Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно превключване на предавки при загрят двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    wwalker написа: Преглед на мнението
    Ако е с жила проблемът е обикновено там. Имат го всички, рано или късно, както и при мен. Всяка година махам стойката на акумулатора и смазвам където се закачат жилата. Може би ако гресирам да изкарва и повече от година.
    Гресирате самите ябълковидни накрайници, така ли? Така не изскачат ли по време на работа?
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    Коментар


      #17
      системите са различни мареята е с жила, пунтото е с шарнирни връзки в гумени втулки
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        системите са различни мареята е с жила, пунтото е с шарнирни връзки в гумени втулки
        Да, на пунтото са втулки. Ще пробвам да ги откача и поне ще стане ясно дали проблемът е преди скоростната кутия или не.
        Ако ги измъкна - втулките дали ще трябва да се сменят после?
        _________________________
        FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

        Коментар


          #19
          абе гледай да не ги скъсаш че се намират само нови с доставка от 7 дни на цена като за нови гуми 17 ки
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар

          Working...
          X