Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решен: Suzuki SWIFT MK2 '94, 1,3 68Hp GA13A Проблем на бензин :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Решен: Suzuki SWIFT MK2 '94, 1,3 68Hp GA13A Проблем на бензин :(

    Здравейте,

    колата е от заглавието, един поумрял японец с моноинжекция.

    Мотора е с код G13A

    Проблема е, че на бензин не иска да върви, ама хич.
    На обикновена газ няма проблем-изпарител, газов клапан, плочка и сместта отива в колектора. Доуточнение: газовата е сложена, заради проблема с бензина, а не тя е първоизточника

    Ако на някой все пак му се занимава да удари едно рамо с идеи или личен опит тук може да се намерят някои данни и сервизни ръководства по доста от детайлите на колата. Ауто дата е доста постна в случая...http://suzukiswift.biz.ht/3BG.html

    Започвам да обяснявам надълго и нашироко. Постановката е само на бензин, на LPG няма никакви ядове!
    Завърташ ключа и пали без проблем. Вкарваш първа да тръгваш и я отпуснеш съединителя и гасне, дори да изфорсираш малко докъм 4-5000 об и отпуснеш веднага забива муцуната и умира.
    Да кажем я засилвам на газ до 7-80км и превключвам на бенц, усеща се моментален спад на мощността и при подаване на гориво все едно работи на пресекулки и то, ако отпускаш и натискаш педала на газта. Задържиш ли го натиснат забива и умира.

    Карах я вече на няколко тукашни "признати" майстори и след ден-два отговор от сорта "такова нещо за пръв път виждам", "на газ върви перфе, закво ти е тоя бенц??", "може и да е от друго", и все едни такива неща.

    Така, до момента нова бензинова помпа, неоригинална с филтър. Проверени някои датчици. Кабели, дистр. капачка, свещи, палец и бобина няма нужда да ги споменавам. Нов ангренаж, зацепен по стария.
    Няма необичайни шумове от мотора, като съскане,чукащи повдигачи, клапани и такива.На празен ход на бензин работи стабилно и си загравя, след което и оборотите си падат, но под товар пълна трагедия.

    На място се форсира до прекъсвач, единия е свалял и моното с дюзата да пробва на тезгяха и е подавал през новата бензинова помпа ацетон към дюзата да я прочисти уж, видях я и мога да кажа, че не прави мъгла, но и не пикае.Предполагам, ако импуслите са кратки ще се ядва, но не съм разбирач...
    Проверени са вакумите, не се чува съскане при работещ мотор и единия пръска с някъв спрей да види да не засмуквало отнякъде нерегламентиран въздух.
    ЕГР е запушен с пластинка.
    При изваждане на захранващия маркуч на бензиновата линия си има дебит и налягане на бензина, според единия в норма, но не знам, дали на око или според манометър. Макар да се изказа и мнение, че новата бензинова помпа да не е за тая кола, макар да е поръчвана по каталог.
    Направи ми впечетление, че при някои тестове, на които присъствам, а при сглобена кола и форсиране на място, че не връща обратно гориво през закачен прозрачен мъркуч в шише. Единия сменя пружинката на регулатора на горивто мисля, че каза но резултата беше по-скоро негативен.
    В един момент всеки почва да вдига рамене и се разделяме по-живо по-здраво с уговорката да се върна, като оправи колите отвън, че проблема си искал време и не било на всеки работа акъл да дава.
    Единия измества и делкото, с един чук блъска на слух да го докара, ТПС размести...луда работа.

