Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърцане при отваряне и затваряне вратата на багажника при 500L

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Смажи си пантите на багажника, смажи си ябълките където са хванати амортисьорите,за купето и багажника, естествено че ще са сухи, ако са омаслени, значи са изтървали.

    Коментар


      #17
      Смажи първо пантите. Амортисьорите и да ги напръскаш по стержена нищо няма да направиш. При първото затваряне смазката ще бъде избутана от уплътнението им.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Смажи първо пантите. Амортисьорите и да ги напръскаш по стержена нищо няма да направиш. При първото затваряне смазката ще бъде избутана от уплътнението им.
        Точно от такъв съвет имах нужда. За това ставаше въпрос това не ми беше ясно. И сега най - после се уточни. Аз мислех да пръскам със спрея по стержена на амортисьорите, но наистина си го мислих това, че смазката може да бъде избутана на вътре още при първото затваряне на вратата на багажника. Ще намажа хубаво пантите на вратата на багажника със спрея и ще смажа после ябълките където са хванати амортисьорите, за купето и вратата на багажника.
        sigpic

        Коментар


          #19
          ползвай или тефлонова или медна смазка на спрей.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
            ползвай или тефлонова или медна смазка на спрей.
            Казаха ми, че за смазване на подвижни части като панти, свръзки, щифтове, вериги да използвам Бяла Грес на Спрей на LIQUI MOLY. И онази тефлоновата спрей на MOTIP на снимките в началото на темата е отказах и поръчах сега от тази.
            sigpic

            Коментар


              #21
              Хм, дано е подходяща, че така стават сериозните фалове
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                pakumba написа: Преглед на мнението
                Хм, дано е подходяща, че така стават сериозните фалове
                Мисля, че ще е подходяща, вижте на линка по - долу в този Форум на една друга автомобилна марка всяка една от темите като отделно заглавие може да е разгледате и прочетете по отделно и внимателно. На всяко едно място пише, че за скърцане на всякакви видове автомобилни врати и капаци се използва бяла грес на спрей, които на всичкото отгоре са илюстративно показани.

                http://bmwpower-bg.net/forums/search...80%D0%B5%D0%B9

                След като отказах тефлоновия спрей на MOTIP в началото на темата, който бях показал на снимки. Всички спрейове на бяла грес от горния линк в тази тема също ги отказах, защото търсех и качество. И го намерих за 16 лева не 0.500 грамаж, а 0.250 грамаж на Германската марка LIQUI MOLY
                това ми го дават на цена на едро кашон, обаче на мен ми дават един флакон. Цената по магазините на дребно за една бройка при този грамаж 0.250 е 26.10 лв. Ако стане нещо сечено за 16 лв. ще го взема и на тази цена 26.10 лв. няма проблем + 4-5 лв. транспортни разходи смятайте и в двата случая колко излиза при този грамаж 0.250 милиграма. Та затова става въпрос:

                Click image for larger version

Name:	product_675.jpg
Views:	1
Size:	25,7 KB
ID:	2094857

                Спреят за поддръжка е лепкава, водонепропусклива, бяла, многофункционална смазка.
                Особено подходящ за поддръжка и смазване на всички подвижни части. Осигурява сигурна защита от корозия и е устойчив на стареене. Осигурява дългосрочно смазване.
                Може да се използва навсякъде. Издържа на ниски и високи температури.
                Приложение:
                Използва се за смазване на подвижни части като панти, свръзки, щифтове, вериги.
                Последна редакция от FIATIST; 04.08.2017, 00:52.
                sigpic

                Коментар


                  #23
                  pakumba написа: Преглед на мнението
                  Хм, дано е подходяща, че така стават сериозните фалове
                  е колко сериозно да стане? най много да се научъ със затворени очи да смазва панти и са чисти мазни петна от разтопена от слънцето грес
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Ако си сигурен , че е от амортисьорите, напръскай им осите където влизат в цилиндрите с ВД40 и раздвижи. Друго не ти трябва. Грес ако искаш, купи си една кутия литол 24 за 2-3лв и може да мажеш всичко с нея.

                    Коментар


                      #25
                      Това ВД40, го имате като някакво божество, което всичко оправя, точно за амортисьорите не става.

                      Коментар


                        #26
                        Ако си сигурен , че е от амортисьорите, напръскай им осите където влизат в цилиндрите с ВД40 и раздвижи. Друго не ти трябва. Грес ако искаш, купи си една кутия литол 24 за 2-3лв и може да мажеш всичко с нея.
                        Това го беше написал на втора страница колегата ВО - "Смажи първо пантите. Амортисьорите и да ги напръскаш по стержена нищо няма да направиш. При първото затваряне смазката ще бъде избутана от уплътнението им."

                        А колегата ALFA SPIDER написа това на втора страница - "Смажи си пантите на багажника, смажи си ябълките където са хванати амортисьорите,за купето и багажника, естествено че ще са сухи, ако са омаслени, значи са изтървали."

                        Ще напръскам със Спрей Бяла Грес на LIQUI MOLY по пантите на вратата и по ябълките където са хванати амортисьорите за купето и вратата на багажника и ако няма подобрение тогава мога и да напръскам стержините на амортисьорите. Спрея ще е при мен другата седмица в сряда така, че има време до тогава. След като направя всичко тогава ще пиша какво е станало и какъв е резултата.
                        sigpic

                        Коментар


                          #27
                          Толкова труд за нищо .Такива спреове ги има в магазините .До сега щеше да си го видял що за стока е .
                          Ако така смяташ да си правиш колата масторите яко ще те субят.
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            kluchar написа: Преглед на мнението
                            Толкова труд за нищо .Такива спреове ги има в магазините .До сега щеше да си го видял що за стока е .
                            Ако така смяташ да си правиш колата масторите яко ще те субят.
                            E аз нали това ще си го правя сам, а не при майстори така, че за това няма да ме скубят. А и ми излезе 20.19 лв. спрея с транспортните разходи за доставка на Еконт.
                            sigpic

                            Коментар


                              #29
                              Ако беше отишъл до някой близък магазин щеше да го купиш и за секунди след това да се опиташ да решиш проблема
                              дано свърши работа .
                              Ако пък търсиш част за твоята кола сигурно ще мине доста повече време
                              Ама поне в НИШ Сърбия има няколко магазина за ФИАТ.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар


                                #30
                                До автора на темата, какво стана оправи ли се скърцането?

                                Коментар

                                Working...
                                X