Проблемът е такъв колеги - когато двигателят загрее хубаво, стартера запецва все едно, като нямаш акумулатор. Понеже и преди се е случвало си помислих за втулки и ги смених. Имаше ефект, по-добре върти, но пак запецва ...по-рядко но запецва. От какво друго може да е това? Не е бендикса, не върти свободно (зацепва и не може да завърти, но само като загрее).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стартер Фиат Типо.
Collapse
X
-
Малко развитие по темата. Оказа се проблем в статора/ротора ... не запомних добре от всичките неща дето ги изстреля майстора. :D Презапояване на (нещо си) и смяна на втулки (пак) обикновено решавало проблема, но временно. Та по негова препоръка намерих нов-стар стартер в добро състояние за половината пари от ремонта на стария и се надявам да се реши този проблем.Fiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
Колеги ще избутам малко темата. Проблема не след дълго се появи отново и с новия стартер. Брат ми караше колата до преди няколко години и след като му споделих проблема, той каза, че този проблем се е появил след като е сменил блока на двигателя с коляновия вал с такъв от.... Браво. Което ме кара да мисля, че ситуацията е по-сериозна от колкото си мислех, но ми писна и го продадох. :DFiat Stilo 1.8 16V, 133 к.с.
Коментар
-
проблемът е в моторът няма душа вече ,няма компресия поне на два цилиндъра,(черпя бира ако греша ) замери компресията, все пак типо на 20+ годинки а и със смененият блок какво очакваш, (я кажи маслото пипали го как върви и горенето как е ,после тегли чертата ,(имах същият проблем с 1.4 мотор типо; 1.3 уно дизел .и форд ескорт 1.4 .при всичките еднаква работа (за балканто)
интересуваме компресията сподели за обща култура
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар