Здравейте, прилагам характеристиките на колата.
Напълно редовна от към документи(вс.платено,задължително прехвърляне)
перфектна ходова част(подменени вс.тампони-отпред и отзад)
16ки джанти с добри гуми(205/55)
генерация на ф60(резонатор+крайно гърне)
нова бензинова помпа 255л/7бар.
регулеруем бензинов регулатор (weber)
дюзи-255цц(от фиат купе 2.0 20в турбо)
добавен челен интеркулер,blow off bailey, боостконтролер и бензинов манометър.
подменени вс.вакумни маркучи
атмосверни разпределителни валове
Турво от субару(TD04)
нови кабели и свещи.
масло-Bardahl 10в60+Bardahl TURBO PROTECT
кожен салон,работещ климатроник,4ел.стъкла,централно.
добавен-боостметър и уред за налягане на масло
волан от пунто ГТ 1.4турбо
Та въпроса ми е: Дали да я закупя за 1000 лв. Какви проблеми може да има и какво да гледам, дали ще държи. Момчето е на зор. Колата е над 200 коня. Стоково е 150
Напълно редовна от към документи(вс.платено,задължително прехвърляне)
перфектна ходова част(подменени вс.тампони-отпред и отзад)
16ки джанти с добри гуми(205/55)
генерация на ф60(резонатор+крайно гърне)
нова бензинова помпа 255л/7бар.
регулеруем бензинов регулатор (weber)
дюзи-255цц(от фиат купе 2.0 20в турбо)
добавен челен интеркулер,blow off bailey, боостконтролер и бензинов манометър.
подменени вс.вакумни маркучи
атмосверни разпределителни валове
Турво от субару(TD04)
нови кабели и свещи.
масло-Bardahl 10в60+Bardahl TURBO PROTECT
кожен салон,работещ климатроник,4ел.стъкла,централно.
добавен-боостметър и уред за налягане на масло
волан от пунто ГТ 1.4турбо
Та въпроса ми е: Дали да я закупя за 1000 лв. Какви проблеми може да има и какво да гледам, дали ще държи. Момчето е на зор. Колата е над 200 коня. Стоково е 150
Коментар