Благодаря за мненията! в понеделник влиза за преглед и ще видим каква е хавата! тия вихрови клапи само хардуерно ли се премахват или трябва да се човърка по компютъра?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Croma 1.9 Multijet 150Hp avtomat
Collapse
X
-
не се пипа по компютъра, провери си капачката на резервоара,https://youtu.be/GBxqV58nHFk
ето от последната крома кво излезе при махане на клапитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
здравей колега! сега прочетох и веднага тичам да гледам там където ми каза! святкам с фенерчето и ооо чудо! там си е лостчето паднало както каза ти клапите са там м/у лостчето и цялата камара гняс от прах и масло което е избивало преди да сменя двете гарнитури на капака на главата! утре ще ходи на майстор за диагностика и преглед общото състояние! след маслата ремъци и т.н. ще ми е цел премахването (запушването на тия гадове
Коментар
-
Дотогава избягвай да миеш мотора или колектора при вихровите клапи,там водата не се оттича и през изпускащите клапи ще влезе в мотора. Гледай да махнеш колектора още при обслужването с ремъци и водна помпа,иначе пак ще трябва да сваляш ангренажен и пистов ремък.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Привет, колеги!
Бих искал и аз да попитам за тези вихрови клапи, какъв е реда за отстраняването им?
При мен също, както при колегата са изпаднали от лостчето , до колкото виждам..
Ще се радвам да споделите стъпките отново, ако не ви затруднява?
Благодаря предварително за отделеното време и внимание!
Поздрави от горещо Търново!
Коментар
-
Грубо казано- тампон двигател, ангренажен и пистов ремъци , ГНП , конзолата на гърба на мотора с резервоара за вакуум и сепаратора за маслените пари , чак след това колектора (има и дреболии които пропускам) . Хамалогията е голяма,така че е добре да се направи заедно със смяна на ангренаж и водна помпа за да не излезе в скоро бъдеще пак там за разглобяване.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
здравейте отново! Колата мина основен преглед и становището е следното .....носачи за смяна ....предни накладки....биалетки ..... мотор и скоростна кутия здрави..... предстоят ремонти така ,че ще разчитам на съвет дали дам дам двата носача за рециклиране и къде е най-добре в София както и мнения за сервиза в Младост 1 Jizet !
Предстои и със обслужването и премахване на вихровите клапи!
Коментар
-
За TRW вече чувам доста негативи, даже аз и един мой приятел имаме горчив опит от тях. На Темпрата ми за 11 месеца и 15к км оригинален ТРВ замина в кофата. На приятеля ми със Алфа 156 същата работа. От сервиза, където ми обслужват колата вече не работят с ТРВ. Сложиха ми някакви полски, били според тях доста добри...но още нямам впечатления. Минах 2-3к км. и сега съм в бокса за смяна на двигател.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар