Здравейте, от 1 година карам Фиат Крома 2006г 1.9JTD 120кс., и за втори път ми се чупи педала на съединителя горе в основата, точно под оста на която е закачен педала.Сменил съм горната помпа, но уви.... Има ли други хора с този проблем? Знаете ли някакво решение? Благодаря предварително на отзовалите се.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Крома проблем с педала на съединителя
Collapse
X
-
PSG написа: Преглед на мнениетоТвърд ли ти е педалът на съединителя? Някакво усилие/напрежение има ли при натискане?
Коментар
-
Какво имаш в предвид под съединител? Сменена е горната помпа, не боксува, няма проблеми с отделянето или с зацепването. Има един лек шум от денфера когато натискам и пускам педала на съединителя, при спряло положение на свободна има едно чукване. Долна помпа или нещо друго имаш в предвид ,че трябва да се смени? Някой има ли е този проблем?
Коментар
-
Dragoev написа: Преглед на мнениетоКакво имаш в предвид под съединител? Сменена е горната помпа, не боксува, няма проблеми с отделянето или с зацепването. Има един лек шум от денфера когато натискам и пускам педала на съединителя, при спряло положение на свободна има едно чукване. Долна помпа или нещо друго имаш в предвид ,че трябва да се смени? Някой има ли е този проблем?
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
OpenGL написа: Преглед на мнениетоЕ как какво има в предвид под съединител ? Феродов и притискателен диск + лагер
Коментар
-
Щом с помпа не се е оправил проблема си за притискателен диск. Съединител се сменя комплект - помпи, феродов, притискателен диск и маховик, за да ти е мирна главата после. Рентабилността за процедурата е 1000+ лева. Ще смениш нещо на парче, утре другото ще се предаде. Ако не си сменял маховик, бъди сигурен, че той е следващият. А не е по-рентабилно да разглабяш нещо 1000 пъти.
Както колегата каза съединителите на тези коли са дори по-меки от на други автомобили (нови).
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
PSG написа: Преглед на мнениетоЩом с помпа не се е оправил проблема си за притискателен диск. Съединител се сменя комплект - помпи, феродов, притискателен диск и маховик, за да ти е мирна главата после. Рентабилността за процедурата е 1000+ лева. Ще смениш нещо на парче, утре другото ще се предаде. Ако не си сменял маховик, бъди сигурен, че той е следващият. А не е по-рентабилно да разглабяш нещо 1000 пъти.
Както колегата каза съединителите на тези коли са дори по-меки от на други автомобили (нови).
Коментар
-
Моят съвет е да се ориентираш към LUK/Valeo. Бравото в момента е с маховик Valeo, помпи и съединител LUK. Оригиналните части бяха Valeo. Съединителят и помпите бяха като нови, но маховикът се предаде и сменихме всичко в комплект.
За магазин може да се обърнеш към AXM-AUTO.
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
-
Както казаха маховика се сменя задължително, нека не те успокоява, че сега не се е разбил. И аз така като сменях комплект съединител преди 1 година на 1.9 JTD го пипах маховика и викам супер е, няма луфтове и не го смених за да спестя. След 1000 км така се разби, че ми се дореваFiat Bravo II 1.4 16v
Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
Fiat Punto 1.1 MK1 EX.
Коментар
-
На Крома маховика принципно е доста здрав и щаден поради наличието на демпферни пружини и на феродовия диск. Има си сервизни допуски за луфт и празен ход на маховика, аз също не съм го сменял при смяната на съединителя- при 3 зъба празен ход допуск, при мен имаше един зъб. Здрави оригинален маховик да се сменя ей така,защото можело някога да се разбие . Лагер помпа съм съгласен че се сменя задължително,ама пък и маховик?!
Имайте предвид че за Крома всичко съединители- Luk, Sachs , Valeo са едни и същи като произход,изработка и т.н -всичките са Корейско Валео,та единствено от значение е цената.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Здрасти колега. Аз имам същата крома 120 коня,счупих педала на съединителя,смених го и след него комплект съединител. Когато отидох да си взема колата след смяната на съединителя бях готов да се връщам и карам с майстора- невероятно мек педал,почти не се усеща. Коренна разлика.Така че ако не искаш пак да сменяш педал-смени си суединителя. Казвам го от личен опит. Същата кола, същият проблем
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар