Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Croma 1.9 Multijet 150Hp avtomat

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Благодаря за мненията! в понеделник влиза за преглед и ще видим каква е хавата! тия вихрови клапи само хардуерно ли се премахват или трябва да се човърка по компютъра?

    Коментар


      #17
      не се пипа по компютъра, провери си капачката на резервоара,https://youtu.be/GBxqV58nHFk
      ето от последната крома кво излезе при махане на клапите
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        луда работа ! ,чак не мога да взема решение! м/у другото днес много гледах по колектора и никъде не видях лостчето за вихровите клапи! мисля ,че гледах на правилното място м/у всумк. колектор и капака на клавата! възможно ли е да нямам като съм 2006 год?

        Коментар


          #19
          Лостчето има навика да пада като се износят леглата му където щракват ябълките на вихровите клапи. Самите клапи там ли са,те са в основата на колектора към главата.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #20
            здравей колега! сега прочетох и веднага тичам да гледам там където ми каза! святкам с фенерчето и ооо чудо! там си е лостчето паднало както каза ти клапите са там м/у лостчето и цялата камара гняс от прах и масло което е избивало преди да сменя двете гарнитури на капака на главата! утре ще ходи на майстор за диагностика и преглед общото състояние! след маслата ремъци и т.н. ще ми е цел премахването (запушването на тия гадове

            Коментар


              #21
              Дотогава избягвай да миеш мотора или колектора при вихровите клапи,там водата не се оттича и през изпускащите клапи ще влезе в мотора. Гледай да махнеш колектора още при обслужването с ремъци и водна помпа,иначе пак ще трябва да сваляш ангренажен и пистов ремък.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #22
                БлагодаРЯ за мнението после като прегледа доктора ще кажа за какво става въпрос

                Коментар


                  #23
                  Привет, колеги!
                  Бих искал и аз да попитам за тези вихрови клапи, какъв е реда за отстраняването им?
                  При мен също, както при колегата са изпаднали от лостчето , до колкото виждам..
                  Ще се радвам да споделите стъпките отново, ако не ви затруднява?
                  Благодаря предварително за отделеното време и внимание!
                  Поздрави от горещо Търново!
                  link

                  Коментар


                    #24
                    Грубо казано- тампон двигател, ангренажен и пистов ремъци , ГНП , конзолата на гърба на мотора с резервоара за вакуум и сепаратора за маслените пари , чак след това колектора (има и дреболии които пропускам) . Хамалогията е голяма,така че е добре да се направи заедно със смяна на ангренаж и водна помпа за да не излезе в скоро бъдеще пак там за разглобяване.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #25
                      да пропускаш тръбички кавала а егр
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        здравейте отново! Колата мина основен преглед и становището е следното .....носачи за смяна ....предни накладки....биалетки ..... мотор и скоростна кутия здрави..... предстоят ремонти така ,че ще разчитам на съвет дали дам дам двата носача за рециклиране и къде е най-добре в София както и мнения за сервиза в Младост 1 Jizet !

                        Предстои и със обслужването и премахване на вихровите клапи!

                        Коментар


                          #27
                          Смени носачите с нови, TRW и ще забравиш за тях до края на живота си.
                          Не се занимавай с рециклаж.

                          Коментар


                            #28
                            благодаря за отговора ! ще пиша пак

                            Коментар


                              #29
                              За TRW вече чувам доста негативи, даже аз и един мой приятел имаме горчив опит от тях. На Темпрата ми за 11 месеца и 15к км оригинален ТРВ замина в кофата. На приятеля ми със Алфа 156 същата работа. От сервиза, където ми обслужват колата вече не работят с ТРВ. Сложиха ми някакви полски, били според тях доста добри...но още нямам впечатления. Минах 2-3к км. и сега съм в бокса за смяна на двигател.

                              Коментар


                                #30
                                Кът съм с парите аз затова за начало ще пробвам с пълно рециклиране на двата носача а после като видя за какво става въпрос ще мисля дали си заслужава

                                Коментар

                                Working...
                                X