Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Croma 1.9 Multijet 150Hp avtomat

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Жалко за оригиналните носачи. И мен ме сполетя същото "нещастие" година след като взех колата. След това се влиза в доста кофти филм. За 25000км вече имам 2 смени на носачи - Старлайн - уж евтини и издръжливи, ама явно за издръжливост се приема 10-12 000км. Бих сложил и ТРВ, но от 2 места ми намекнаха, че може да си дам 700лв, а гаранция, че ще изкарат повече от старлайна - няма.
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      #32
      Моята Крома при мен измина 100 хил. км, с носачите, с които си дойде. Карам в регион с лоши пътища (община Козлодуй). Според майстора ми са си оригиналните TRW - т.е. на 230 хил. км.
      Смених биалетки с някакви евтини (по 15 лв), но изкараха няколко месеца. След това ги смених с TRW (30 лв) и забравих за тях.

      Говорим за окачване на Крома, т.е. на Опел Сигнум/Вектра. Не говорим за окачване на ФИАТ, Ланча и подобни.
      Такъв е моят личен опит на Крома.

      Коментар


        #33
        Immortal написа: Преглед на мнението
        Моята Крома при мен измина 100 хил. км, с носачите, с които си дойде. Карам в регион с лоши пътища (община Козлодуй). Според майстора ми са си оригиналните TRW - т.е. на 230 хил. км.
        Смених биалетки с някакви евтини (по 15 лв), но изкараха няколко месеца. След това ги смених с TRW (30 лв) и забравих за тях.

        Говорим за окачване на Крома, т.е. на Опел Сигнум/Вектра. Не говорим за окачване на ФИАТ, Ланча и подобни.
        Такъв е моят личен опит на Крома.
        Ами колега и аз така съм чел... че оригиналните TRW издържат много. Но моята беше на 300 000км като я взех и явно са били към края на живота си. И след като шарнирите на оригиналните се разбиха и се наложи смяна..... става гадно кашкавалено окачване. Ако някъде може да се гарантира, че мога да си купя TRW за първоначално вграждане и ще ме изкарат 100 000+ - бих си ги взел... ама гаранция франция
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          #34
          Носачите ги пращай в Казанлък за рециклаж. Аз преди 2-3 години взех MOOG от Техко. По някои форуми много ги плюят, но засега са ОК.
          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

          Коментар


            #35
            Носачите ги пращай в Казанлък за рециклаж. Аз преди 2-3 години взех MOOG от Техко. По някои форуми много ги плюят, но засега са ОК.
            Тия Опелски носачи в Казанлък се ремонтират много успешно. И рядко някой от Опелите е споделил след това, че ги е пипал пак.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Носачите ги пращай в Казанлък за рециклаж. Аз преди 2-3 години взех MOOG от Техко. По някои форуми много ги плюят, но засега са ОК.
              , моите на Бравата са Моог, слагани 2014 и са на 45к + км. Към днешна дата нямам някакъв проблем.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                #37
                твоите са друга бира, ама тя свърши. не знам дали знаете ама моог са изтеглили гаранцията си за България
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #38
                  аз съм от Казанлък ама живея В София ! зная ги добре момчетата работят добре ама времето на транспорт ме притеснява щото трябва да съм без кола

                  Коментар


                    #39
                    Колеги друго ме мъчи...моля пак за съвет и адекватен отговор! от там от където взех Кромата има и Ланча 1.9 JTD! 2003 год 115 к.с мисля! та въпроса дали смукателния и колектор съвпада с Кромата и дали е без вихр. клапи

                    Коментар


                      #40
                      не не съвпада. но ако искаш звънни ми можел да го свалим и да я обслужим или да те насоча към човек който да го направи като хората. телефона ми го има в темата за взаимопомощ
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #41
                        Здравейте! днес съм почивка и реших да огледам какво се случва с тия вихрови клапи! както ви писах по-рано лостчето за управлението им си беше направо паднало! умасляване на всякъде факт ! доста почистване и нагар махнах за да мога да огледам по-добре състоянието им! отстраних лостчето ,поставих клапи 1,2 в положение отворено 3-тата също но след запалването на моторчето и си я върна в някаква средна позиция! клапа 4 обаче е най-зле! върти се във всички посоки без да спира никъде което ме кара да мисля ,че е счупена! при запалването на двигателя направо се чува как свири през нея въздуха! импровизирах с една медна тръба 6мм (все пак съм си климатичаре:D) затиснах клапата през едно ухо на капака на главата достатъчно да не изпуска въздух и я фиксирах със мейзерка! сега ще искара толкова колкото да влезне в сервиз за отстраняването им! благодаря на Слави Банков за предложената помощ! до скоро с резултати

                        Коментар

                        Working...
                        X