Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на Фиат Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Абе хора, за да не ви пищат коланите си ги слагайте ЕлЕ па си сложете залъгалка, продава се за 2 лв. или от някоя стара кошница си отрежете само долната част.

    П.С. За заключването и аз имам бутон и като го цъкна заключва всички врати. Попринцип в менюто може да си го направиш, като тръгнеш да караш автоматично да се заключва, но мен лично това ме дразни.
    Последна редакция от mell0; 06.06.2017, 12:40.
    Fiat Bravo II 1.4 16v
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD++ EX.
    Fiat Punto 1.1 MK1 EX.

    Коментар


      #47
      Относно темпомата като за начало разгледай темата от линка:

      http://www.fiatforum.com/bravo/16966...o-sport-3.html

      Отвори кората над волана и виж дали ще намериш буксата от прикачените снимки. Ако е там "продължаваме напред". На 1.4T-Jet 120 к.с. като отворихме кората буксата си стоеше там. До колкото знам на 1.4T-Jet 150к.с. Sport окабеляването липсва. Нашето браво си е със заводски темпомат. Затова, за да си сигурен, отвори и виж.

      Click image for larger version

Name:	24122010111.jpg
Views:	1
Size:	82,1 KB
ID:	2094710Click image for larger version

Name:	24122010114.jpg
Views:	1
Size:	65,9 KB
ID:	2094711.
      Последна редакция от PSG; 06.06.2017, 13:05.

      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

      Коментар


        #48
        Благодаря за отзивчивостта. Ще погледна как е. И аз това казвам, че има опция, но ми стои бледа опцията и нямам достъп до нея. С колата ми дадоха един сет ъп диск, но май изобщо не го отчита и с него също не ми дава достъп до опцията.

        Коментар


          #49
          Да се набутам и аз в темата за коланите. Аз пищялката я изключих с МЕС. От менюто на колата ти дава само да си я включиш пак.
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #50
            Разглобих днес кората и букса няма Как е най-цивилизовано да се окабели от Еку-то до волана и къде да намеря същата букса на нормална цена? Става ли направо от Алфа 147 да се вземе и буксата?

            Коментар


              #51
              МНОГО внимателно следиш описаното в документа, който съм прикачил. Човекът си е поиграл да направи ръководство, а схемите са от eLearn - сравних ги.
              Не съм си играл да правя тази процедура, но хората казват, че работи! Ако ти стиска може да опиташ. Надявам се да нямаш проблем с превода.

              Лик към ръководството
              Ако администраторите преценят, може да го качат в Downloads на форума (ако вече не е там).
              Последна редакция от PSG; 13.06.2017, 23:00.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #52
                Към ръководството трябва да се добави, че в куплунга на ЕКУ-то могат да се сложат и крачета, те са женски, от куплунг за захранване на 3,5" флопи. Най-добре е куплунга към този на ръчката също да се вземе от Алфа-та. Като алтернатива може да се ползва един куплунг с 6 крачета от захранване за доста по-старите компютри, дето се пъха на платката. С малко пилене става.
                Иначе КК е готина работа.
                Последна редакция от slonikon; 18.06.2017, 23:10.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #53
                  slonikon написа: Преглед на мнението
                  Към ръководството трябва да се добави, че в куплунга на ЕКУ-то могат да се сложат и крачета, те са женски, от куплунг за захранване на 3,5" флопи. Най-добре е куплунга към този на ръчката също да се вземе от Алфа-та. Като алтернатива може да се ползва един куплунг с 6 крачета от захранване за доста по-старите компютри, дето се пъха на платката. С малко пилене става.
                  Иначе КК е готина работа.
                  А разхода, падна ли с половин литър или не?
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #54
                    Реално разходът се качва. По борд го оцених на около - с 0,2-0,3/100 за към 300 км по А1. Ама си е удобно.
                    браво 1,6/90 - 09 г.

                    Коментар


                      #55
                      Бреййй, трябва да сверим часовниците. На следващите две пътувания по един път ще пробвам и ще пиша пак. Сега съм го пробвал това и с темпомат по борд ми дава среден разход 6,0/100, а без него 6,5/100
                      ФИАТ- Пътят е само формалност
                      ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                      -----------------------------------------------------
                      FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                      Коментар


                        #56
                        Реално е много трудно да докараш точно същата скорост, по същото трасе и участъци, както и да се получат точното същите условия - трафик, посока и скорост на вятъра, гуми и т.н., за да е сравнимо. Все пак при мен на Кромата с включен КК разхода ми е по-нисък от колкото ако карам с ръчна газ (това на база няколко сравнения по АМ Тракия - посока София-Пловдив и обратно) ... но при мен е автомат и има специфични неща, които спазвам, за да ми е оптимален разхода
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          #57
                          И аз така съм го правил. София-Кулата със и без КК и сверявам по борда. Вярно има условия, които варират, но ми излиза по около 0,5/100 на долу.
                          ФИАТ- Пътят е само формалност
                          ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                          -----------------------------------------------------
                          FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                          Коментар


                            #58
                            Мисля, че при мен се получава така, защото на наклон не си мъча двигателя. Останало ми е от Брава-та. А КК го мъчи. Аз го закачам на 140 по GPS и се изнасям в лявата лента. По-точно обратното. Даде ми 5,7 по Тракия. Без него ми даваше 5,4.
                            браво 1,6/90 - 09 г.

                            Коментар


                              #59
                              Писал съм го и друг път, при каране до 120 км/ч, разходът при мене е около 5,3-5,6/100 и съвпада с изчисленията по борд комп. Над тази скорост, разходът ми по с-ма "пълно-пълно" е по-висок с около 1/2 л че и повече в сравнение с изчисленията на борда. Не съм сравнявал разходите м/у свободно каране и каране на КК, но последния опит до София само на КК, само 120 км/ч, разхода по двете системи съвпадна и беше : 382 км, 20,6 л, 3ч27мин.
                              FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X