    Та така, синтезирам проблема:
    На газ върви като нова,

    на бензин пали и се форсира без проблем на място, докато не се опиташ да тръгнеш и веднага губи мощност и се мъчи на гасне.
    Дори същото се получава и колелата да са във въздуха. Палиш, даваш четвърта, отпускаш съединителя и в момента, в който пипнеш педала на газта и двигателя почва да се тресе и да се мъчи

    Е, това е в общи линии, ако някой се сеща нещо да допълни ще съм благодарен.
    Мерси и поздрави!
    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	1
Size:	323,2 KB
ID:	2167233Click image for larger version

Name:	2 (2).jpg
Views:	1
Size:	250,1 KB
ID:	2167234Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	1
Size:	219,6 KB
ID:	2167235Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	1
Size:	275,3 KB
ID:	2167236Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	267,0 KB
ID:	2167237Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	1
Size:	325,6 KB
ID:	2167238Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	1
Size:	340,7 KB
ID:	2167239
    Последна редакция от pl4 8rp; 27.07.2017, 22:43.
    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

    #2
    вакумите на моното и тампона ?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Здрасти Слави,

      вакумите около моното би трябвало да са наред. Не се чува да съска или да засмуква, отделно пръскаха с един спрей, да видят дали се променя работата на мотора, ако засмуква не откъдето трябва.
      Този тампон нямам идея, не го знам къде се намира и аз да го видя.
      Ако по снимките по-горе ми обясняш, дали се вижда или поне къде да го търся или поне снимка от друга кола от нета какво представлява
      Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
      Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

      Коментар


        #4
        Виж и бензина в какво състояние е, на мен ми бяха заредили нещо с цвят като тъмно столично и същата работа на място се форсира до 5000 без проблем, но пуснеш ли педала гасне. Сменях помпа, дюза, ТПС и накрая смених бензина и се оправи.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Да му се намира някъде и горивен филтър?
          Последна редакция от mironskin; 29.07.2017, 17:18.
          Това не е експертно мнение.
          Всичко е на Ваша отговорност.

          Коментар


            #6
            Филтъра е стария от фиата, като съм го преместил под капака. Иначе фиата до последно си вървеше идеално с него, просто си го свалих профилактично. Оригиналния на сузукито си беше баш първия си му и беше много зле. На много кофти място беше заврян и е със специфична форма, цял ден се борих да го сваля и прецених, че ще е по-удачно да го сложа на по-лено място. Не знам има ли значение, дали ще е по-близо до резервоара и бензиновата помпа филтъра или някъде си по трасето, но пък чак да няма грам тяга да отлепи заради него ще е най-големия парадокс.
            Бензина е чисто пресен, че в резервора да е имало 2-3 литра. Сложих за 20лв преди да ида до първия майстор да има там да прави измервания на налагания и друго. После го източихме посредством откачане на щуцера след филтъра и един маркуч в 10Л бутилка от минерална вода. Десет литра ги точихме около 4-5 мин някъде.бутилката се напълни и в резервояра да са останали литър-два, които прехвърлохме в трилитрово шише с всичката отайка и там цвета наистина беше ръждиво-червен, последва миене и чистене на резервоара, докато човека се занимава с помпите.
            С нова помпа, през същия филтър дебита беше осезаемо по-добре и да кажем с нея, ако трябваше да се точи резервоара щеше да е по-бързо. Смо дето никой още не е правил измервания на налягането на бензина, където и да е. Има един по-разбран човек, но в почивка на море.
            Поздрави и благодаря за идеите, то е ясно, че ще изкочи заека, защото колата трябва да стане както трябва. Само да намеря правилния човек, пък било то и в интернет. Само някой да каже 100% ти я оправям, киометрите не са от значение.
            С фиата съм ходил, къде ли не до доказани колеги от форума.

            Click image for larger version

Name:	Бензинов филтър.jpg
Views:	1
Size:	341,0 KB
ID:	2094818Click image for larger version

Name:	Petrol.jpg
Views:	1
Size:	289,7 KB
ID:	2094819Click image for larger version

Name:	Сузуки оригинален горивен филтър.jpg
Views:	1
Size:	269,7 KB
ID:	2094820
            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

            Коментар


              #7
              Така,
              малко развитие от днес. Минаха едни познати и от дума на дума, чичката вика "дай да я видим тая кола".
              Запалих на бензин и взе да скубе кабелите на свещите един по един. В един момент подскочи и вика "я си сложи тоя кабел". Удряше ток здраво от него, а уж нов на няма 1к километра. Сложихме си само него от старите кабели. После взе да скубе и маркучлета по вакуми разни и подкастрихме леко маркучлето на МАП-сензора, че му стори съмнително как се било понапукало отдоло към щуцера.

