простотия ама е факт. Като ги изпреварваш никой не настъпва .По-другичко е признайте си.
                      Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                      Коментар


                        #56
                        Не знам като си купувате втора употреба коли на 15+ години, сигурно се надявате да си сменяте маслото и да си карате и тук таме някой датчик и т.н. Е ДА, ама НЕ. Нормално е кола на 15+ години да се нуждае от основен ремонт, особено от Италия, където след гаранцията сменят маслото 1 път в годината, независимо колко километра са минали. Затова се събират парички и си купува кола от 5 до 10 години за да има да се кара повече време и да не се дават излишни пари. Като си купувате кола на 15+ години трябва да очаквате подобен проблем да се случи с нея, особено ако преди това не е отварян двигателя изобщо, тогава направо си плаче за основен.
                        Хм, аз не виждам нищо нормално.
                        Трудно ми е да изброя колко коли от Италия, между 7 и 17 годишни, сме купували през годините.
                        Може би са около 15.
                        На една от тях "майстор" отвори по грешка двигателя, и го затвори, с нова гарнитура, за негова сметка, без да пипа каквото и да било.
                        На друга поради разход на масло смених сегменти и гумички на клапани.
                        На останалите до 15 броя, не сме отваряли никога двигател, не се е и налагало.
                        Нормално било...
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #57
                          hifi_stereo написа: Преглед на мнението

                          А като караш стилото отношението на пътя е съвсем различно - нема бмв-та нема мерцедеси нема никой .Караш си спокойно с 80-90 ама никой не смее да те изпревари .
                          То това си е българската простотия ама е факт. Като ги изпреварваш никой не настъпва .По-другичко е признайте си.
                          Глупости. Отношението е като към всяка кола за 2-3 хиляди лева. Не го бръснат за слива Стилото.
                          Наскоро точно на Пловдив на магистралата настигнах едно Ауди А4 2011г, караше си в лявата лента със 150.
                          Чаках го на разумна дистанция една-две минути, на магистралата бяхме само двете коли, абсолютно чисто.
                          Без да го приближавам излишно започнах да му светкам, минаха няколко минути без никаква реакция.
                          Сръчках Стилото и го изпреварих от дясно.
                          Няколко минути по-късно два камиона се изпреварваха и се забавих много заради тях.
                          Тънкопишковецът с Аудито ме настигна, приближи се на дистанция 50см от теглича, и започна да светка и да ръкомаха. Беше побеснял.
                          В момента, в който камионът приключи изпреварването, минах в дясната лента, да му направя път, но същевременно напълних оборотомера на 4-та.
                          Убеден съм, че много го заболя.
                          На 190 пуснах газта, защото започна да става неразумно.
                          Стилото каквото и да си говорим, е доста нестабилно с твърд заден мост.
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #58
                            Колеги имам нужда от помощ, търся колянов вал . Двигателят няма да дойде скоро така че минавам на вариант вал.
                            Друг вариант е да му нанеса покритие от твърд хром .Как ви се струва тази идея?
                            Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                            Коментар


                              #59
                              търси си вал.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #60
                                Значи хрома няма да помогне така ли?
                                Пробвано ли е?

                                ПП Значи не си навит за вала .Ок.
                                Фиат Стило 1.8 16V , с хладилна жабка.

                                Коментар

                                Working...
                                X