Привет!
Почти съм купил (капарирал съм го) едно Punto, октомври 2003, 1.9 JTD, нов внос от Италия.
Решението беше импулсивно - нито съм чел във форума, нито съм питал майстори (макар че днес като казах на "моя" майстор и не се зарадва много ). Просто видяхме обявата, отидохме и след час умуване го капарирахме - с уговорката, че ще бъдат пипнати някои неща по купето, драскотинки и т.н. Винаги съм си мислел, че колата е 100 % късмет, а и просто нямам нерви за да обикалям 100 къщи и да чета 1000 ревюта, че да си купя кола за такава малка сума.
Все пак, можете ли да дадете съвет за нещо, което може да е важно като последващ разход и което мога да видя с просто око на този етап? Нямам възможност да я покарам, но доколкото прочетох, като цяло окачването не е проблем при модела, и да има нещо, евтино и лесно се оправя. Лампи по таблото няма да светят - направи ми впечатление само, че като запалиш лампичката за подгряване (една жълта спиралка) мига за 5-6 секунди. Казаха, че било нормално.
Климатика тръгна веднага да духа студено, въпреки, че колата беше на слънце. Там ми направи впечатление пък, че на 3-та степен не духаше перката, но после се оправи.
В самия ключ е вградено дистанционното. На резервния ключ обаче е счупено копченцето и като пробвах да запаля с него не стана - явно играе роля и при паленето, нещо като имобилайзер. Знаете ли къде и за колко могат да ми поправят втория ключ?
Благодарности!
Почти съм купил (капарирал съм го) едно Punto, октомври 2003, 1.9 JTD, нов внос от Италия.
Решението беше импулсивно - нито съм чел във форума, нито съм питал майстори (макар че днес като казах на "моя" майстор и не се зарадва много ). Просто видяхме обявата, отидохме и след час умуване го капарирахме - с уговорката, че ще бъдат пипнати някои неща по купето, драскотинки и т.н. Винаги съм си мислел, че колата е 100 % късмет, а и просто нямам нерви за да обикалям 100 къщи и да чета 1000 ревюта, че да си купя кола за такава малка сума.
Все пак, можете ли да дадете съвет за нещо, което може да е важно като последващ разход и което мога да видя с просто око на този етап? Нямам възможност да я покарам, но доколкото прочетох, като цяло окачването не е проблем при модела, и да има нещо, евтино и лесно се оправя. Лампи по таблото няма да светят - направи ми впечатление само, че като запалиш лампичката за подгряване (една жълта спиралка) мига за 5-6 секунди. Казаха, че било нормално.
Климатика тръгна веднага да духа студено, въпреки, че колата беше на слънце. Там ми направи впечатление пък, че на 3-та степен не духаше перката, но после се оправи.
В самия ключ е вградено дистанционното. На резервния ключ обаче е счупено копченцето и като пробвах да запаля с него не стана - явно играе роля и при паленето, нещо като имобилайзер. Знаете ли къде и за колко могат да ми поправят втория ключ?
Благодарности!
Коментар