mironskin написа:
Преглед на мнението
Пускам малко тагова за всеки, който търси информация за подобен проблем: ръчна спирачка, хваща само едното колело, проблем с ръчната, ръчната хваща много високо, блокирал заден спирачен цилиндър
И да си довърша питането по последния ми въпрос;
предисторията, последните 2-3 години на ГТП чичо Наско ми казваше, че едното задно колело има "лек" проблем, да се кара колата с едно на ум. Преди няколко дена сменихме прогнила спирачна тръбичка за задно дясно колело. НО и направи впечетление, че лявото колело превърта при вдигната ръчна и затягане на болтовете, докато колата е на крик. А това с тръбичка е супер.
Развитието:
заподозряните бяха жилото за ръчната или блокирал спирачен цилиндър. В случая се оказа блокирал заден спирачен цилиндър на лявото колело. От единия край буталцето беше блокирало прибрано.
След сваляне, почистване и профилактиране под двата спирачни барабана, без повече манипулации ръчната си дойде на мястото. От десети зъб до вчера и едно колело държащо както си трябва, до 4-5 зъб и двете колела бетон.
За утре ще остане да купя още малко спирачна течност и за всеки случай да претакаме и четирите колела. Колата си спира супер, педала си е нормално твърд.
Ами това е, ако някой колега има проблем с ръчната и не може да се регулира, да има предвид спекли задни спирачни цилиндри.
Поздрави!
Имам и запушен радиатор на парното, ако се навия да го отпушвам ще драсна да го има в нета.
Снимки-няколко тук, другите са на линка към Снимка.бг
Още снимки "кликни" на снимката.
Коментар