              След тея две интервенции учудващо поне за мен, колата отлепи. На първа с много хлецане и на полусъединител и припомпване на педала за газта на пресекулки, на пресекулки вдига 20-30 км. На втора също хлеца и тресе и набира на пресекулки с отпускане и натискане на педала на газта. На трета се поизглажа, ама почва много да бучи немощно. На 4-та и 5-та вече почти не се усеща хлецане и придърпване, но и не ускорява. Не може да вдигне обороти и скорост. На 4-та с мъка до 75-80, на пета хвана 90 с петала до ламаринта и на около 2500 об.
              През цялото време се чува пукот в генерацията, все едно караш на газ /LPG/ по спускане, която доизгаря в гърнетата.

              После с бащата сменихме и бобината за проба с една българска цилиндрична- разлика с оригиналната нула. Нямам и дълбок камък да свалим и проверим свещите, макар и те да са сменени преди 1К км. Включа ли на газ излита и хич не се забелязва, че е 1,3 и 68 кС . Фиата на бенц няма такава тяга и усещане за ускорение.
              Бахти и колата почва да ми лази по нервите.

              Другото, което ме озадачава е, че днес с кутията на въздушния филтър монтиран върху моното му навряхме едни парзали да не смуче въздух, а тя си работи кат такоа разбираш ли. На фиата, я съм му запушил въздуховода и гасне. В крайна сметка може и да смуче въздух отнякъде, ама къде е това някъде, та да си работи нормално на празен ход със запушени въздуховоди.

              Тая теория почва да ми се струва все по-правдоподбна, че на газ повече от 110 не вдига колкото и да я мъчиш или поне след 90 бавно набира. Ама тва може да си е от настройката на газовата, че е с изпарител втора употреба турски. Като я оправим на бензин да върви и да държи стабилни обороти на студен и загрял двигател, вече ще може и газта да се настрои според това.

              За сега най-голяма промяна дойде от две неща:
              -единия бай хой завъртя делкото до край в предверение май каза;
              -и днес със смяната на единия кабел за свещи, че се усети как бие ток от него като го извадихме от свеща.

              Бобината я пробвахме с друга, същата работа, ТПС нов-същата работа. При откачане на МАП или Ламда има промяна към по-лошо.
              Дросерал го измиха с ацетон и с четка за зъби.

              Не знам на кой вече да я закарам, та да ми каже, абе момче ей тва е.
              Продължавам да чета хиляди недовършени теми по подобни проблеми, ама ми става все по-ясно, че без инструменти условия в къщи е спорт тото да уцелиш, ако някой не ти каже какво точно да провериш. Тука тея един манометър за бензин не изкараха, ама иначе разбирачи и обурудвани сервизи.

              Поздрави!
              Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
              Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

              Коментар


                #8
                Трябва задължително да видиш налягането на горивото на входа на дросела. Задължително с манометъра и в движение.
                На Типо/Темпра от тези години това им е основна болка, защото под товар налягането пада заради скъсан маркуч от помпата до гърловината. И симптомите са 1:1 с твоите. И налягането пада единствено под товар в движение, когато трябва и дебит. За това с манометъра на предното стъкло тръгваш и гледаш какво става.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Свещите

