Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за Croma 1.9 Multijet 150Hp avtomat

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за Croma 1.9 Multijet 150Hp avtomat

    Здравейте колеги! от седмица чета форума ви по много въпроси защото след години шофиране на немски и японски автомобили очите му се спряха върху фиат крома!
    имам няколко въпроса на които се надявам да получа отговор! Четох за завихрящите се клапани и проблема със филтъра за твърди частици ,че е хубаво да се махнат възможно най- бързо тааа въпроса ми е как да разбера дали това вече не е направено? колата я свалям от автовоза и я купувам от кума ми и единствените ми впечатления за нея са 250м шофиране на паркинга! удобна и стегната кола нямаше намек за пушек даже и при 5хил оборота но ме притеснява ,че даже след запалването лампата на свещите продължи да свети минута след това! както и лампа внимание и чек еджин! възможно ли е да има нещо фатално по -колата ....питам така на сухо защото колата е в Казанлък а диaгностика ще мине чак след като пристигне в София т,е съм я купил вече:D


    Благодаря

    #2
    Закачате на диагностика и виждате какви грешки е записала.
    Относно лампата за подгрева - Вероятно имаш изгоряла една или повече подгревти свещи. Лесно се мерят и сменят на тези мотори. По-малко вероятно и по-лошо е да имаш проблем с релето на подгрева.
    За чек-а - Може да е от сто неща и трябва да се прочете.
    За ДПФ-а - Колата може и фабрично да няма ако е до 2007-ма. Вдигате и гледате дали е там.
    Клапите - трябва да се огледа колектора.
    Лампата с удивителната е за ESP и не е добре, че остава да свети. Пак трябва да се прочете какво е записала.

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #3
      благодаря ти колега за бързия и адекватен отговор ! очаквам колата в началото на седмицата и веднага слиза в сервиз! края на 2006 година е така ,че ако няма ДПФ ще е само за хубаво все пак ще пиша пак на какво съм попаднал и как съм го разрешил

      Коментар


        #4
        Обърни внимание и на автомата, че тия работи дето си ги изброил могат да се окажат дреболии в сравнение с него. Закачи я с една блутутка ELM327 ( По 15 лв. са ) на OBD буксата и с един смартфон я изчети. Няма нужда да идва до София или да я купуваш за да изчетеш грешките.

        1.9 JTD 110hp
        Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

        Коментар


          #5
          ММ да ще трябва да си купя тоя четец за обд-то !благодаря ти за мнението! карах колата малко както съм писал по-надолу и автомата ми се стори идеален сменяше поне до 3-та без да разбера даже което ми се струва добър знак !кик дауна сработваше ,но все пак нямам кой знае колко опит с тия кутии! Зачетох се с проблема с обучението на стъклата и нещо ме кара да си мисля че е от тях защото ми показваше в началото символ с полу-затворено стъкло!
          Виждам ,че сте активни и помагате затова няма как да се стърпя да попитам и друго!
          Колата с със ДВД-навигация която ми се струва ,че не е оригинална но въпреки това при включването и изписва FIAT и показва логото! не реагира на мулти волана ! мулти волана не може и да управлява и борд компютъра! на какво се дължи това? Прилага снимка съжалявам за качеството правена е през стъклото ! http://prntscr.com/fl9cwd

          Коментар


            #6
            Не ми прилича на оригиналната медия. Доколкото съм виждал е много копчелъци на един ред долу. Това може би е някакво 2DIN афтермаркет плейърче с Андроид и са го направили да показва логото на Фиат.

            1.9 JTD 110hp
            Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

            Коментар


              #7
              ще ми върши някаква работа най-малкото да си чета данните от ELM327 четеца който ми препоръча! и навигация може би! ама това с волана си мисля ,че трябва поне менюто на борд компа да мога да движа а и там удрям на камък

              Коментар


                #8
                1. Навигацията не е оригиналната.
                2. Бордовият компютър би трябвало да се управлява от бутона на врътката на чистачките. На него би трябвало да пише TRIP. (не е от бутоните на мултиволана).
                3. На таблото на Крома има 2 удивителни. Коя от двете ти свети? Едната е в триъгълник, като знак внимание, другата е в кръгче.
                Ако е в триъгълника - това е знак, че не са обучени прозорците. Обучават се като последователно се свалят и качват, бутонът се задържа докато се чуе изщракване на реле. Залагам на това, защото ако е за ESP, тя винаги свети заедно с тая за ABS.
                Лампа с полуотоврено стъкло няма. Това е лампа за отворена врата.

                Като дадеш на контакт и запалиш, на таблото ти изписва всички грешки с текст. Сега ще кажеш, че не разбираш италиански/английски/немски, ама това вече си е твой проблем. Намери някой, който знае.

                Относно DPF-а, по-скоро има, отколкото няма. Чувал съм за такива, които нямали, но не съм виждал. Моята беше 2006 (средата на годината) и си имаше. Премахването не е евтино - само за твоя информация. На различните места искат между 250 и 500 лв.
                Не става дума за механичното премахване, а за софтуерното, което е по-важно.
                Последна редакция от Immortal; 20.06.2017, 18:57.

                Коментар


                  #9
                  Здравей! радвам се за мнението ти! както съм писал в началото с не малко като години и километри стаж зад волана съм карал германски и японски бензинови автомобили от които винаги съм бил много доволен но тоя Фиат ме грабна не знам защото...... питам така за някои неща за вас дребнави като навигацията примерно за това ,че на мен по принцип нещо не на мястото си ме дразни ако ме разбирате! след 2 дни отивам да си взимам Фиата и ще кажа с точност какво му е положението! Благодаря за всяко ваше мнение и нямам познание от езици освен БГ и ЕN ! има и за това си има приятели !както и приятели със отлично чип тунинг студио в Казанлък! Така ,че изключването на ДПФ-фа не ми е проблем
                  ! относно знака за внимание беше като от необучени прозорци така ,че смятам ,че е това !
                  освен това свети обаче и знака за изтъркани накладки и се дочу леко звъка на метал в метал от задните колела което значи че сигнала си беше 100% коректен
                  ! ще пробвам обучението на стъклата и ще пиша и разчитам на вас пак!

                  Благодаря

                  Коментар


                    #10
                    За италианското не се бой - Кромата дъчетава в себе си перфектен италиански комънрейл дизел и дизайн, японска скоростна кутия - една от най-добрите и германско окачване - доказано много здраво.

                    Коментар


                      #11
                      определено се радвам да го чуя уртре в 04:00 тръгвам от София към Казанлък да я взимам ! готова с документи измита и изпрана вътре ! подробната диагностика е показала само датчик масло извън нормата и за смята! Утре вечер ще мога да пиша за ев впечатления и дертове не дай си Боже! ще трябва да платя еко и другите такси в Казанлък след което съм решил от там да взема временни номера от там и след седмица да я регистрирам в София !

                      Коментар


                        #12
                        Здравейте ! взех колата от Казанлък с транзитни номера след доста чакане в КАТ ! впечатления от колата ....... отлична возия ,поведение , мощност и конфор! нещо което не съм получавал от другите си коли поне не по тоя начин! тука получава отличен принцеса Фиона:D доволен съм до тук! колата обаче реши на половината път да направи номер! на магистралата с около 140 км/ч се наложи да напия спирачки ..... и от няма на къде да не попадна на колегата отпред и да пропусна движещия се с 200 хобот в лявата лента се намърдах в аварийната и с кик даун се изтрелях в началото на колоната ..... резултата е бързо изпреварване и последвал пад на мощността до толкова ,че идва вдигнах 70 да спра колата където е по-удобно! изгасих я отворих капака проверих за спукан маркуч на тубото след което пак запалих и потеглих! всичко си беше наред! грешка не е показвала да таблото! другия проблем е ,че разхода ми главно извън градско е 10 на 100:D ама считам ,че е от това ,че колата е тотално необслужена с много мръсни въздушни филтри и т.н. може да има и друг проблем ама в Понеделник ще е на добър доктор

                        Коментар


                          #13
                          Все пак чакам и мнения от вас колко е нормално тоя мотор да харчи с скорост 140-150км час обслужен и в добро състояние

                          Коментар


                            #14
                            7 - 7.5
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              7 - 7.5
                              Абсолютно. Многократно тествано Ако паднеш на 120 км/ч по равен път разхода отива под 6. Това при всичко изрядно и разкаран DPF.
                              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                              Коментар

                              Working...
                              X