Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стартер Фиат Типо.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стартер Фиат Типо.

    Проблемът е такъв колеги - когато двигателят загрее хубаво, стартера запецва все едно, като нямаш акумулатор. Понеже и преди се е случвало си помислих за втулки и ги смених. Имаше ефект, по-добре върти, но пак запецва ...по-рядко но запецва. От какво друго може да е това? Не е бендикса, не върти свободно (зацепва и не може да завърти, но само като загрее).
    Последна редакция от angels; 02.07.2017, 13:25.
    Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

    #2
    От венеца на маховика
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Как така от венеца на маховика? Какво общо има той с невъзможността на стартера да завърти, когато загрее?
      Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

      Коментар


        #4
        Това съм го срещал при проблем с акумулатора. Може би някоя клетка не работи, като е загрял.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Този проблем е познат и при Браво. Връзката е, че стартера зацепва в износения венец на маховика.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Може да нямаш достатъчно аксиален луфт на ротора. С кой мотор си?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #7
              1.6 i.e. моноинжекция.
              Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

              Коментар


                #8
                я провери шалтера и масата на стартера
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Малко развитие по темата. Оказа се проблем в статора/ротора ... не запомних добре от всичките неща дето ги изстреля майстора. :D Презапояване на (нещо си) и смяна на втулки (пак) обикновено решавало проблема, но временно. Та по негова препоръка намерих нов-стар стартер в добро състояние за половината пари от ремонта на стария и се надявам да се реши този проблем.
                  Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги ще избутам малко темата. Проблема не след дълго се появи отново и с новия стартер. Брат ми караше колата до преди няколко години и след като му споделих проблема, той каза, че този проблем се е появил след като е сменил блока на двигателя с коляновия вал с такъв от.... Браво. Което ме кара да мисля, че ситуацията е по-сериозна от колкото си мислех, но ми писна и го продадох. :D
                    Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

                    Коментар


                      #11
                      а венеца на маховика как е?
                      koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

                      Коментар


                        #12
                        Видимо нямаше кой знае какво износване, до колкото можахме да го огледаме без да е свалена скоростната кутия. Странен е факта, че това е започнало веднага след смяната на блока... а може и чиста случайност да е.
                        Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

                        Коментар


                          #13
                          проблемът е в моторът няма душа вече ,няма компресия поне на два цилиндъра,(черпя бира ако греша ) замери компресията, все пак типо на 20+ годинки а и със смененият блок какво очакваш, (я кажи маслото пипали го как върви и горенето как е ,после тегли чертата ,(имах същият проблем с 1.4 мотор типо; 1.3 уно дизел .и форд ескорт 1.4 .при всичките еднаква работа (за балканто)
                          интересуваме компресията сподели за обща култура

                          Коментар


                            #14
                            Не съм забелязал да пипа маслото, вървенето беше повече от добре за кола 75к.с. и на бензин и на метан.
                            Проблемът не е решен, но не е мой проблем вече... както писах по-горе, колата е продадена.
                            Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              имах такъв проблем и решението беше същото продадох колата ( имах е 7 години)
                              сега съм си с Стило ,доволен

                              Коментар

                              Working...
                              X