Здравейте,
колата е от заглавието, един поумрял японец с моноинжекция.
Мотора е с код G13A
Проблема е, че на бензин не иска да върви, ама хич.
На обикновена газ няма проблем-изпарител, газов клапан, плочка и сместта отива в колектора. Доуточнение: газовата е сложена, заради проблема с бензина, а не тя е първоизточника
Ако на някой все пак му се занимава да удари едно рамо с идеи или личен опит тук може да се намерят някои данни и сервизни ръководства по доста от детайлите на колата. Ауто дата е доста постна в случая...http://suzukiswift.biz.ht/3BG.html
Започвам да обяснявам надълго и нашироко. Постановката е само на бензин, на LPG няма никакви ядове!
Завърташ ключа и пали без проблем. Вкарваш първа да тръгваш и я отпуснеш съединителя и гасне, дори да изфорсираш малко докъм 4-5000 об и отпуснеш веднага забива муцуната и умира.
Да кажем я засилвам на газ до 7-80км и превключвам на бенц, усеща се моментален спад на мощността и при подаване на гориво все едно работи на пресекулки и то, ако отпускаш и натискаш педала на газта. Задържиш ли го натиснат забива и умира.
Карах я вече на няколко тукашни "признати" майстори и след ден-два отговор от сорта "такова нещо за пръв път виждам", "на газ върви перфе, закво ти е тоя бенц??", "може и да е от друго", и все едни такива неща.
Така, до момента нова бензинова помпа, неоригинална с филтър. Проверени някои датчици. Кабели, дистр. капачка, свещи, палец и бобина няма нужда да ги споменавам. Нов ангренаж, зацепен по стария.
Няма необичайни шумове от мотора, като съскане,чукащи повдигачи, клапани и такива.На празен ход на бензин работи стабилно и си загравя, след което и оборотите си падат, но под товар пълна трагедия.
На място се форсира до прекъсвач, единия е свалял и моното с дюзата да пробва на тезгяха и е подавал през новата бензинова помпа ацетон към дюзата да я прочисти уж, видях я и мога да кажа, че не прави мъгла, но и не пикае.Предполагам, ако импуслите са кратки ще се ядва, но не съм разбирач...
Проверени са вакумите, не се чува съскане при работещ мотор и единия пръска с някъв спрей да види да не засмуквало отнякъде нерегламентиран въздух.
ЕГР е запушен с пластинка.
При изваждане на захранващия маркуч на бензиновата линия си има дебит и налягане на бензина, според единия в норма, но не знам, дали на око или според манометър. Макар да се изказа и мнение, че новата бензинова помпа да не е за тая кола, макар да е поръчвана по каталог.
Направи ми впечетление, че при някои тестове, на които присъствам, а при сглобена кола и форсиране на място, че не връща обратно гориво през закачен прозрачен мъркуч в шише. Единия сменя пружинката на регулатора на горивто мисля, че каза но резултата беше по-скоро негативен.
В един момент всеки почва да вдига рамене и се разделяме по-живо по-здраво с уговорката да се върна, като оправи колите отвън, че проблема си искал време и не било на всеки работа акъл да дава.
Единия измества и делкото, с един чук блъска на слух да го докара, ТПС размести...луда работа.
Та така, синтезирам проблема:
На газ върви като нова,
на бензин пали и се форсира без проблем на място, докато не се опиташ да тръгнеш и веднага губи мощност и се мъчи на гасне.
Дори същото се получава и колелата да са във въздуха. Палиш, даваш четвърта, отпускаш съединителя и в момента, в който пипнеш педала на газта и двигателя почва да се тресе и да се мъчи
Е, това е в общи линии, ако някой се сеща нещо да допълни ще съм благодарен.
Мерси и поздрави!
колата е от заглавието, един поумрял японец с моноинжекция.
Мотора е с код G13A
Проблема е, че на бензин не иска да върви, ама хич.
На обикновена газ няма проблем-изпарител, газов клапан, плочка и сместта отива в колектора. Доуточнение: газовата е сложена, заради проблема с бензина, а не тя е първоизточника
Ако на някой все пак му се занимава да удари едно рамо с идеи или личен опит тук може да се намерят някои данни и сервизни ръководства по доста от детайлите на колата. Ауто дата е доста постна в случая...http://suzukiswift.biz.ht/3BG.html
Започвам да обяснявам надълго и нашироко. Постановката е само на бензин, на LPG няма никакви ядове!
Завърташ ключа и пали без проблем. Вкарваш първа да тръгваш и я отпуснеш съединителя и гасне, дори да изфорсираш малко докъм 4-5000 об и отпуснеш веднага забива муцуната и умира.
Да кажем я засилвам на газ до 7-80км и превключвам на бенц, усеща се моментален спад на мощността и при подаване на гориво все едно работи на пресекулки и то, ако отпускаш и натискаш педала на газта. Задържиш ли го натиснат забива и умира.
Карах я вече на няколко тукашни "признати" майстори и след ден-два отговор от сорта "такова нещо за пръв път виждам", "на газ върви перфе, закво ти е тоя бенц??", "може и да е от друго", и все едни такива неща.
Така, до момента нова бензинова помпа, неоригинална с филтър. Проверени някои датчици. Кабели, дистр. капачка, свещи, палец и бобина няма нужда да ги споменавам. Нов ангренаж, зацепен по стария.
Няма необичайни шумове от мотора, като съскане,чукащи повдигачи, клапани и такива.На празен ход на бензин работи стабилно и си загравя, след което и оборотите си падат, но под товар пълна трагедия.
На място се форсира до прекъсвач, единия е свалял и моното с дюзата да пробва на тезгяха и е подавал през новата бензинова помпа ацетон към дюзата да я прочисти уж, видях я и мога да кажа, че не прави мъгла, но и не пикае.Предполагам, ако импуслите са кратки ще се ядва, но не съм разбирач...
Проверени са вакумите, не се чува съскане при работещ мотор и единия пръска с някъв спрей да види да не засмуквало отнякъде нерегламентиран въздух.
ЕГР е запушен с пластинка.
При изваждане на захранващия маркуч на бензиновата линия си има дебит и налягане на бензина, според единия в норма, но не знам, дали на око или според манометър. Макар да се изказа и мнение, че новата бензинова помпа да не е за тая кола, макар да е поръчвана по каталог.
Направи ми впечетление, че при някои тестове, на които присъствам, а при сглобена кола и форсиране на място, че не връща обратно гориво през закачен прозрачен мъркуч в шише. Единия сменя пружинката на регулатора на горивто мисля, че каза но резултата беше по-скоро негативен.
В един момент всеки почва да вдига рамене и се разделяме по-живо по-здраво с уговорката да се върна, като оправи колите отвън, че проблема си искал време и не било на всеки работа акъл да дава.
Единия измества и делкото, с един чук блъска на слух да го докара, ТПС размести...луда работа.
Та така, синтезирам проблема:
На газ върви като нова,
на бензин пали и се форсира без проблем на място, докато не се опиташ да тръгнеш и веднага губи мощност и се мъчи на гасне.
Дори същото се получава и колелата да са във въздуха. Палиш, даваш четвърта, отпускаш съединителя и в момента, в който пипнеш педала на газта и двигателя почва да се тресе и да се мъчи
Е, това е в общи линии, ако някой се сеща нещо да допълни ще съм благодарен.
Мерси и поздрави!
Коментар