                  Мерси Боби,
                  и моите първоначални съмнения бяха за бензиновата помпа-ниско налягане/дебит , та затова и самоволно купих нова автърмаркет помпа. Нещо не можа да пасне и да запалим с нея, щото сами си я сменяхме и оттам почна всичко с гаражните майстори. В нашия град има един-два по-сериозни сервизи, ама е ясно, че и цените са сериозни, а да не говорим за отношението към хора с такива антики и отделно колко коли чакат отвън, кеде по-нови и скъпи. Ще потърся, поразпитам познати за някой човек с по-сериозно отношение и инструменти да измери наляганията на бензина,помпа, регулатор и обратното, да видят компресията как е и ако трябва пак ангренажа да се погледне. Вече почвам да си мисля кво ли не и техническата логика почва да ми бяга. Трябва си човек с опит, условия и првилните инстументи. Предполагам истината ще лъсне за не повече от час-два, ако се захване някой по-сериозен човек.
                  Сега тъкмо свалих свещите, и мисля че няма големи драми покрай тях. По каталог са, видях, че сме ги сменили не преди 1000км, както си мислех, а преди 2500. NGK BPR6ES NGK r BPR 6 ES.

                  Click image for larger version

Name:	P9131220.jpg
Views:	1
Size:	181,6 KB
ID:	2094836Click image for larger version

Name:	P9131221.jpg
Views:	1
Size:	157,8 KB
ID:	2094837
                  Последна редакция от pl4 8rp; 31.07.2017, 12:39. Причина: Нежелан прикачен файл
                  Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                  Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                  Коментар


                    #10
                    Такаа,

                    днес пак всичко на масата около моното и самото то. почистване, продухване, смазване...Не ще и не ще да тръгне да върви. Направих клипче какво налягане дава новата помпа. Без манометър, просто да тече и как пръска дюзата. Да избегнем съмненията за теч по горивопроводите с един къс маркуч свързахме новата помпа към моното, а тока взехме от буксата на старата под задната седалка. Върти, въртииии, запали и гасне в рамките на 2-3 секунди.
                    Утре я паля и в Пловдив отиваме пъвро в боша на Цариградско, че ни е по път да я диагностицират поне, не електронна диагностика, а какво става с невървенето на бензин и ако се окаже нещо за смяна по моргите. Та с малко късмет утре по това време трябва вече колата да е готова и да се знае какво е било.

                    как подкачва бензиновата помпа и как пръска дюзата

                    Поздрави!

                    Тука колега е решил идентичен проблем . Наистина се е оказало помпа при него. Аз купих чисто нова и в клипчето се вижда, че дава достатъчно дебит, ама да не може да осигури двата бара ли е, да го еа?
                    И тука една капка не вади през изхода на регулатора за обратното. Утре ще стане ясно. Ако трябва от моргата и аз ша взема помпа на старо от някоя ФИАТ-ка
                    Click image for larger version

Name:	Fuel pressure.jpg
Views:	1
Size:	187,4 KB
ID:	2094847
                    Последна редакция от pl4 8rp; 02.08.2017, 02:22.
                    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                    Коментар


                      #11
                      Откачи буксата на ТПС-а и запали и виж по същия начин ли ще работи. С откачена букса на тпс дай контакт и мери има ли на един от пиновете 5 волта спрямо маса.

                      Коментар


                        #12
                        И завършека на сагата-проблемът е открит и решен!

                        Сентенция на събитията в малко резюме;
                        -на бензин не върви, придърпва и няма мощност още при тръгване. На газ всичко нормално.

                        Решението е каквото си и мислех още отначало- трябваше си нова/друга/работеща бензинова помпа!

                        Поръчах по каталог една от един сайт след справка по телефона. Пристигна и веднага се заех да я сменям и греда същата работа, та и по-зле. Не може да запали на бензин, със старата поне палеше и на место се форсираше, но няма тръгване. Оттам се почна с ходене по майстори, които се оказват или напълно некомпетентни или напълно незаинтересовани да им се плати за свършена работа.

                        Благодаря специално на "BO"-Боби защото той единствен кажи-речи ми даде солидна основа, отново да се върна към първоначалния си заподозрян, а именно изнемогваща бензинова помпа или нещо покрай нея- в случая-старата няма дебит може би, но налягане със сигурност. А новата просто няма налягане, дебит си пръска доста силно и постоянно. Това го разбрах, чак като проверих в каталога на въпросния сайт, от който я купих и след справка с АутоДата за съответния автомобил.

