Колеги за ремонтите Ribe или Torx ползвате. В manual-а пише Ribe но са изключително близки до Torx. Та да инвестирам ли в Ribe или да си ползвам Torx-овете?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ribe или Torx
Collapse
X
-
Сега виждам Е ключове имам всичките размери обаче е те тея болтове
как се развиват?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Ribe е това. За спасяване на положението на някакви маловажни неща и нестегнати болтове може д аизползваш торкс, правил съм го като ме мързи да вадя райба. Но дотам. Райбове има основно по нашата марка, другите много рядко. Купи си ги накрайници на 10мм, не са кой знае колко скъпи.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Развиваш с такива каквито си е иначе ще се развали на второто вадене .С такива са по новите коли -на Опела са такива и то няколко размера.
Продават здрави накрайници с различни размери дори ги имам на колата мъжки и женски.https://www.google.bg/search?biw=962...3SJdzL1GO0BGM:Последна редакция от kluchar; 04.08.2017, 18:57.
Коментар
-
Значи все пак ще инвестирам някой лев за тях. Днес тея на декоративния с една права отвертка която лепна плътно успях да ги развия. Не бяха много затегнати, но вече на главите и т.н. няма как с отвертка, а е смешно поне за мен да си купя цяло гедоре за колата и накрая да нямам с какво да си свърша работата. Кои размери да закупя щото гледам всичките ще ми стъпят на 40-50 лева ако не и повече?Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Това на снимката не са райбове, няма мъжки и женски Ribe.
Как да ти кажа кои да си купиш, всички си купи. Имам доста инструмент като за аматьор, научих едно- адски важно е да имаш всички размери. По-важно е да имаш всички размери на Топмастер, отколкото да имаш уж "нужните" на Факом, защото познай- ще ти потрябва този, които нямаш и тогава файда йок, пак нямаш нужния инструмент. Поне аз така процедирам. Все пак не съм виждал над 10 по моята кола /което не означава, че на други няма нужда/.
Ето ти ги евтинко http://www.evrotools.com/ribe-spline-10mm-l30mm/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
slonikon написа: Преглед на мнениетоМоята политика с Бравото е такава: Вземаш си един тръбен ключ тип пача човка. Развиваш всичко с него, после си купуваш нормален болт и завиваш него след ремонта. Ай ша им и номерата - всеки болт с различен чешит ключ!
Tempras написа: Преглед на мнениетоНикога не съм имал никакъв проблем, като ги развивам с Торкс.
Включително глава на 2.4 200 к.с. се развива с ТХ без никакъв проблем, с огромна тръба.
Дори не си помислят да се замазват. Не бих инвестирал в ribe при това положение...Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
Коментар
-
Доста от по-новите коли са с предимно рибоци(ribe) и общо взето си трябва и 2-та вида. Казват, че рибоците са по-здрави и не се чупят така както торксовете. По-трудно се замазват, затова са по предпочитани, иначе разлика има между двете и с торкс може да се отвие рибок понеже острите му ръбчета влизат в каналчетата на рибока, но с рибок не може да отвиеш торкс (най-много да го замажеш в повечето случаи). Просто различните производители няблягат 1 от 2-те.Fiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар