Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на Фиат Браво 2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    В менюто има опция, на която пише, passenger airbag, но не знам дали няма да изключи самия еърбег, не само пищенето? А и ме интересува и шофьорския също...

    Коментар


      #32
      ъхъ, точно еърбега ще изключи. Ти търсиш колан. Има и намаляване на разни звукове. Buzzer level мисля, че беше в менюто.

      За круиз контрола мисля да се похваля тия дни и тогава ще знам с точност.
      Последна редакция от slonikon; 03.06.2017, 14:50.
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #33
        От тука:

        http://www.italiaspeed.com/2008/cars...et/engine.html

        slonikon написа: Преглед на мнението
        Това с геометрията на турбината не е много сигурно. Търсено по номерата на рамата, моето Браво и 1.6, 120-ка на колега от форума са с едно и също турбо. Като номер на частта в ЕПЕР. Същото, обаче, е и с АБС модула, а там гарантирано са различни - моят няма ESP. Някой може ли да ми обясни тая работа?

        П.С. Абе колега, как стигна до пдф-а на тоя сайт?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #34
          Мерси. С новия термостат стрелката не мърда. По-хубавото е, че и тая за горивото също стои залепена на 12 часа засега :D

          Коментар


            #35
            първите 100 км. после ще получиш притеснение, ама няма страшно, резервоара е с непрарилна форма, но можеш да се довериш на борда.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #36
              За температурата - супер. Зумерът за колана могат да ти го спрат в Ауто-Италия, но ще те обръснат....

              За автопилота - нужно ти е лостче от Браво-2 или Алфа 147. Имаш букса под кората над волана, до която трябва да докараш кабелите от лостчето. Отваряш кората, намираш буксата, замостваш "Cruise ON" сигнала и ако на таблото ти светне индикацията и изпише на дисплея (Cruise ON), значи колата ще стане само с лостчето. Пиновете на буксата ги има в eLearn.
              Ако решиш да го правиш пиши и ще те ориентирам.
              Последна редакция от PSG; 03.06.2017, 21:05.

              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

              Коментар


                #37
                Пак повтарям - зумерът на колана се спира от менюто. Знам, защото съм си спрял моя.

                Окабеляване за круиз контрол почти на 1000% няма да има. Днес 2 часа ядох дебелия ... , защото не мога да намеря как да вкарам кабелите от ЕКУ-то в купето. Утре пак ще го ям и така, докато намеря начин. Другото е лесно. Теоретично и дръжка от Стило трябва да става, но не са разпространени. За алфа 147 гарантирам. Преди 2 часа щракна на конзолата на бравото, като у тях си. Не можах да я извадя, да проверя къде бяха болтчетата за фиксиране, ма майната им.
                Последна редакция от slonikon; 03.06.2017, 23:34.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  #38
                  aristocrat написа: Преглед на мнението
                  Мерси, мерси Смених днес термостата с Бер и извънградско стрелката не съм видял да мръдне, още повече, че я карах вечерта. като беше по-хладно и приблизително пак със 120-130. Другата седмица ще сменя комплект ангренажен ремък и водна помпа. Спирачките засега са идеални и дори още не съм им свикнал колко бързо сработват и на моменти а-ха да мине някой през прозореца :D
                  Въпросите са ми свързани с голямото телевизор. За какво може да се използва? Как да разбера с коя версия на софта съм, че виждам трябва за по-новите карти да е актуализирана? Също може ли да се ползва мп3 диск и диск за навигация едновременно? Може ли да се върже камера към него например също? Имам парктроник отпред и отзад, но само предния ми показва разстояние, а задният - не. И може ли по-тихо да пищи тоя парктроник, че ме заболява главата от него? Също как се изключва пищенето за коланите, ако е възможно?
                  Искам да си добавя автопилот, какво ми е нужно освен лостчето и лентов кабел предполагам?
                  И мисля да сменям акумулатора, понеже върти малко тромаво колата. Какъв е добре да сложа, понеже гледам се предлагат от 62 до 74 ампера с пусков ток от 540 до 640А?
                  П.с. Колега със 120 км/ч на колко оборота си на 6-та, понеже по моята май има интервенции и имам една графика с дино тест, който показва 179 к.с. При мен със 120 е на 2000 оборота, а на диното ми показва, че най-голям въртящ момент имам на 2360, което не трябва ли да значи, че примерно със 130 (грубо казано) трябва да е по-икономична, понеже колата върви с най-малко газ...?
                  1) В нашето браво "телевизор" няма и отговор нямам.
                  2) mp3 плеерът ми правеше проблеми, мислих да го давам за ремонт, но тъй и не го направих. Не винаги тръгваше и си слушам радио. Има Blue@Me и съм заредил една флашка с музика, но познай кога съм я ползвал последно - не помня.
                  3) Имам само заден парктроник, работи не ме дразни и никога не съм се интересувал от него.
                  4) Коланите - и аз мисля, че в Ауто Италия, моите бяха изключени.
                  5) За автопилота имаш по-горе отговор, скоро колега с крома имаше успех. Важно е да имаш слот под горната кора на волана.
                  6) Акумулаторът - върти ли тромаво, сменяй го. Аз съм с Exside premium 77Ah/760A.
                  7) При 120 км/ч щом при теб е 2000 об/мин, значи и при мен е така. По едно време знаех съотвествията, но .... вече не ги гледам. При 140 мисля, че оборотите бяха 2300-2400, нещо такова. С update при теб мощността и въртящия момент би трябвало да са по-големи при едни и същи обороти. За разхода, като я проследиш ще споделиш.
                  Последна редакция от Flow; 04.06.2017, 00:36.
                  FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                  Коментар


