Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Крома проблем с педала на съединителя
Collapse
X
-
Вчера си говорих с един автомонтьор по темата и той каза, че когато помпата, мисля долната е за смяна като загрее колата педала се"втвърдява" повече. И аз забелязах ,че сутрин като тръгвам е по малко твърд. Така че подготви се психически някой път като го натиснеш, да падне на килимчетоFiat Croma 1.8 16V 2007г
Golf 3 1.8 ABS 94г
ВАЗ 2101 74г
Коментар
-
Плашите ме.... Много мек съединител?!
Това за дизелите ли става въпрос или като цяло?
Колата е бензин и е в мен от 23 хиляди (около 9 месеца). От както я купих съединителя не се е променил като поведение, но не бих казал че е лек. По-скоро е същия като на други коли от периода, дори с една идея по-тежък....
Няма никакви признаци да е за смяна
Трябва да дойда на някоя от срещите, да видя как е при колегите....Fiat Croma 1.8 140hp
Коментар
-
И сега да докладвам: след смяна на съединител комплект(каквото и да значи това) и лагер помпа, педала е мек като памук, все едно не натискаш, скоростите влизат по "мазно" и като че ли се промени динамиката на колата(така казва мъжа ми).
И ако не сте гледали в тубата, за смяна на педала се сваля таблото до тенекия и волана.Последна редакция от roogdi; 02.09.2017, 22:53.Fiat Croma 1.8 16V 2007г
Golf 3 1.8 ABS 94г
ВАЗ 2101 74г
Коментар
-
Како, благодаря за подаръка /Голф3/ но динамиката май идва от това че са ти променили зацепването на ангренажния ремък. ''Съединител комплект''-пиши колко си дала и колегите ти ще се сетят какво са ти сменили. П.П. сложи си в подписа Москвич Алеко, Москвич Иж, и служебните Цитроен ли са ко са.Последна редакция от lubo_Y10; 02.09.2017, 22:57.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
-
Привет и от мен в клуба с долните леви счупени педали ... днес изпадна в краката ми . Разликата с опелските е мястото на контакт на датчика за съединителя и мястото или по точно площта където опира в един алуминиев профил. Намерих ги в един сайт ......https://www.autopower.bg/%D0%BF%D0%B...i27099195.html
имаги и в еврото но още не съм питъл за цена ..
Коментар
-
В еврото продават целия комплект - двата педала лоста и разни други неща, за сума около 900 лв. и със заявка. Аз взех от морга за 60лв. само педала. Взех и един от ebay за опел вектра, но се оказа за десен волан и извивката е различна.Fiat Croma 1.8 16V 2007г
Golf 3 1.8 ABS 94г
ВАЗ 2101 74г
Коментар
-
Днес започна одисеята с педала.... свалянето е направо уникално. Почва се от откачане на акумолтора и неговото махане и кутията му след това в купето капачката на бушоните след като се свали се виждат каде е хваната пластмасата след това пред краката се развиват 2 болта малко отдоло се падат
на възглавницата за краката и с лек напън нагоре се откача махате кабелите и я подреждате някъде.След това махате долната кора на волана развивате останалата част от болтовете на корите и ги сваляте...свляте горната кора на волана неините видики ще е откриете отвътре...внимателно разкачате кабелите след което отвивате и вадите от кормилата рейка долния край на волана...вътре в купето отвивате 4 болта които държат цялата конзола на волана и я издърпвате навъте и си подреждате частите при останалите. Откачате и спирачката и горната помпа на съединитела развивате двата болта на помпата на съединителя и на серво апарата от двигателния отсек за да се разхлаби конзолата която държи двата педала съединител и спирачка гледате къде е хваната и и отвивате болтовете така че да ви е лесно да я напъвате и усуквате за да можете да изкарате остта на която са хванати педалите... след което напъвате лявата част на конзолата тя има повече място на ляво къде да мръдне ....оста излиза и вадите остатаците от ЛЕВИЯ ПЕДАЛ... слагате новия или този го отремонтирате...може да го лепите със Сън-Фикс. лепило маджун заварка. След 24 добива 100% якос лепилото. И по обратен ред сглобяване.Последна редакция от milkov; 21.04.2018, 18:10.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар