Жалко за оригиналните носачи. И мен ме сполетя същото "нещастие" година след като взех колата. След това се влиза в доста кофти филм. За 25000км вече имам 2 смени на носачи - Старлайн - уж евтини и издръжливи, ама явно за издръжливост се приема 10-12 000км. Бих сложил и ТРВ, но от 2 места ми намекнаха, че може да си дам 700лв, а гаранция, че ще изкарат повече от старлайна - няма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Croma 1.9 Multijet 150Hp avtomat
Collapse
X
-
Моята Крома при мен измина 100 хил. км, с носачите, с които си дойде. Карам в регион с лоши пътища (община Козлодуй). Според майстора ми са си оригиналните TRW - т.е. на 230 хил. км.
Смених биалетки с някакви евтини (по 15 лв), но изкараха няколко месеца. След това ги смених с TRW (30 лв) и забравих за тях.
Говорим за окачване на Крома, т.е. на Опел Сигнум/Вектра. Не говорим за окачване на ФИАТ, Ланча и подобни.
Такъв е моят личен опит на Крома.
Коментар
-
Immortal написа: Преглед на мнениетоМоята Крома при мен измина 100 хил. км, с носачите, с които си дойде. Карам в регион с лоши пътища (община Козлодуй). Според майстора ми са си оригиналните TRW - т.е. на 230 хил. км.
Смених биалетки с някакви евтини (по 15 лв), но изкараха няколко месеца. След това ги смених с TRW (30 лв) и забравих за тях.
Говорим за окачване на Крома, т.е. на Опел Сигнум/Вектра. Не говорим за окачване на ФИАТ, Ланча и подобни.
Такъв е моят личен опит на Крома.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнениетоНосачите ги пращай в Казанлък за рециклаж. Аз преди 2-3 години взех MOOG от Техко. По някои форуми много ги плюят, но засега са ОК.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
spark написа: Преглед на мнениетоНосачите ги пращай в Казанлък за рециклаж. Аз преди 2-3 години взех MOOG от Техко. По някои форуми много ги плюят, но засега са ОК.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
не не съвпада. но ако искаш звънни ми можел да го свалим и да я обслужим или да те насоча към човек който да го направи като хората. телефона ми го има в темата за взаимопомощКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Здравейте! днес съм почивка и реших да огледам какво се случва с тия вихрови клапи! както ви писах по-рано лостчето за управлението им си беше направо паднало! умасляване на всякъде факт ! доста почистване и нагар махнах за да мога да огледам по-добре състоянието им! отстраних лостчето ,поставих клапи 1,2 в положение отворено 3-тата също но след запалването на моторчето и си я върна в някаква средна позиция! клапа 4 обаче е най-зле! върти се във всички посоки без да спира никъде което ме кара да мисля ,че е счупена! при запалването на двигателя направо се чува как свири през нея въздуха! импровизирах с една медна тръба 6мм (все пак съм си климатичаре:D) затиснах клапата през едно ухо на капака на главата достатъчно да не изпуска въздух и я фиксирах със мейзерка! сега ще искара толкова колкото да влезне в сервиз за отстраняването им! благодаря на Слави Банков за предложената помощ! до скоро с резултати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар