Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ribe или Torx

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ribe или Torx

    Колеги за ремонтите Ribe или Torx ползвате. В manual-а пише Ribe но са изключително близки до Torx. Та да инвестирам ли в Ribe или да си ползвам Torx-овете?
    Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

    #2
    чак пък близки? я брой вътре зъбите? или викаш дето пет там и шест. вземи си лимбоси Е10 и Е 14
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Как би трябвало да изглежда не мога да намеря в нета Подозирам че го имам в гедорето ама не съм сигурен.
      Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

      Коментар


        #4
        Сега виждам Е ключове имам всичките размери обаче е те тея болтове
        как се развиват?
        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

        Коментар


          #5
          колега ходи на сервиз.
          даже мога да ти препоръчам Людмил в двора на тих труд зад ситроен.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Добре все пак с какви ключове се развиват тези? Трябва ми поне за декоративния капак че да си ревизирам свещите.
            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

            Коментар


              #7
              Ribe е това. За спасяване на положението на някакви маловажни неща и нестегнати болтове може д аизползваш торкс, правил съм го като ме мързи да вадя райба. Но дотам. Райбове има основно по нашата марка, другите много рядко. Купи си ги накрайници на 10мм, не са кой знае колко скъпи.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Развиваш с такива каквито си е иначе ще се развали на второто вадене .С такива са по новите коли -на Опела са такива и то няколко размера.
                Продават здрави накрайници с различни размери дори ги имам на колата мъжки и женски.https://www.google.bg/search?biw=962...3SJdzL1GO0BGM:
                Последна редакция от kluchar; 04.08.2017, 18:57.
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Значи все пак ще инвестирам някой лев за тях. Днес тея на декоративния с една права отвертка която лепна плътно успях да ги развия. Не бяха много затегнати, но вече на главите и т.н. няма как с отвертка, а е смешно поне за мен да си купя цяло гедоре за колата и накрая да нямам с какво да си свърша работата. Кои размери да закупя щото гледам всичките ще ми стъпят на 40-50 лева ако не и повече?
                  Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                  Коментар


                    #10
                    има и мъжки и женски
                    Click image for larger version

Name:	ТОРКС.jpg
Views:	1
Size:	140,4 KB
ID:	2094860
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Това на снимката не са райбове, няма мъжки и женски Ribe.
                      Как да ти кажа кои да си купиш, всички си купи. Имам доста инструмент като за аматьор, научих едно- адски важно е да имаш всички размери. По-важно е да имаш всички размери на Топмастер, отколкото да имаш уж "нужните" на Факом, защото познай- ще ти потрябва този, които нямаш и тогава файда йок, пак нямаш нужния инструмент. Поне аз така процедирам. Все пак не съм виждал над 10 по моята кола /което не означава, че на други няма нужда/.
                      Ето ти ги евтинко http://www.evrotools.com/ribe-spline-10mm-l30mm/
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Моята политика с Бравото е такава: Вземаш си един тръбен ключ тип пача човка. Развиваш всичко с него, после си купуваш нормален болт и завиваш него след ремонта. Ай ша им и номерата - всеки болт с различен чешит ключ!
                        браво 1,6/90 - 09 г.

                        Коментар


                          #13
                          Никога не съм имал никакъв проблем, като ги развивам с Торкс.
                          Включително глава на 2.4 200 к.с. се развива с ТХ без никакъв проблем, с огромна тръба.
                          Дори не си помислят да се замазват. Не бих инвестирал в ribe при това положение...
                          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                          Коментар


                            #14
                            slonikon написа: Преглед на мнението
                            Моята политика с Бравото е такава: Вземаш си един тръбен ключ тип пача човка. Развиваш всичко с него, после си купуваш нормален болт и завиваш него след ремонта. Ай ша им и номерата - всеки болт с различен чешит ключ!
                            И на мен са ми се въртели подобни идеи но не съм стигнал до там.

                            Tempras написа: Преглед на мнението
                            Никога не съм имал никакъв проблем, като ги развивам с Торкс.
                            Включително глава на 2.4 200 к.с. се развива с ТХ без никакъв проблем, с огромна тръба.
                            Дори не си помислят да се замазват. Не бих инвестирал в ribe при това положение...
                            Добре после с динамомеметричния проблеми нямаше ли?
                            Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

                            Коментар


                              #15
                              Доста от по-новите коли са с предимно рибоци(ribe) и общо взето си трябва и 2-та вида. Казват, че рибоците са по-здрави и не се чупят така както торксовете. По-трудно се замазват, затова са по предпочитани, иначе разлика има между двете и с торкс може да се отвие рибок понеже острите му ръбчета влизат в каналчетата на рибока, но с рибок не може да отвиеш торкс (най-много да го замажеш в повечето случаи). Просто различните производители няблягат 1 от 2-те.
                              Fiat Bravo II 1.4 16v
                              Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
                              Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

                              Коментар

                              Working...
                              X