Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Търся мнения за Fiat Stilo MultiWagon

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Търся мнения за Fiat Stilo MultiWagon

    Здравейте,
    насочил съм се към този модел като първи автомобил. Може ли да ми кажете как е возията - удобно ли е за дълъг път, комфортно ли е? Ако може да препоръчате бензинов двигател. Избягвам дизеловия 1.9 JTD, заради демпфера и "хубавия" дизел в България. Все пак автомобила ще е на 200 000+ километра и демпфера ще е пред разпад, не желая точно аз да го купувам, за това съм се насочил към бензиновите с газов инжекцион. Моля да ми кажете окачването дали е добро, как е за обслужване и проблеми за модела освен AIR BAG-a Благодаря Ви.

    #2
    Какви функции има бордкомпютъра и дали ако сложа газ ще показва вярно разхода?

    Коментар


      #3
      Купи си кола след 2004г.
      Изключи 1.6 двигателят.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        Колега,не избягвай 1.9 JTD - двигателят е железен,върви много яко,дърпа супер, демпферната шайба е стотина лева,а дизела можеш да избираш откъде да наливаш.А ако направиш и ремап двигателя утихва,работи по.меко,разхода намалява и мощността малко се вдига. Аз скоро го направих и съм много доволен - все едно карам друга кола.
        Стило 1.9 JTD 115 к.с.5 вр.2001 г.

        Коментар


          #5
          Автомобил на старо за 4000лв. и 300,000км.++ е котка в чувал. Не мисли, че бензиновият няма да е пред разпад. Тези коли по автокъщите са изтерзани от каране и масово пред разпад, независимо от двигателя. Търси си читава кола и си избий мисълта, че ще вземеш нещо и "ще се качиш и караш". Взимаш някоя по-малко разпаднала се и я почваш, друг филм няма.
          Дизеловите мотори са добри, а демпфер се сменя. Бензиновите стават на газ. както колегата каза, взимаш кола над 2004-та, защото повечето детски болести на ранните екземпляри на модела са изчистени, но са се появили много бабешки болести.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            Wagon-ът за дълъг път е супер... Возията е една идея по-добра от на другите купета, защото е по-тежко. Аз лично съм много доволен от дизела. Дава много хубав разход и върви добре за теглото си. Носи на доста товар. Товарил съм доста багаж + голяма кутия на гредите отгоре и колата се справя доста добре. Демпферната ролка е 100лв. със смяната. Ако говориш за демпферния маховик, там си е скъпо наистина, но в доста от случаите можеш да минеш и без смяна. В моят случай смених само комплект съединител - 600лв., като свалих оригиналния такъв. Беше страшно износен и даже беше пален поне няколко пъти. Колата ми е на около 180К км и твърдя, че са реални поради ред причини. Просто трябва да гледаш, като купуваш, защото и с бензин можеш да се наиграеш подобаващо...
            Иначе, като функционалност на мен лично ми допада много колата. Само не очаквай да вози меко.

            ПС:Проблем с еърбега няма, защото няма кантар на пасажерската седалка.
            Последна редакция от Predatorsi; 15.06.2017, 21:20.
            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

            Коментар


              #7
              Маховик се намира на старо за около 120лв.
              Става от една камара JTD-та, не само от Стило.
              Ние сме имали 7-8 JTD-та и никога не сме сменяли маховик.
              Стига да се кара грамотно, ресурсът му е много голям (ВАЛЕО е).
              Маховиците на по-новите JTD с опелска кутия, като Крома, са LUK и се разбиват по-често.
              Имай предвид, че усещането в Стило, е доста евтино. Дори в dynamic, с кожен мулти волан, климатроник и т.н.
              Чувствах се доста по-добре в Мареа HLX. Плюшени седалки, по-ниска позиция на седене, по-нормално изглеждаща пластмаса на таблото.
              В Стило позицията на седене е ненормално висока, плюш липсва дори в dynamic, таблото - не се коментира.
              А формата на седалките е меко казано смешна. Как можаха да измислят такива странични "опори".
              Честно казано, дори в Темпрата се чувствам по-добре.
              Но, като изключим издънката с интериора, съм си много доволен!
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Благодаря много за съветите. Все пак съм се насочил към бензиновата версия на модела

                Коментар


                  #9
                  Не се притеснявай за маховика цените не са както бяха. https://www.autodoc.bg/rezervni-chas.../17137-1-9-jtd цената за нов маховик е 500лв, което е супер поносимо като имаш предвид, че сменяш и ще изкара докато се разпадне колата. Иначе стилото е интересен автомобил с добра динамика и нисък разход. Карах хечбек 5 години и само хубави неща пазя от колата.
                  FIAT STILO 1.9JTD 2002

                  Коментар


                    #10
                    Стило си е кола от нисък клас /Голф/, какъв комфорт очакваш..... Като цяло колата е шумна вътре, на дълъг път това е много важно. Седалките, като на повечето итал. коли са неудобни /поне за мен/. Управлението му е средна хубост, заради задния мост се държи коренно различно от кола с независимо окачване, откъм возия и стабилност. Возенето не е особено твърдо за класа му.
                    Но е доста прилична кола за класа и съответно парите си. Сравнявайки го с Голф 4 например, за мен Голфа е по-добър единствено в интериора- по-стабилно направен и по-красив, което е субективно, но за качественото не е. Стило вътре си има неща за уплътняване, за да не дрънка. Окачванията на двете коли са много подобни, дори предполагам някои тампони по предницата са заменяеми.
                    За двигател, няма какво да го мислиш- 1.9 жтд 115 е двигателя. Ако намериш на 200 000 ще си късметлия, но се съмнявам. Това няма значние, говорим за коли, които струват колкото една пералня със сушилня, какво да се очаква....Възползвай се, докато ги има още тези дизели, че после стават хем по-кекави, хем по-харчещи, хем по-скъпи за поддръжка.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Темпрас, недей така че няма стило с плюш.моля те.Това че не си видял не значи че няма.А и не е нужно да е дайнамикс за да ги има.Жъпрос на желание от страна на клиента,капиш.Ако ще сравняваме Гоуф със Стило за интериор и возия по добре и това да го забравиме.добре че швабите дадоха кинти на джуджаро да им оправи облика на кошниците че още да са с дизаин на турско кюмбе
                      198mjet Bravo

                      Коментар


                        #12
                        GeletoFIATbravo написа: Преглед на мнението
                        добре че швабите дадоха кинти на джуджаро да им оправи облика на кошниците че още да са с дизаин на турско кюмбе

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #13
                          За да не отварям нова тема ще питам тук.Какво ви е мнението за този автомобил,Решил съм да сменям бравото и съм му хвърлил око.На кое да наблегна при огледа и ка ви се струва като цена и година.
                          http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...5&slink=3siqou
                          STILO 1.4 16v.

                          Коментар


                            #14
                            Колега, кола по снимки нали знаеш...... Всички много хубави изглеждат на снимките и като отидеш да ги огледаш - кошница.
                            Има го коментиран този мотор в доста теми - добър е. Иди я чуй, огледай я, покарай я и ако става на кола - ти си. Струва колкото един хубав лаптоп.

                            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                            Коментар


                              #15
                              Аз лично карам 1.6 16V от 2 години на ГАЗ и съм много доволен. Вярно, че дадох 1200 за газова, но си струва, никакви ядове не ми дава. От към ходова част не е толкова скъпа за поддръжка(сравнявам с предишни коли).
                              Fiat Stilo 1.6 16V
                              Fiat Marea 1.8 16V
                              Fiat Stilo 1.4 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X