                        Иначе казано:
                        колата иска 2 бара на контакт от помпата, а 1 бар след запалване регулатора да поддържа към дюзата. Най-общо казано, а другото което не се ползва, обратно в резервоара. Сигурно сте чували израза" остави бензиновата помпа да върти бензина, докато си на газ", да охлажда инжекторите примерно или др тем-подобни.
                        Отговара е бил през цялото време пред очите ни, защото нееднократно споменах, че няма никакво обратно гориво. Което най-просто казано значи, че помпата не прави и един бар на контакт за да преодолее "минамолното/максималното" или по-просто усилието на регулатора. Всъщност е 1,4 бара на контак, а на запален двигател с помощта на вакуума пада на 1 бар и трябва да се поддържа, но това са излишни подробности точно сега. С една дума-ниско налягане на помпата под товар и може би по-слаб дебит.

                        След сумати негативни мнения прочетени покрай теми в нета за "Мегапартс" се престраших да поръчам оригинална помпа на старо за 18лв с 12 лв доставка. Днес сутринта ми се обаждат, че помпата я няма, но кошницата с нивомера е налична. Ако съм я искал Казахме си довиждане по живо, по здраво и така с тях.

                        Оттам имам едно Мондео в двора седи от сто години, реших да му взема неговата помпа. Извадих я бързо и лесно, може да е форд, ма дигаш задната седалката, завърташ една планка и си ти. Оказа се помпата яко клеясала,спекла и гумените уплътнения около нея разложени. Накиснах я в ацетон за 15-20 мин, но подавам ток и нищо-пълен мъртвец. Взех да я разкапсуловам след справк с нета и YouTube. Пръскам ВД40, ацетон, спирачна течност. Пак киснене почукване с чукчето, по едно време взе да се оправя и завъртя накрая де. Капсуловах си я криво-ляво и за мое учудване, като я свързах към Сузукито с две подкачвания и запали да го еа. Сложих прозрачен маркуч на обратното, текна си. Обезвъздуши се магистралата. Викам си," ае стига уе". Вдигам колата на крик, предните гуми във въздуха. Влизам 1-2-3-5, няма и помен от проблем. Оттам до бензиностанцията в едно шише сложих 5 литра бензин и сега видях разликата, за която "SPARK" ми говори. Тоя бензин бистър-зеленикъв, а оня дет го налях в резервояра миналата седмица и после източих направо мяса на студен чай или както той каза с цвят на бира. Явно е имало много, ама много ръжда. Колата все пак не беше карана доста време-една зима.

                        Пуснах един мaркуч от двигателя до предната седалка и една жица от буксата на оригиналната инсталация на помпата под задната седалка и ЕВАЛА брат, не си иска гумите.
                        Утре пак най-яката част- сваляне на резервора на улицата - има няма 25L вътре се събраха покрай проби, че един мастер ми вика " трябва да имаш поне половин резервоар бензин да върви както трябва тая кола!!" и побългаряване монтажа на помпата от мондеото в кошницата на сузукито.

                        Откачи буксата на ТПС-а и запали и виж по същия начин ли ще работи. С откачена букса на тпс дай контакт и мери има ли на един от пиновете 5 волта спрямо маса.
                        Колега Колев, заради един бай Хой смених хубавия си оригинален ТПС с такъв от моргата и съм 20 леа назад. Така ме хвана яд, но малко или много се успокоявам, че може и да не е работил коректно, но едва ли. Оня ми измерва в диапазон 200 ома и ми вика :"нищо не отчита, гледай, гледай!! Има прекъснати писти и бърка компютъра, не отчита, че дросела е отворен, компа не псука бензин и колата не върви". Логично- само, че докато от любопитство не разглобих ТПС-а с идеята,че е прецакан и на зумер всичко си лъсна. И естествено на новия видях, че трябва да мериш на обхват поне 20 000 ома. Може и да не е работил знам ли...После си намерих как се настройва ТПС- в ръководството, което съм качил в първия пост и мисля, че покрай него сега драми няма. Този ТПС е с 4 извода и при измерване на конектора си отиваха нужните напрежения, мисля бяха две по 5в, едно 12 и една маса. Има си схема на резисторите и всичко, но за теб това е елементарно да го разбереш и ти прикачвам една схема на платката с пистите.

                        Та така, 55лв, нова помпа по каталог, но с налягане 0,4 бара под товар. Не стаа браат, а уж по каталог за тоя убавец.
                        20 лева нов/стар/друг ТПС.
                        10лв взех възвратен клапан, че се съмняваха, че не държи/изпуска налягането на бензина.
                        И там колко по 10-15 лв на разни лукови глави дето кви ли не теории ми разправят, от прогорели изпускателни клапани, прескочили зъби на ангренажа, неуплатнени изпускателни тръби, дупки по гърнетата и събрана вата, запушен катализатор, ламбда, дачик на КВ, свещи, кабели,делкото, палеца, капачката, тампони на двигателя, вакуми, запушена дюза, ЕСМ модул, лабави маси, топлинен сензор, газта бъркала нещата, тая кола не била за обокновена газова, емулатор трябвало и кво ли не, а един не извади манометър да го закачи на моното за 30 мин работа с празните приказки.

                        И стигаме до извода, че каквото си свършиш сам, няма кой друг да ти го свърши. Неволята отново ми беше ортак и ми помогна да си вкарам каруцата в пътя.

                        Това е колеги, след като се знае вече какво е било, със сигурност всеки ще каже: "ем да-то повече от очевидно", но никой нито потвърди, нито отрече съмненията ми за бензинова помпа и наблюденията ми върху обратното гориво или да даде някой по-логичен съвет как да се действа. Може би аз самият подведен от обстоятелството, че взимам нова помпа по каталог и неподозирайки, че не отговарят технически данни за съответния автомобил съм подвел и вас. Но обратното гориво да знаете-в такъв случай е много точен показател.
                        Като казах за обратното, единия с едни клещи го стиска тоя маркуч, вика тоя" регулатор нещо не го биа", та му сменя пружинката, чак яд ме хваща сега. Така я разцентроваха тая кола, и делкото въртяха...и МПХ-а, та ся на празен ход е на 2000об загряла. Утре да сменя помпата как си трее и газта трябва да регулирам и бензиновата центровка първо де.
                        Проблема решен- прекъсването оправено след снабдяване на моното с нужното му налягане на бензина.Виновник-изнемогваща бензинова помпа.

                        Поздрави!

                        Click image for larger version

Name:	P9161228.jpg
Views:	1
Size:	338,4 KB
ID:	2094852Click image for larger version

Name:	This one.jpg
Views:	1
Size:	364,8 KB
ID:	2094853Click image for larger version

Name:	Petrol.jpg
Views:	1
Size:	322,3 KB
ID:	2094854Click image for larger version

Name:	TPS.jpg
Views:	1
Size:	182,9 KB
ID:	2094855

                        Ето какво са постнали в сайта си, а по телефона бяха 120% сигурни, че е само Plug & Play, демек сменяш и всичко е ОК. Но не би. На тея и политиката им за връщане не струва, щото си искат частта неразопакована и немонтирана. За спомен ще си возя бензинова помпа в багажника.
                        Click image for larger version

Name:	Технически данни на бензиновата помпа в сайта.jpg
Views:	1
Size:	255,5 KB
ID:	2094856
                        Последна редакция от pl4 8rp; 03.08.2017, 23:07. Причина: Някои неточности и правописни грешки.
                        Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                        Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                        Коментар


                          #13
                          Моноинжекционите обикновено работят с налягане в рейката 1 бар. На тази кола по каталог наистина и дават налягане 0,1бар /10кпа/ което е налягане като за карбуратор, може грешка да са направили. Търси помпа от фолцфаген моно или фиат моно. Тази която си сложил, ако е за пълен инжекцион, е направена за налягане в рейката 2,5-3 бара. Ще работи с нея, но не е много подходяща. Също ако ползваш този прозрачен филтър от снимките, мисля че не е подходящ.

                          Коментар


                            #14
                            Ново питане за същата кола

                            да не пускам постоянно теми за въпросното сузуки, че то се е видяло, че едно оправиш друго дойде. Пък и най-активният член в сузуки форума се вклчи в дискусията тук. Благодаря за което Миронски.
                            Да не говорим, че е от Австрия, пет години предичния собственик само е карал и нищо не е пипнал и го заявява с голяма гордост естествено, а майка ми го е купила като сляпа, а сега аз го стягам да го предостъпим на шурето. Голям филм. Та по въпроса

                            Криво-ляво приспособих помпата от мондеото и сега пали и върви на бензин, но веднага два нови проблема:
                            -високи обороти на празен ход при загрял мотор 80-90 градуса на бензин, на термостата пише 88С, като му сменях гарнитурата видях и го пробвах дали работи като го "варих"

                            -втория и по-неприятен момент вече не е свързан с ускорението на бензин, а по -скоро със спирането на бензин. А именно:
                            при по-интензивно, рязко спиране, при достигане на точката на покой, колата изгасва. Оборотите падат. Ако си малко по- опитен да си усещаш колата и да гледаш обортомера, с отпускането на педала на спирачката оборотите се стабилизират, но ако искаш да спреш безпроблемно, тоест да не изгаснеш, трябва да натискаш и отпускаш педала. Задържиш ли го натиснат до пълно спиране и гасне на сфетофара/стопа/ кръстовището или пред гаража. Пича е свикнал да дава газчица и преди да спре, на втора натиска съединителя и със спирачка 0т 20-30 до 0, докато аз си намалям на скорост и сприрачка само да приведа автомобила в пълен покой.

                            Интересното, че на газ няма и помен от проблем. Засилихме я със 70-80 на газ плавно спиране, на скорост, на свободна, рязко спиране, натиснеш ли съединителя оборотите стават 1200 и до пълен покой си седят така, пък мачкай спирачката както си искаш. На газ така е настроена с малко по-високи обороти мисля, ама може и да се влияя нещо от горния проблем. Когато ги наглася на 900 от изпарителя, двигателя заработва неравномерно и глъхне едно такова, тормози се. И затова да са малко по-височки и да работи стабилно.
                            Мирише като че ли дърпа въздух отнякъде, ама всичко уже е проверено. ТПС въртях, делко въртях.
                            Не знам.
                            Дросела и клапата с ацетон и четка за зъби светнаха като нови.
                            моите съмнения, колкото и да са абсурдни са, че бензина при спиране се плацика и се събира назад и помпата не засмуква/ тъпотия знам/.
                            И жилото на газта нещо да е олабено ли не знам, че тя настройката на тая кола, като я гледах в ръководството от първия пост трябва да си най-малко инженер с три години стаж.

                            Много я разбазикаха тая кола, толкова хора, дето бараха. По долната картинка, се мъча да регуирам нещо, но нищо не се случва май-май. Утре по светло ще се мъча пак на свежа глава.

                            Поздрави и благодаря за свежите идеи

                            http://suzukiswift.biz.ht/3BG.html оот ръководството:

                            Click image for larger version

Name:	УЖ за настройка на празния ход, ама....jpg
Views:	1
Size:	169,8 KB
ID:	2094861Click image for larger version

Name:	Моно сузуки.jpg
Views:	1
Size:	345,0 KB
ID:	2094862
                            Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
                            Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

                            Коментар


                              #15
                              Щом чрез изпарители влияеш на оборотите на ПХ, значи не работи моторчето за празен ход. От там са и другите проблеми на бензин.

                              Коментар

                              Working...
                              X