                    #39
                    Колега, какъвто и ремап да имаш предавателните числа на кутията ти не са пипани. Тоест при дадени обороти на всяка предавка ще си със същата скорост колкото и стоково 1.9 150к.с. Ако си с различни обороти значи ти буксува съединителя.

                    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                    Коментар


                      #40
                      Прокарването на кабела за темпомата (круиз контрол) се оказа лесно. Като се погледне отвътре снопа с кабели, идващи от двигателния отсек, се вижда прорез в пластмасовото уплътнение точно вдясно от снопа. Една дупка там - максимално успоредно на снопа, естествено, и готово. Колко е надеждно като решение ще стане ясно с годините, но иначе цялата процедура е 15 мин. Не ми е ясно с какво толкова са се борили пичовете от английския форум, че да им отнема между 2 и 4 часа прокарването на тия кабели, и дано да не разбера.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #41
                        Не съм броил точно колко време ни отне, но процедурата на 1.4 Т-Jet 120 мина успешно. Сложихме лостче от AR 147. Монтажа на лостчето е по-важно да стане добре от естетическа гледна точка. Иначе самото свързване като имаш пинаута не е сложно.

                        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                        Коментар


                          #42
                          Не може да се спре тоз пищящ звук за коланите от менюто. Имам друг въпрос. В навигацията имам опция за автоматично заключване, но ми стои бледа и нямам достъп до нея. Като купих колата, се заключваше автоматично, но сега не иска, някой да има идеи как да го оправя?

                          Коментар


                            #43
                            Най-лесния начин да спреш пищялката е като я отрежеш
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #44
                              Сега разбра ли защо ти препоръчвах 1,9 120 коня
                              Честито, супер е количката. Разхода ще си бъде все такъв, освен ако не я караш със 110-120 на магистрала, но не средна скорост, а такова каране. На 6-та не се надявай за кой знае каква икономия, от опит го казвам. Факт, новите мджет двигатели на Фиат харчат повече от стария униджет и са по-чупливи, а по каталожни данни са само с 15 НМ по-малко от "новите". Обаче няма какво да се направи по въпроса, затова махай пеперудите и си прави кефа, поен да знаеш защо харчи.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #45
                                Пеперуди този модел точно няма. В 2 сервиза я гледаха и ми казаха, че няма. Отделно видях и че едно момче с този дввигател е писало, че е ходило в Аутоаиталия и там са му потвърдили, че няма пеперуди Браво 150 коня от 2007.
                                Някой знае ли как да се случат нещата с автоматичното заключване?
                                И също да попитам колегата с темпомата, ако може с точност по-подробно да каже какво тряжва да се купи и как да се направи

                                Коментар

                                Working...
                                X