Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 1.2/60к/2000 г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто 1.2/60к/2000 г

    Гаден проблем с добичето на щерката. Колата е и на газ с обикновена газова. На газ работи без проблем, но на бензин понякога не иска да откъсне, запъва като магаре на мост. На компа дава грешка в бобина 1 и някакъв ключ-предполагаме имобилайзера, аз не съм гледал точните съобщения т.к. зетя го закача в службата си. Размених двете бобини, смених свещите с нови и пак даде същите грешки, значи не е от самата бобина. Днес купихме нови кабели, старите съм ги мерил и са ОК, но са доста изцапани и нощем сиаят, още не съм ги сменил, но и това ще стане.
    Та питането ми е:
    1. Коя бобина е първа и коя втора, предполагам, че първа е на цилиндри 1 и 4.
    2. На 4-ти цилиндър има навит кабел за превключването на газ/бензин, но не работи, може ли той да прецаква нещата за грешка на бобината.
    3. Ако е от електрики на бобината, защо го прави само на бензин.
    Не сме търсили причини в дюзите и в спирането им на газ, самото спиране явно няма проблем з/о работи на бензин макар и понякога лошо, явно се е'ва някоя дюза. От друга страна няма грешка за дюзите. Какъв може да е проблема?
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Явно никой няма идея, сетих се и за евентуален проблем с бензиновата помпа и филтъра за бензин, а къде се намира той? Ще взема да мерна налягането на помпата колко трябва да е то?
    Почовърках по добичето, но файда йок. Смених кабелите на свещите, пробвах искарата на 4-ти цилиндър на гас и бензин си я има, но като изключих този цилиндър както и първи, откачах им куплунга за дюзите, ефект няма, но като откачих на 3-ти двигатела едвам работеше, значи 1 и 4 не работят на бензин. Мерих дюзите на 4-те цилиндъра дават 16 Ома, ако имат някаво запушване компа няма да ги хване, но защо ще блъска грешка в първа нобина? Неможах да намеря ел. схема за дюзите въпреки че имам PDF-те на английски, руски и полски. А бе съвсем се ошашавих.
    Последна редакция от NikMar; 31.07.2017, 19:24.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #3
      Случаен, неочакван и икономичен ремонт за сега оправи нещата. След 2 взрива от газовата нещо се намести и сега си работи както трябва. Не се надявам да е за посточнно, но е факт.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        И аз съм имал'' взрив'' щото ми се клатеше една лула и филтърната кутия цъфна кат майска роза. Малко поп нитове по кутията и нова лула от Голф 2 и но проблем следващите 80 000 км. Тук викат че филтъра е някъде над задна дясна гума, твойто тре е моно и налягането трябва да е 1 атмосф. или не знам си колко бара Опааа; викаш дюзите ....ако си пълна инжексия -3 бара Пак редактирам; мойта и тя се запъва на бенз и мисля че е от ТПС-то щото е само при едно положение на педала ама вече 9-та година не и обръщам внимание щото на бенз карам ако ми свърши изненадващо газта до най близката газ стейшън
        Последна редакция от lubo_Y10; 17.08.2017, 23:57.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          Ако е МК2, няма горивен филтър.

          Коментар


            #6
            Само да не е ECU
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              При мен на същото пунто със същия мотор само ,че с газов инжекцион правеше същите въртели от дюзите,но и сутрин трудно палеше колата.Палеше-гаснеше и някакви такива истории,та взех 4 дюзи от голф 3 за 40 лв. и вече 3-та година няма грижи,но вървежа сякаш намаля една идея с дюзите от голф,но пък тя и без друго е куц кон и не е за скорости.Другото което ми се беше случвало е боклуци в резервоара,не зная от къде са дошли,но беше пълен кошмар в тоя резервоар и съответно ми изгоря помпата и при смяната се хванах за главата.

              Коментар


                #8
                За сега лампата на компа си гасне, преди светваше при включване след запалване угасваше и след известно време пак светваше, тогава записваше грешката за бобината. Сега колата си върви, ще направим едно отделяне на компа от инжекционна с дистанционни втулки за да избегнем загряването му и да има вентилация, пък каквото сабя покаже. Надали е от дюзи, з/о пробвахме всичките и те си пускат гориво.
                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                Коментар


                  #9
                  Вчера повдигнах компа с 8 мм гетинаксови подложки и му оставих място за вентилация, дано се задържи. Интересно работи, на гас няма проблем лампата за грешките не светва, когато запаля на бензин в началото си гасне, след 10-тина секунди светва и двигателя започва да бърбори, след 5-10 сек лампата угасва и всичко си заспива все едно нищо не е имало.
                  Click image for larger version

Name:	IMG_20170830_174731.jpg
Views:	1
Size:	142,1 KB
ID:	2094963Click image for larger version

Name:	IMG_20170903_151054.jpg
Views:	1
Size:	112,7 KB
ID:	2094964
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Само за протокола: мой приятел има същото Пунто. Без газова. Наскоро взе да глъхне. Оказа се, че няма налягане на бензина, и всичко това от едно скъсано уплътнение на помпата, мисля, че е точно на щуцера.
                    Смениха го и колата си върви отлично. Струваше 6 или 8лв в Тин.
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар

                    Working...
                    X