Значи става въпрос, че парното на типото се включва, когато си иска.няма значение дали колата е топла или студена, и не мога да разбера от какво е ??? някакви мнения ?
една препоръка ела на срещите в неделя и може да не ти се налага да ходиш в сервиз
Колега , ще бъдеш ли на срещата в неделя ? Защото имам малко работа за теб по твоята специалност. П.П: Стикера да не го забравиш Иначе по темата...Най-вероятно лоши контакти,както каза клегата погоре разглобяване ,дефектиране , чистене и събиране.
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Самото моторче на парното - то си е с четки като всеки нормален мотор за постоянно напрежение.Намира се на следното място - като отвориш дясната врата точно под жабката.Няма как да го сбъркаш.Сваля се като го завъртиш ама не помня дали наляво или надясно.Погледни да не е прекъснала някоя от жичките му или да няма прецакана четка.На другото Типо имаше изосена четка и както си работи и примерно минеш през дупка и спира и не иска да тръгне повече докато не друснеш пак някде.РАзчастиш всичко и накрая се оказа че проблема е в мотора.Успех!
да вентилатора не иска да духа.при по голяма скорост и загряла кола като си сложиш ръката на духалката се чувства топло ама не духа.
или четки на моторчето или кофти връзка някъде по кабелите, най вероятно в куплунга на моторчетоПС-а като работи отслабва ли само след 1-2 мин работа или си духа както си трябва
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
като тръгне един път си духа перфектно докато не изгася колата и тогава спира(понякой път само).
Зачисти си клемите на вентилатора- 100% са ти разхлабени или нагорели и т.н. Ако не е от тях - същата процедура на "врътките" - ама се моли да не е оттам, щото има много разглябяне и много "мамата"!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Здравейте, имам следния проблем:при загряла кола, парното духа студено. Проверих кранчето на радиатора на парното-отваря и затваря коректно.Също така маркучите за вход и изход на въпросното радиаторче са горещи, но от парното духа студен въздух. От къде може да идва проблема? Един приятел спомена, че може радиаторчето да е запушено,но тогава не мога да си обясня факта как и двата отвора(вход и изход) са горещи...или бъркам някъде..!Ако някой се е сблъсквам със същия проблем, да помага Колата ми е Типо 1.4
Коментар