Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик за ъгъла на завиване - Гранде Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик за ъгъла на завиване - Гранде Пунто

    Здравейте колеги ! Първо се извинявам, защото видях че има много теми изписани по въпроса, но не можах да се ориентирам, понеже досега не съм имал Фиат. Предстои ми покупка на Гранде Пунто и съм се спрял на конкретна кола. Но продавача ме предупреди, че има за смяна "Датчик за ъгъла на завиване". Каза ми че ще струва 100-тина лева... От това което прочетох по другите теми, ми стана ясно, че положението не е толкова розово.. Можете ли да ми обясните колко реално може да ми струва смяната на този датчик, откъде мога да го намеря и много ли ще е голям филма

    #2
    От никъде
    Тук не се продава а се сменя цялата конзола по оста на волана втора употреба
    Може от вън да се търси Сърбия например
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      А за какви пари да се подготвям и при двата варианта ?

      Коментар


        #4
        А защо ти е тази кола щом знаеш, че трябва да почнеш ромонти още преди да си я купил?
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #5
          Ми що пък не?
          И аз знаех, и то за къде по-сериозни неща, ама си ги отремонтирах и сега си е 6. Айде 5 и половина! Всъщност тоя датчик освен за ESP-то, за друго трябва ли?
          Щот баба ми все с ЕСП е карала, пък и по нашите магистрали, с тия локви знам ли го как ще реагира.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            Това ти е хидравликата на волана - все едно
            Иначе може и без него да караш ама сутрин трябва да ядеш пържоли за закуска
            А какво прави и колко ти излезе
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Благодаря на всички и най-вече на колегата "kluchar", за бързите отзиви. Днес ходих да гледам въпросната кола. Оказа се, че е доста занемарена. Има външен вид, но влезеш ли веднъж вътре всичко приключва.. колата е карана каруцарската без да се пази. Иначе след запалване, веднага от кормилната конзола почва да се чува едно бучене и вибрации в купето... това ли е този въпросен датчик ? Доста зловещо бучи и връща волана както си иска.
              Както и да е... Не ми хареса че тавана е черен от цигари, тапицерията на седалките и корите на вратите са прогорени от цигари на 5-6 места, подлакътника почти ми остана в ръцете и е скъсан.. Вярно че са козметични проблеми, но ми дава представа що за отношение към колата е имало. Колата и трудно запали.. което нацяло ме отказа.. Ще се пооглеждам за по-читави бройки

              Ето това е колата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...9&slink=432vyc
              Последна редакция от marinpetroff; 16.07.2017, 20:28.

              Коментар


                #8
                Приятелю, тая е ултраоритана.
                Гледай дали си ходи в пътя, т.е. не тегли нанякъде и дали двигателят работи равномерно.
                В момента (миналата година) по автокъщите всичко е пълни каруци на безумни цени. Сигур щото е време всички да си ги сменяме.
                Последна редакция от slonikon; 17.07.2017, 01:47.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #9
                  Колега, понеже карам подобно путно (моето е Evo), положението с този датчит е малко по-сложно. Първо, този датчик е в повечето случаи капсулован в самия електроусилвател и ти трябва майстор който да отвори кутията и после да я събере. После самия датчик вътре е около 100на евра, а не лева (без цената на труда). Освен това не можеш да вземеш датчика директно, а първо трябва да се разглоби, да се види датчика, да се поръча и тогава сглоби.
                  Аз си карам вече 2-3 години с развален такъв, досадно е, но се свиква. Проблемите са че пищи за грешка и не винаги светят халогените при завиване. Като собственик на такава от почти 5 години, по-добре не си взимай. Все още се учат как се оправя и цената е височка.
                  FIAT Nuova Punto 1.2 8V
                  FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
                  ...and justice for all

                  Коментар

                  Working...
                  X