Здравейте, колата е Пунто Мк2 и от няколко седмици насам ме тревожи следното поведение:
След като не е карана няколко часа, скоростният лост си се държи ОК и си превключва предавките без усилие. След няколко минути, като позагрее, превключването става с все по-голямо усилие без значение от предавката и без значение дали включваш или изключваш. Стига се до моменти, в които дори запъва при опит за включване на скорост и трябва да се поразмърда напред-назад, докато улучи.
Маслото на скоростната кутия е сменено преди малко повече от година, не се усещат шумове от самата скоростна кутия или необичайна работа докато колата е на скорост.
Маншонът на дясната полуоска от вътрешната страна изглежда изпуска грес (ако това е от значение).
Откъде да започна да търся проблема - недостиг на масло, въжетата на скоростния лост?
След като не е карана няколко часа, скоростният лост си се държи ОК и си превключва предавките без усилие. След няколко минути, като позагрее, превключването става с все по-голямо усилие без значение от предавката и без значение дали включваш или изключваш. Стига се до моменти, в които дори запъва при опит за включване на скорост и трябва да се поразмърда напред-назад, докато улучи.
Маслото на скоростната кутия е сменено преди малко повече от година, не се усещат шумове от самата скоростна кутия или необичайна работа докато колата е на скорост.
Маншонът на дясната полуоска от вътрешната страна изглежда изпуска грес (ако това е от значение).
Откъде да започна да търся проблема - недостиг на масло, въжетата на скоростния лост?
Коментар